Jonge Moeders

Discussion in 'Algemene clubs' started by Humbly89, Dec 8, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Humbly89

Humbly89 VIP lid

Apr 15, 2008
    9,714
    3,151
    113
    Female
    Welkom en leuke namen hebben je kids zeg!!
    Lekker apart :D

Elke dat hoeft oowk niet,, ik red het oowk niet elke dag haha

@camaro; morgen echo!! spannend!! hoe laat moet je?

Liefsz 8)

2. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

Apr 9, 2008
    3,448
    0
    36
    Female
    Pm-er
    Drenthe
    @humbly: Jaa morgen :D Ik moet om 1 uur daar zijn, maar zal daar altijd wel wat uitlopen ;).

3. Humbly89

Humbly89 VIP lid

Apr 15, 2008
    9,714
    3,151
    113
    Female
    hahaha jah zeker wel :p moet je morgen natuurlijk wel even verslag doen he :p

Liefsz 8)

4. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

Apr 9, 2008
    3,448
    0
    36
    Female
    Pm-er
    Drenthe
    Ja dat komt goed hoor ;)

5. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

Apr 9, 2008
    3,448
    0
    36
    Female
    Pm-er
    Drenthe
    Goedemiddag!

Nou ik ben me toch een potje kwaad..Kom ik daar bij de balie op de polikliniek..staat er helemaal geen afspraak voor mij..Wat bleek nou dat die k*t stagaire van de vk praktijk mij het verkeerde nummer heeft gegeven..Nu had ik een afspraak staan in Assen ipv drachten :x Sta ik daar even mooi voor lul..Met als eindresultaat GEEN echo!
    Die stagaire heeft aan mij gevraagd waar wil je heen Assen of Drachten..en heb duidelijk gezegt dat ik naar Drachten wil..
    Ik ben zoo ontzettend kwaad(hormonen) Ik ben helemaal klaar met stagaires..Ze maken alleen maar fouten! :x (bedoel jullie er niet mee ;))
    Mijn hele dag is verpest..:(
    Dus ik kan pas volgend jaar voor een echo..

Dus dan weten jullie dat

6. Humbly89

Humbly89 VIP lid

Apr 15, 2008
    9,714
    3,151
    113
    Female
    DAT MEEN JE NIET!?!?! WAT EEN KLOOTZAK!! Groot gelijk heb je!! wat een stomme mensen zeg!!
    Heb je geen nieuwe datum gekregen dan??

Liefsz 8)

7. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

Dec 27, 2007
    3,125
    0
    0
    Enschede
    Jemig chamaro wat is dat vervelend zeg!

8. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

Apr 9, 2008
    3,448
    0
    36
    Female
    Pm-er
    Drenthe
    @humbly:klootzak?? het was een vrouw haha..
    Nee heb geen nieuwe adres gekregen..Moet zelf een nieuwe afspraak maken..Maar goed

Fijne jaarwisseling allemaal!

9. Humbly89

Humbly89 VIP lid

Apr 15, 2008
    9,714
    3,151
    113
    Female
    hahaha nou jah kan het oowk wel een klootzak om zijn :p ;)

FIJNE JAARWISSELING!!!

10. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

Apr 9, 2008
    3,448
    0
    36
    Female
    Pm-er
    Drenthe
    fijne jaarwisseling allemaal!!

11. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

hey hallo allemaal!!

alsnog een heel gelukkig en gezond nieuw jaar!!! iedereen een fijne jarwisseling gehad? hier wel gezllig..thuis gebleven en mn broer en schoonzusje kwamen bij ons slapen dus hebben we met zn 5jes geproost..naja maddox lag al te slapen maar werd wel wakker door alle knallen. maaar hij vond al die kleurtjes van t vuurwerk echt prachtig/. kort daarna stoorde hij zich niet meer aan al die knallen en is rustig verder gaan slapen.

verder gaat alles goed hier. chamaro wat een zooi zeg dat je niet terecht kon voor je echo!!! echt flink balen ik hoop dat je weer heel gauw een afspraak heb. nou nog een jaartje ongeveer.1,5 en dan gaan wij voor een tweede..tenzij het eerder gbeurd natuurlijk :D

zuchhtt morgen weer werken..nou dat houdt ook binnenkort op. ene kant wel jammer maar aan de andere kant WAT EEN VERADEMING ZEG!! lekker ff paar maandjes met maddox thuis blijven en hem gekke dingetjes zien uithalen is nou net iets leuker dan werken :p

12. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

Oct 12, 2007
    6,168
    1
    0
    on the moon
    ik persoonlijk,had het wel even fijn gevonden,als je dit ook had vermeld in je topic help alsjeblieftttttt...ik bedoel we staan met een hoop meiden voor je klaar,en we horen ineens niks meer!;)

Vind het dus wel een beetje ongepast!maar fijn om te lezen dat je zelf bij Maddox kan blijven!

13. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

Apr 9, 2008
    3,448
    0
    36
    Female
    Pm-er
    Drenthe
    @lennylenn: Ja hier een fijne jaarwisseling gehad..;) Mooi dat jij ook een fijne jaarwisseling hebt gehad..Chanell die werdt ook wakker door die harde knallen..Om half 1 sliep ze weer verder gelukkig..

Ja zeker klote van die echo, maar ik ga maandag bellen voor een nieuwe afspraak..Wil nou echt wel eens weten hoever ik nou precies ben..Dus hoop dat ik snel terecht kan..

Liefs

14. Humbly89

Humbly89 VIP lid

Apr 15, 2008
    9,714
    3,151
    113
    Female
    Haay haay
    Hoest hier nu?
    Iedereen beetje bijgekomen van de feestdagen? alweer je eigen ritme te pakken??
    Hier gelukkig wel zeg,, pfft leuk die dagen maar aan de andere kant oowk zeer vermoeiend,,

Liefsz 8)

15. mamalinny

mamalinny Actief lid

Jan 3, 2010
    142
    0
    0
    Woudenberg
    Hallo! Wat leuk, allemaal jonge moeders, ik zie het nu pas:p
    Lijkt me leuk om mee te kletsen!
    Ik zal me eerst even voorstellen: Ik ben Marlinde, 21 jaar en woon vlakbij Amersfoort samen met mijn vriend en twee dochtertjes:Rosemarie van 4 jaar en Lorelie van bijna 3 maanden.
    Ik heb een jaar een babysabbatical ingelast:p en in september ga ik weer verder met mijn studie en werk. Ik geniet heeel erg van lekker thuis zijn met die twee boefjes al gaat de oudste alweer naar school..
    Dus zal weer even wennen zijn om straks weer te beginnen( drukdrukdruk:S).
    Owja en allemaal nog een goed en gelukkig nieuwjaar gewenst! Ik ga zo even wat vorige pagina's doorlezen!

16. stef

stef Fanatiek lid

Apr 19, 2006
    3,084
    31
    48
    Iedereen gelukkig nieuwjaar natuurlijk nog!

Welkom mamalinny! Woudenberg ligt wel aardig in de buurt hier :)

@chamaro en wanneer heb je nu een nieuwe afspraak? Ben wel even benieuwd

Sinds gisteren weer alleen met de kids dus kon ik eindenlijk het rimte weer oppakken maar is helaas nog niet super makkelijk want de 2 oudste zitten me lekker uit te proberen :)

17. mamalinny

mamalinny Actief lid

Jan 3, 2010
    142
    0
    0
    Woudenberg
    @ Stef: ja, is idd vlakbij ja:)
    Jeetje lijkt me wel druk nu met 3 kinderen en ook nog net bevallen, maar wel gezellig! Ik heb nu al zoiets van: ik wil er nog een! niet normaal toch:O

18. stef

stef Fanatiek lid

Apr 19, 2006
    3,084
    31
    48
    Zeker druk maar dat is ook weer leuk je verveelt je nooit;)
    Dat gevoel dat je er nog eentje wil is heel erg herkenbaar!!!
    Maar als ik nu nog aan dat gevoel toegeef dan heb ik straks een heel elftal :p
    Ik zeg nu elke dag tegen me zelf nee geen 4e je hebt nu 2 jongens en een meid wat wil je nog meer????
    Maar 3 kinderen is naar mijn idee niet drukker dan 2 en jou oudste zit ook lekker op school die van mijn moet nog even wachten tot september.

19. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

Apr 9, 2008
    3,448
    0
    36
    Female
    Pm-er
    Drenthe
    Hallo iedereen,

@humbly: Ja ben alweer bijgekomen en jij?? Die dagen zijn idd vermoeiend..Ben ook blij dat ze weer voorbij zijn haha..
    @mamalinny: WElkom hier! Jij ook nog een gelukkig nieuwjaar!
    @stef: ik moet volgende week dinsdag..Dus dat is al snel :D
    Dus ben benieuwd hoe ver ik nu echt ben..Want heb nog helemaal geen echo gehad..

20. stef

stef Fanatiek lid

Apr 19, 2006
    3,084
    31
    48
    Hier bij de verloskundige doen ze pas een echo met 12 weken! Nou dat wilde ik echt niet kon niet zo lang wachten hoor.
    ik heb altijd een echo gehad met 9 weken en dan zie je een klein boontje en met 12 weken zie je echt een kindje met armpjes en beentjes die lekker in je buik aan het spingen is!! Waarvan je niet snap dat je het niet voelt.
    Dus dat is dan ook wel weer leuk natuurlijk.

Maar dinsdag is idd al lekker snel!

Share This Page