Jonge moeders

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Allahinkulu, 21 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaDenise

    MamaDenise Fanatiek lid

    21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    het is wel zo inderdaad dat je lang van je kinderen kan genieten.
    al was het bij ons niet de planning dat we nu ene kindje zouden krijgen.
    maar we zijn er wel blij mee!
    tis alleen de vraag hoe de rest van onze familie erop gaat reageren
     
  2. KeeJBie

    KeeJBie Fanatiek lid

    25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Tsja familie is ook echt familie he..

    Ze zijn bezorgd vragen zich af of je het wel allemaal aan kan enz.

    Ik heb meteen abortuskliniek adressen gekregen waar ik dus niet op zat te wachten..

    Maar achteraf zijn ze toch wel heel trots erop dat ze een nieuw wondertje in de familie krijgen.

    Ze zijn gewoon geshockt maar trekken wel weer bij.

    Zolang je maar stevig in je schoenen blijft staan voor je keuze wat je met je kindje wilt gaan doen!

    Tenslotte is het onze toekomst. Ons gezinnetje. :D
     
  3. Niet meer actief

    Ik ben 22 jaar en zwanger van mn eerste.

    Ik vind het zelf een mooie leeftijd om een kindje te krijgen. Ik denk dat de meningen hierover erg verdeeld zijn. Het hangt ook een beetje van de situatie af, waarin je verkeerd op het moment dat je zwanger bent.

    Ik zit zelf niet egt in de meest fijne omstandigheden om een kindje te krijgen. Zo wonen mijn vriend en ik nog thuis en ben ik al ruim een half jaar op zoek naar werk. Maar ik ben ervan overtuigd dat alles goed komt. Ik ga er helmaal voor en heb gelukkig alle steun van mijn vriend.

    In mijn omgeving werd er over het algemeen heel positief gereageerd op mijn zwangerschap. Ze waren zich er ook duidelijk bewust van dat er wel een hoop geregeld zal moeten worden.

    Tis even doorbijten, maar je zal er uiteindelijk iets moois voor terug krijgen... :)

    Zijn hier trouwens meer meiden die in een soort gelijke situatie als mij zitten?

    Groetjes
     

Deel Deze Pagina