Jonge Moeders

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door MIss X, 2 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MIss X

MIss X Fanatiek lid

13 dec 2006
    2.956
    821
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    Ik ben 20 dus een piepjonge moeder in wording..

Nog andere Dames die vroeg aan kinderen zijn begonnen? Was dat een bewuste keuze?

2. nachtvliinder

nachtvliinder Fanatiek lid

20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    Mijn 2 Grote liefdes...hubbie en ukkie
    schiedam
    ik ben 22 , 23 als ik mama ben, en ja het is een bewuste keuze geweest, al worden we wel veel aangekeken omdat we nog zo "jong"zijn :confused:

maar dat geeft niet heb niks met andere mensen ;) en is onze keuze geweest en die keuze die telt

geniet van je zwangerschap meid

p.s. was het bij jou ook een bewuste keuze?

3. Tanja20

Tanja20 Fanatiek lid

6 sep 2006
    2.958
    0
    0
    Ik ben ook 20 . Voor de 2de keer zwanger . (mk)
    Zeker een bewuste keuze! :D

Bij : Zwanger worden , staat ook al een topic over jonge moeders .
    Mischien heb je dr iets aan... :)

4. MIss X

MIss X Fanatiek lid

13 dec 2006
    2.956
    821
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    Thanx had het niet gezien..

Bewuste keuze ja. Was 3 maanden al gestopt met de pil omdat ik denktijd nodig had om een spiraal te nemen. Na 2 maanden zei ik tegen me vriend dat we beter gewoon kunnen stoppen en het definitief maken dat we nu gewoon bewust een kindje maken. En prompt was ik al zwanger, heeel snel dus. Was op het randje van onbewust bewust hihi. We zijn Dolblij, ik ben 21 als ik Mama word.

5. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik ben 23 en dit is mijn eerste zwangerschap. Ik ben er super blij mee en ik denk dat het heel leuk is om een jonge moeder te zijn.

6. Batchie

Batchie Fanatiek lid

6 apr 2006
    1.002
    0
    0
    Juridisch Adviseur
    Rotterdam
    Ik ben 21 en ben onbewust moeder geworden, maar ik vind het wel heel leuk :)

7. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Ik ben 24 en zwanger. Val ik ook nog onder de jonge moeders? Haha, mensen schatten mij vaak veel te jong, dus mag ik vast ook meedoen met de jonge moeders.
    Het was een bewuste keuze voor ons. Wel ging het heel erg snel, we hadden net de beslissing genomen dat ik zou stoppen met de pil en meteen in de eerste ronde was het raak!

Sommigen van mijn leeftijd hebben hele andere bezigheden en hobbies. Wij (ik en mijn vriend) werken al jaren allebei, hebben een eigen huis wat we net helemaal opgeknapt en verbouwd hebben etc. We wonen al bijna 5 jaar samen en hebben een relatie van bijna 8 jaar. Dus we zijn er wat dat betreft helemaal klaar voor.

Groetjes Miep

8. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    hoi hoi
    als eerste nog de beste wensen
    en natuurlijk allemaal gefeliciteerd met de zwangerschap

ooh dan mag k ook wel mee doen togg?
    k ben 23 en heb een dochtertje van 3 en halve maand k was al vanaf me 18e gestopt met de pil omdat k er nie tegen kon net een week nadat k tegen mijn moeder zei k wacht nog wel ff k wil eerst vast werk enz maar was toen al 8 weken zwanger haha

maar dat betekend niet dat k niet blijmet me dochtertje ben ben der helemaal verliefd op
    kan niet zonder haar

fijne zwangerschap nog als je vragen hebt je roept maar
    gr marline

9. amilah

amilah Fanatiek lid

28 nov 2006
    1.014
    0
    0
    Bejaardenverzorgster
    Gemert, Utrecht en Amsterdam Den Bosch? lol
    Ik ben redelijk jong nog? Ik ben nu 25. Ik heb vroeger altijd gezegd dat ik vroeg kinderen zou willen. Maar door mijn studie kwam het er steeds niet van. en zelfs nu was het niet geplanned want ik was net met een opleiding begonnen (waar ik nu mee gestopt ben). Maar ik ben wel heel blij.. Misschien maar goed dat het nu gebeurd is want ik kon bijna niet meer wachten totdat ik kinderen zou krijgen..

10. RedRose

RedRose Actief lid

14 sep 2006
    235
    0
    0
    Hi,

Ik was 22 toen ik zwanger was van de eerste en op mun 23e bevallen. Nu (26)ben ik zwanger van de tweede.

Veel mensen waren idd wel verbaasd bij de 1e. Maar mijn familie bijvoorbeeld helemaal niet. Die hadden het al eerder verwacht. Ik was toen al 8 jaar samen met mun vriend en we werkten beiden ook al langere tijd. Het was voor ons een normale stap in de relatie. Ik heb wel wat langer gewacht met een 2e. Ik wilde eerst heel erg graag genieten van mun meisje. En omdat ik dus zo jong was kon dat ook. Nu is mijn meisje 3.5 jaar als de 2e komt. We kunnen dan samen nog een half jaar genieten van de babs en dan moet zij al weer naar school.

Ik vind het wel lekker hoor, jong moeder zijn. Ik heb zelf een oudere moeder en toen ik in de pubertijd zat, zat zij in de overgang. Lekker knallen was dat. Ik heb mezelf toen eigenlijk al voorgenomen jong moeder te worden, en t is gelukt! hihi...

Ik wens jullie allemaal een heerlijke zwangerschap en geniet lekker van je kindje. Wat een ander ervan denkt is echt totaal NIET intressant!

Greetz RR

11. chaya

chaya Bekend lid

27 okt 2006
    607
    0
    0
    den-haag
    ik was ook 20 toen ik mijn eerste dochter kreeg, 7 jaar later kwam haar zusje en nu met 34 komen er twqee bij...
    ach ik verspreid ze graag :)

12. Platliggertje

Platliggertje Fanatiek lid

11 dec 2006
    1.683
    0
    0
    huismama
    Vilvoorde
    Ik was 20 bij de eerste, 22 bij de tweede en nu 28 bij de derde baby.
    Had op mijn 18de al een dochtertje verloren in de 6de maand, dus eigenlijk had ik ook een heel jonge mama geweest. En dat was een bewuste keuze bij mij.
    De tijd gaat zo snel, alles evolueert te snel en ben blij dat ik een jonge mama ben, kan ik misschien later mee uit met m'n kinderen, lol.

13. Miza

Miza Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.801
    1
    0
    Ik ben nu 24, een maandje na dat kleine ukkepuk geboren word, word ik 25.

14. N22

N22 Actief lid

5 dec 2006
    119
    0
    0
    Bediende
    Antwerpen
    ik ben zwanger geworden toen ik 22 was, dit werd een miskraam met 6 weekjes. En enkele maanden later terug zwanger van een gezonde BABYBOY en nog steeds 22, wanneer het kindje geboren wordt ben ik er 23. Dus ook nog vrij jong. Mijn moeder was nog jonger toen ze de eerste kreeg, zij was op haar 17de zwanger en op 18de moeder. Enkel niet bewust gedaan, maar voor mij wel.

Groetjes,
    N22

15. sillaah

sillaah Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.429
    0
    0
    Utrecht
    hoi hoi ik ben ook 20 !
    het was geen bewuste keuze, maar ben er superblij mee hoor, en het kindje is meer dan welkom :D

16. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Hier ook 1 jonge moeder :)

17. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Hai

Ik ben ook 20 en 21 als de beeb er is het was een bewuste keuze!

18. Marloesje

Marloesje Actief lid

2 jan 2007
    361
    0
    0
    Ik was 23 toen mijn zoontje werd geboren.

Hahaha toen Jasper een paar maandjes oud was, gingen we boodschappen doen. Een oude man zei toen: "leuk hé, vadertje en moedertje spelen, dat deden wij vroeger ook altijd." Mijn vriend en ik hebben ons rot gelachen!

19. wendyfardo

wendyfardo Bekend lid

6 jul 2006
    737
    0
    16
    dedemsvaart
    hier nog een jonge mama ik ben 21 en mama van een kereltje van bijna 5maand!

hij was niet geplant maar wel heel erg welkom

20. Niet meer actief

Hey,

Ben 23 en ook een bewuste keus. Ben nu inmiddels 2 jaar getrouwd. Mijn omgeving had het wel verwacht, maar wanneer je ergens komt en men vraagt hoe oud je bent heb ik al meerdere malen de vraag gehad of het een ongelukje was. Dat vond ik vervelend.

Deel Deze Pagina