Grrrr....BOOS!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Daan0201, 10 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daan0201

    Daan0201 Fanatiek lid

    28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Pfffff, ik zit op mijn werk en heb net iemand aan de telefoon gehad die volgens mij niet helemaal spoort, begon mij ff af te blaffen. En nu heb ik me ongelooflijk op laten fokken....Ben nu gelukkig wel weer wat rustiger, maar ik was zooooooo boos!! Nu ben ik bang dat mijn beebje daar wat van merkt en dat is het al helemaal niet waard.... :(
     
  2. mouschy

    mouschy Fanatiek lid

    30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Het was toch niet persoonlijk? en anders laat toch lullen............ weet het is moeilijk maar je hele humeur er door laten verpesten is het zeker niet waard!!! ;)
     
  3. Jenny

    Jenny Fanatiek lid

    14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    das is niet leuk, ha ik van de week ook. Maar ja je kan je gevoel moeilijk uitzetten. Kun je je niet af reageren op een of andere manier dan ben je het misschien kwijt. Hopelijk voel je je straks weer opgelucht. Succes, liefs Jenny
     
  4. Daan0201

    Daan0201 Fanatiek lid

    28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Nee hoor, was niet persoonlijk. Maar ik liet me zo op de kast jagen door hem terwijl ik dat normaal gesproken helemaal niet heb en zeker niet door een vreemde. Zullen ook de hormonen wel zijn, maar het kan toch geen kwaad he??? :(
     
  5. Jenny

    Jenny Fanatiek lid

    14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    nee joh, kan geen kwaad. Ik heb kei veel last van opvliegers enzo, maar dat hoort erij.
     
  6. Daan0201

    Daan0201 Fanatiek lid

    28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Okee dan, want mijn hartslag vVLOOG echt naar ongekende hoogte! En dan maak ik me weer druk omdat ik me zo druk maak, snappie??
    Maar zo'n extreme uitschieter van stress/woede is dus niet erg?
     
  7. Niet meer actief

    nee joh geeft niks, je kindje kan heel veel hebben hoor. continue stress en spanning is niet goed, maar een keer boos worden kan geen kwaad hoor meid
     
  8. KeeJBie

    KeeJBie Fanatiek lid

    25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Ik heb ook last van die hormoontjes..

    Alleen had ik het bij de cwi..

    De baby was het er ook niet mee eens want die liet ff weten dat ie er ook was hehe

    Maar met dat je zo boos word denk je ook meteen oja.. De kleine.. En dan word je ook al weer wat rustiger.

    Als je 9 maanden niet boos zou mogen worden dan krijgt het kindje toch ook geen aderaline (ofzoiets) binnen dus een beetje mag volgens mij wel.

    En over diegene aan de telefoon.. Mensen worden nou meestal pissig aan de telefoon als ze het er niet mee eens zijn en begrijpen ook nog niet eens dat je er niets aan kunt doen..

    LEKKER laten gaan!!!!!
     
  9. Anabella

    Anabella Fanatiek lid

    2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    Voortaan gewoon aan te telefoon zeggen dat ze hun smoel moeten houden.
    :) :)
     
  10. Daan0201

    Daan0201 Fanatiek lid

    28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Ik heb gezegd tegen die man dat als hij mij niet fatsoenlijk te woord kon staan dat ik dan op zou hangen...En dat heb ik toen ook gedaan want hij bleef zo achterlijk doen....hihi :oops:
     
  11. KeeJBie

    KeeJBie Fanatiek lid

    25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Go girl!!

    En de volgende die weer zo doet.. Meteen zeggen.

    Als u mij niet fatsoenlijk te woord ken staan dan wil ik niet verder met u praten :D Fijne dag nog verder.. Hihihi
     
  12. Beppie

    Beppie Fanatiek lid

    16 aug 2005
    1.109
    0
    0
    Ik heb pas last van hartkloppingen gehad. Had een hartslag van 180, en dat in combinatie met mijn hoge bloeddruk :(
    Maar volgens de gyn kon het geen kwaad.
    Heb je het nou meer dan 1 dag aan één stuk, dan moet je advies gaan vragen.
     
  13. Daan0201

    Daan0201 Fanatiek lid

    28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Okee, nou dan mag ik dus af en toe best een uitschieter hebben. Lijkt wel of mijn hormonen nu pas beginnen op te spelen joh! Heb nu pas reacties die ik niet ken van mezelf :D
     
  14. Beppie

    Beppie Fanatiek lid

    16 aug 2005
    1.109
    0
    0
    Erg is dat hè?
    Ik heb het voornamelijk met huilen, maar af en toe schiet ik ook wel uit mijn slof, terwijl ik normaal echt koelbloedig ben ;)
     
  15. Patrieske

    Patrieske Bekend lid

    9 feb 2006
    694
    0
    0
    Zuid Holland
    Alleen continue stress is niet goed voor je baby, maar af en toe uit je slof schieten is nix mis mee. Maak je geen zorgen en geniet van je zwangerschap. Geloof me je zult die dikke buik nog gaan missen! ;)
     

Deel Deze Pagina