Jonge moeders

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Allahinkulu, 21 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KeeJBie

    KeeJBie Fanatiek lid

    25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    hehe dank jullie wel voel me dan toch wel zeer gevleid hehehe!

    Maar tis gewoon zo, als je echt in een dip komt.. Zoals mijn zware depressie en dan bedoel ik ook een echte dip.

    en er komt opeens iets om de hoek kijken wat je opeens al die vreugde in je leven geeft waar je eerder niet over na kon denken hoe dat ook al weer was.

    Ben je ZO blij dat je eindelijk weer is kunt zeggen na zoveel jaren dat je gelukkig bent. En ook al heb je geen depressie gehad of heb je dat nog steeds.

    Moederliefde is iets moois wat opeens begint te groeien samen met je babytje
     
  2. Isabelle D

    22 sep 2005
    37
    0
    0
    Studente
    Vlaams-Brabant
    Leuk hier. Ben duidelijk niet alleen dus. Ben 19, studente, en zal nog 19 zijn als ik einde mei mama word. Net voor de examens, dus meteen 2de zit. Het kwam alleen een beetje (veel) vroeger dan ik ooit had gedacht. Isabelle
     
  3. sweetangel100

    sweetangel100 Niet meer actief

    Nou hier nog een 'jong' iemand... Ik ben net 2 weken 22 jaar, woon samen met mijn Marokkaanse man, hij is 26 jaar en we zijn getrouwd voor de Islamitische wet... We hebben bewust voor een kindje gekozen :)
     
  4. KeeJBie

    KeeJBie Fanatiek lid

    25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Welkom :p

    En je bent zeker niet alleen (wat toch wel fijn is om te horen is het niet?!)

    Ik hoop voor je dat je je examens gaat halen dat zou natuurlijk geweldig zijn!

    Weet je al hoe je dat gaat doen zodra je babytje er is?! Natuurlijk wil je doorgaan met school maar ga je er eerst een jaartje tussen uit of ga je meteen verder?

    Ik ben toch wel benieuwd aangezien ik ook nog graag terug wil naar school. Maar het niet zie zitten om met een dikke buik op school rond te lopen ;) enja als het babytje er is wil ik wel graag beginnen weer met school dus ben ff nieuwschierig na hoe je dit gaat combineren!

    :oops:
     
  5. roelien

    roelien Actief lid

    26 nov 2005
    420
    0
    0
    moeder
    noordwolde
    Hallo Dames


    Ik ben roelien ik ben 24 jaar mijn man 25 ik had al een dochter toen ik mijn man leerde kennen ze was toen een half jaar oud en zei weet niet beter dan dat ze twee papa's voor dat ik bij man leerde kennen woonde ik bij mijn ouders en dat was niet een pretje ze konden op hun manier de opvoeding beter ne dat kreeg ik regelmatig te horen dat moet je zo en zo doen en mijn ex heeft haar nooit op naam genoemen ze had een goed jaar mijn achternaam tot dat mijn schoonvader ooit tegen mijn man zei je moet je kans pakken dat je die kleine op naam krijg we hebben het toen gedaan ja jammer genoeg heeft mijn schoonvader dit nooit mee gemaakt hij is 3 maanden daarvoor plotseling overleden we hebben haar naam veranderd toen we in ondertrouw zijn gegaan en een week later bleek ik zwanger te zijn van mijn tweede en mijn mans eerste ja en in juli zijn we getrouwd en ik oktober naar een hele beroerde zwangerschap is onze dochter semantha geboren en in mei van 2005 bleek ik weer zwanger te zijn dwars door de pil heen ja ik moest heel erg wennen aan het idee dat ik weer zwanger was nu ben ik bijna aan het einde van deze zwangerschap en ik ben heel blij dat het eerdaags geboren kan worden

    Ik weet wel het heeft ook z'n voordelen om jong moeder te zijn je ben straks ook jong als ze wat groter zijn en dan komen je kinderen volgens mij ook sneller naar je toe als er wat is mijn schoonmoeder die weet precies wat ik bedoel en zo


    nou meiden hoe oud je ook bent het maakt niet uit als jullie denken dat jullie er aan toe zijn ga er dan voor ook al ben je per ongeluk zwanger

    Liefs roelien
     
  6. lisa84

    lisa84 Actief lid

    20 dec 2005
    319
    0
    0
    moeder, vrouw, werknemer
    Almere
    Hoi, ik ben lynda, 21 jaar, uit a.dam/almere, zaandam.... (verschillende huizen, vader, moeder, vriends ouders) ik heb een verloofde, we zijn in aug 2jaar verloofd.. en we gaan volgend jaar trouwen.. ik heb geen werk, mijn vriend wel.. we hebben geen huis helaas, we wonen nu even bij de ouders van hem..
    we hebben niet voor de baby gekozen, het kwam zo uit.. maar we zijn heel blij met de zwangerschap...

    xx
     
  7. KeeJBie

    KeeJBie Fanatiek lid

    25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Welkom bij de club:p

    Zit in de zelfde situatie!
     
  8. Saraah

    Saraah Fanatiek lid

    6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    HAHAHAH ik geloof een heleboel van ons ;)

    maar wij hebben gelukkig een huisje gevonden....
     
  9. lisa84

    lisa84 Actief lid

    20 dec 2005
    319
    0
    0
    moeder, vrouw, werknemer
    Almere

    :)...
     
  10. natashatje

    15 jan 2006
    86
    0
    0
    restauranthouders
    belgië
    ik ben natasha, ik ben net 19 geworden en verwacht in september mijn eerste baby'ke (als alles goe gaat )
    ik ben 4 jaar samen met mijn vriend, woonden nog niet samen .
    ons kleintje kwan totaal verrast, maar we zijn er wel blij mee . gaan nu volgende maand wel samen wonen.
    liefs
     
  11. KeeJBie

    KeeJBie Fanatiek lid

    25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Hehehe

    Alleen hebben de meeste meer geluk dan wij..

    Aangezien er heel veel wel een huisje hebben :p

    Ik heb niet eens een bed :(
     
  12. Chantalletje

    Chantalletje Actief lid

    26 nov 2005
    250
    0
    0
    music manager
    Wijnaldum
    Jeetje wel druk opzoek naar huisje toch?
     
  13. BlueGirl

    BlueGirl Actief lid

    21 nov 2005
    227
    0
    0
    Enkhuizen
    Ik was op mijn 21ste zwanger van mijn eerste en nu wordt ik bijna 28 en gaan we voor nog een kindje! Eigenlijk heb ik nooit het idee gehad dat mensen me er op na keken maar dat komt denk ik ook omdat ik en mijn 4 (school)vriendinnen (zelfde leeftijd) allemaal achter elkaar kinderen kregen en nu hebben we er met zijn 5en 11 en is nummer 12 onderweg en misschien dat ik dan nog voor nummer 13 mag zorgen :)

    Groetjes Wendy
     
  14. Chantalletje

    Chantalletje Actief lid

    26 nov 2005
    250
    0
    0
    music manager
    Wijnaldum
    Leuk Wendy zeg! Ik ben de jongste van mijn groep vriendinnen, maar ook de trend zetter misschien hahaha...
     
  15. KeeJBie

    KeeJBie Fanatiek lid

    25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    hmm ik ben tegelijk zwanger met een vriendin van me dies alleen een maandje korter zwanger dan ik. Dus ik mag alles als eerste beleven.

    Dat is wel grappig
     
  16. talia

    talia Fanatiek lid

    27 nov 2005
    2.561
    0
    0
    kapster
    belgie
    wel veel jonge mama's hier he.
    is het bij jullie ook zo dat je erop na gekeken word dat je zo jong bent dat iedereen doet alsof ze zo een medelijden met je hebben terwijl dit het mooiste is wat je ooit is overkomen?

    groetjes Talia
     
  17. joella

    joella Actief lid

    20 okt 2005
    181
    0
    0
    :D hoi

    Ik ben nu 20 en ben zwanger van de tweede :)
    Mijn zoontje is nu 21 maanden en nu krijg ik een dochter ben in april uitgerekend.
    Mijn vriend is 23 en we zijn in juni vier jaar samen.
    We wonen nu twee en een half jaar samen en het gaat nog steeds goed.
    We hebben bewust voor kinderen gekozen we waren er allebei gewoon aan toe we zijn gek op kinderen.
    We zijn niet getrouwd maar willen dat wel maar kost best veel geld als je een goeie mooie bruiloft wil dus nog ff sparen:)
    groetjes joella
     
  18. KeeJBie

    KeeJBie Fanatiek lid

    25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Tuurlijk hebben mensen altijd hun oordeel al wel klaar staan. Veel mensen denken je bent te jong enz. Maar ik vind dat het voor iedereen anders is.

    Je kunt wel jong zijn en zwanger en word dan ook meteen in het vakje tienermoeders geplaatst. Wat ik opzich niet zo erg vind. Maar het klinkt wel meteen al ZO jong..

    Ik vind mezelf niet te jong. ik ben 19 en als onze kleine komt ben ik 20. Opzich een redelijke leeftijd om aan kinderen te beginnen. Moet er niet aandenken dat je straks met je klokje te maken krijgt en dan binnen een bepaalde tijd een baby moet gaan maken. Juist als je het zo graag wilt gaat het niet lukken!

    Laat mensen maar lekker oordelen. Maar zorg wel dat ze JOU mening ook horen. Want dat is wat er telt bij JOU baby. Hun hoeven er niet voor te zorgen.. En hun voelen niet hoe goed jij je erbij voelt.

    Lekker laten gaan en genieten!!
     
  19. GeSiEnTjE

    GeSiEnTjE Actief lid

    18 jan 2006
    136
    0
    0
    hoeveelste feb :p hahaha ik 21ste wordt ik 19
     
  20. PamEnMarcel

    PamEnMarcel Actief lid

    Ben helemaal met KeeJBie eens. Het is je leven en je bent de enige die het leidt. Laat iedereen maar mooi praten.

    Groetjes,
    Pamela
     

Deel Deze Pagina