Jonge moeders

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Patrice, 1 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daan0201

    Daan0201 Fanatiek lid

    28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Ik vind dat er ook helemaal geen bepaalde leeftijd zit aan een kinderwens. Zolang iedereen er maar goed over nadenkt en dan een weloverwogen beslissing maakt speelt leeftijd geen enkele rol vind ik!
     
  2. Selmama

    Selmama Fanatiek lid

    20 okt 2005
    1.766
    0
    36
    Noord Brabant
    Ik was 23 toen ik zwanger raakte van ons zoontje Rens en 24 toen hij werd geboren. Mijn man is nu 32 en ik 25 en we gaan nu voor onze tweede.
    Ik vond dat ik er klaar voor was om moeder te worden en het bevalt me prima! Heerlijk om nu al moeder te zijn! Mijn moeder was 23 toen ze mij kreeg en ik vind het ook leuk om een jonge moeder te hebben, ze is nu 49 en dus ook al oma. :D
     
  3. Carmen

    Carmen Fanatiek lid

    2 nov 2005
    1.065
    0
    0
    Peuterjuf
    Haarlem
    Ik ben 22 en zwanger van mijn eerste. Iedereen reageert onwijs positief. Nog niets negatief gehoord, gelukkig. Achter mijn rug om? Vast wel, maar ach, als mensen dat niet kunnen laten, dan maar niet!
     
  4. Daphne1980

    Daphne1980 Bekend lid

    5 dec 2005
    842
    0
    0
    Aspirant projectleider
    Rotterdam
    Hey Carmen,

    Wat hebben jullie trouwens onwijs mooie meubeltjes uitgezocht voor de babykamer!!!
     
  5. Saraah

    Saraah Fanatiek lid

    6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    Ik ben nu 19, 20 waneer 't kindje er is.
    ouderschap is niet leeftijd gebonden,je bent er klaar voor of je bent 't niet.
    degene met het kind is uitindelijk die ervoor moet zorgen, mensen die er wat over te zeggen hebben niet. :)
     
  6. tomenjerry

    tomenjerry Fanatiek lid

    15 mei 2005
    1.191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    patrice ik ben ook niet getrouwd en heb een dochter, als je alles goed regelt is er niks aan de hand. je moet doen wat je zelf wil. ik heb gelukkig nooit geen nare opmerkingen gehad, en ben zwanger geraakt toen ik zelfs nog geen huis had, we ondekten het op de dag dat we de sleutel kregen toevallig he ;) het moest gewoon zo wezen, drie jaar tegenspoed nieuwe relatie en alles valt op zijn plek en het gaat super nu. groetjes wietke en kusjes eva-loraina :)
     
  7. talia

    talia Fanatiek lid

    27 nov 2005
    2.561
    0
    0
    kapster
    belgie
    ik wilde ook altijd al heel jong zwanger worden ik ben nu 20 en 35 weken zwanger misschien ben ik 21 als onze jongen er is (verjaar zelf op de 7de feb en ben uitgeteld voor de 9) ik vind dat ieder zelf beslist wat te jong is en wat niet, het hangt ook van je karakter en zelfstandigheid af.
    maar ik ken de opmerkingen van dat je je leven vergooid en dat je nooit hebt kunnen geniet en blabla.
    ik heb geleerd het te negeren en ik heb gemerkt dat meestal de oudere mensen, mijn moeders tante bijvoorbeeld meestal zeggen van meid aan zoiets moet je jong beginnen.
    ik ben trots dat ik een jonge moedere mag zijn en ben van mening dat je nog altijd zelf degene bent die je leven leeft en laat de andere maar denken wat ze willen.

    groetjes Talia
     
  8. Jenny

    Jenny Fanatiek lid

    14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    Zo is dat talia. Sommige doen net of je leven ophoudt, nou naar mijn idee voegt het juist iets toe!
     
  9. mamaantje

    mamaantje Fanatiek lid

    5 dec 2005
    1.487
    0
    0
    Ouderenwerker
    Maassluis
    Ik behoor al tot de oudere moeders...hihih....
    Maar ja ook eerst een relatie gehad van mijn 15e tot mijn 27 jaar met een man die duidelijk niet toe was aan een relatie laat staan een kind.

    Uiteindelijk toch maar voor mezelf gekozen en de relatie verbroken.
    Nu ben ik getrouwd met een man die wel serieus is en wel toe is aan een gezinnetje. Dus vandaar dat ik nu tot de oudere moeders behoor.
    Ik had ook graag voor mijn 25 jaar moeder geweest. Nu zal ik als alles goed gaat pas op mijn 32 jaar moeder zijn.
     

Deel Deze Pagina