heey, Hier ook een a.s jonge moeder.. ik ben 19, en op dit moment ruim 30weken zwanger.. 18mrt word ik 20, dus zal of nog net 19 zijn als de kleine er is, of net 20.. Het was trouwens een bewuste keuze.. xx
hey ik was 18 toen esmee geboren werd in aug ben in oktober 19 geworden. ja het was een bewuste keuze. ben nu een jaar en 2 maanden getrouwd.
hallo hier nog een jonge mama Ben net 20 geworden en ben ook 20 als de kleine beeb geboren word Bij ons was het ook een bewuste keuze Al ging het wel sneller dan gedacht, dus waren wel verbaast Worden jullie trouwen ook helemaal gek als mensne vragen als het bewust of onbewust is... kan me er dood aan ergeren ik heb zoiets van dat gaat hun niets aan! Het is toch welkom! Kus Nikster
Ja echt heel irritant ik vind het ook een beetje persoonlijk. Als het niet bewust was, ga ik geen details vertellen hoe het kan dat het spermacelletje toch mijn eitje heeft gevonden etc..
Ik ben het helemaal met jullie eens. Ben zelf 28 jaar dus niet echt een jonge moeder maar ik heb 2 vriendinnen die jong een kleine gehad hebben . Beiden waren ongelukjes en eentje heeft ook nog het down syndroom ,maar als ik zie hoe hun hun kindjes opvoeden zo goed daar kunnen heel veel mensen een voorbeeld aannemen. Het heeft niets met je leeftijd te maken als het maar gewenst en geliefd is !
ik was 16 toen ik zwanger was van mijn eerste zoon.....ik werd in dec 17 en in febr is mijn zoon geboren.....dit was geen bewuste keuzen van mijn .....ik heb dit ook zonder vriend gedaan....hij was een stuk ouder als ik maar en had al een zoontje van een andere vrouw....maar hij wilde ons kindje niet....en ik dus wel......mijn 2de zoon kreeg ik toen ik 24 was....ben nu 29 en zwanger van de derde......groetjes tamara
Hallo! Ik was 20 geworden en toen stopten we met de pil. ik was meteen zwanger en ook nog 20 toen Fienne werd geboren. Nu ben ik 21 en 5 weekjes zwanger van de tweede (ook gepland, maar niet gedacht dat het zo snel weer zou gaan) . Ik vind het wel heel leuk. Ik krijg ook vaak de opmerking of het zeker een ongelukje was. Ik vind het dan juist leuk om eigenwijs te kunnen zeggen dat ik ervoor gekozen heb. Er is trouwens een speciale site voor jonge moeders. ik weet alleen niet of ik dat hier neer mag zetten.. : :
Ik ben 23 en zwanger van mijn eerste... waarschijnlijk ben ik net 24 als de kleine geboren wordt. Ik vind het juist heel leuk dat ik nog jong ben... ook omdat ik graag meer kinderen wil... :-d
ik was 21 toen ik bewust zwanger werd van mijn dochter,22 toen ze werd geboren. nu 25 weer bewust zwanger en 26 al hij/zij word geboren. groetjes
Ik ben 22 en wil ook bewust zwanger worden, als ik dit jaar zwanger zou worden dan zou ik 23 zijn als de baby geboren wordt. Mijn vriend is 24 en misschien dan 25. Liefs jollie
Ik vind het juist leuk om jong moeder te worden. Vooral als mijn zoon of dochter wat ouders is dan schelen we niet zo heeeel veel.. Kan ik nog uit samen met mijn dochter eventueel hahaha. (geintje) Ben 40 als mijn kind 20 is (net zo oud als ik nu ben) Dat vind ik heel leuk, ben ik nog lekker jong. Wil wel graag meedere kinderen dus ben blij dat ik jong ben wil voor mijn 26e klaar zijn hihi.
Ik ben 22 en zwanger... Ook voor ons was dit een bewuste keuze. 29 sept 2006 ben ik getrouwd met mijn man jeroen van 26... Ben een week na ons trouwen gestopt met de pil en was vrijwel meteen zwanger.... gr marloes
Ik ben 22 en zwanger van de eerste! het was zeker een bewuste keuze. na 2 maanden met te pil gestopt te zijn bleek ik al zwanger en we waren vreselijk blij! van mensen in onze omgeving heeft werkelijk niemand vreemd gereageerd. dat ze zoiets hadden van: jeetje, nu al? of wat onverstandig... vriend is wel 11 jaar ouder, scheelt mss ook wel iets. maar ik denk dat het er helemaal aan ligt hoe je zelf bent of je er klaar voor bent. en als je zeker van je zaak bent en daar ook zelfvertrouwen door uitstraald krijg je volgens mij weinig tot geen vreemde reacties....
hier ook een jonge mamma ik ben op het moment 21 en ben 22 als ik uitegerekend ben het word dus nog spannend, ben namelijk op 4 maart jarig en op 14 maart uitgeteld! spannend spannend spannend!
oja en deze mamma heeft last van zwangerschaps dementie bij ons was het hartstikke gepland... we hebben al een huisje boompje en beestej dus nu een kindje! hihi mijnvriend is overigens 4 jaartje ouder dan ikke.... dus 25
Ben 24 en een poging te doen om zwanger te worden... al 9 maandjes... Enne mn vriendje is 'al op leeftijd' die wordt bijna 30