Ben waarschijnlijk de zoveelste met deze vraag, maar wil hem toch graag even stellen... Sinds vandaag een beetje last van buikpijn/krampjes/steekjes rechts onderin mn buik. Straalt dan uit naar mijn schaambot en soms wat kramperig gevoel naar mijn zij. ben ook in ene beetje misselijk vandaag. Weet iemand wat dit is of wat het kan zijn? Voel me er in ene onzeker over (las ook dat dat iets kon zijn qua kwaaltje van buitenbaarmoederlijke zwangerschap... of ga ik nu heel ver . Hoop dat jullie een antwoord voor mij hebben.. Groetjes Ief
Dat is waarschijnlijk bandenpijn; het uitrekken van de banden waaraan je baarmoeder hangt. Dat is de eerste paar weken, tot de baarmoeder op het bekken kan rusten.
Ik had hier ook enorm last van en mijn VK zei dat wanneer het wel een buitenbaarmoederlijke zwangerschap zou zijn, dan zou je dit pas bij 8 weken kunnen voelen..... Dus dat stelt jou hopelijk weer een beetje gerust. Ik heb er ongeveer 2 weken last van gehad en het is daarna over gegaan hoor. Dus even doorszetten. Groetjes Miep
Hoi Anabella, Thanks voor je reactie.. maakte me in ene zorgen en had even een positief antwoord nodig ! T is ook allemaal zo nieuw.... Maar t kan dus dat je het maar aan 1 kant voelt? Groetjes Ief
Hoi Miep, Phieuw dat stelt me wel gerust hoor... omdat je sommige pijntjes enzo niet kent... naja gelukkig over 3 weekjes de 1ste echo.. Hopelijk voel je je dat wat zekerder Groetjes Ief