Jonge moeders omg. westfriesland -grootebroek-

Discussion in 'Jonge moeders' started by kellzs, Nov 23, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kellzs

kellzs Lid

Nov 23, 2011
    11
    0
    0
    Noord Holland
    Hallo iedereen,
    Ben een Jonge "aanstaande" moeder van net 22 en was benieuwd of er in de omgeving grootebroek.. hoorn.. ook nog aanstaande moeders zijn zou leuk zijn om te contacten en er over te kunnen praten enzz.
    Ben nu zelf 25 weken in verwachting.
    Hoop wat te horen!

2. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

May 25, 2010
    7,799
    43
    48
    Hé, wat grappig, ik kom daar oorspronkelijk vandaan! In Midwoud, Opperdoes, Grootebroek, Lutjebroek en Venhuizen gewoond, maar 2 jaar geleden getrouwd en uitgevlogen ;) Ik kom er nog wel regelmatig, aangezien mijn familie er nog wel woont. Telt dat ook? ;) Oja, ik ben 21 en heb een dochter van 8 maanden!

3. kellzs

kellzs Lid

Nov 23, 2011
    11
    0
    0
    Noord Holland

Haaii !! Ja dat telt ook hoor! :p hihih!
    Wat leuk! gefeliciteerd nog met je dochtjertje!
    Ik wil graag contact omdak niet veel mensen kan die jong zwanger zijn geworden of waar je iets mee kan gaan doen.. en over dingen mee kan praten.
    Zelf ben ik in verwachting van een Jochie! en ben nu ook soms als de doods aan het worden! kan ik t wel?? zometeen gaat er iets fout?? en nog meer van dat soorrt dingen :p hoort er allemaal bij weet ik maar ja blijft tog allemaal spannend en eng.
    Gr Kelly

4. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

May 25, 2010
    7,799
    43
    48
    Haha, dat komt me bekend voor! Maar het komt vast allemaal goed ;)

Hoe reageert de omgeving bij jou op de zwangerschap? Heb hier zó vaak de vraag gekregen of 't een foutje was en of we 'het' houden :( Terwijl we bijna een jaar getrouwd waren toen ik zwanger raakte en al ruim 6 jaar samen!

5. kellzs

kellzs Lid

Nov 23, 2011
    11
    0
    0
    Noord Holland
    Ja dat heb ik ook vaak gehoord!
    En dat was idd bij ons wel t geval, maar wel zeer welkom!
    Ik woon nog thuis das dan ook de reden dat het liever later beter had gekund maar zo iets moois kan je niet wegdoen!
    Me arme kleine! kmoet er niet aan denken!
    Ik woon dus thuis.. en me vriend woont bij ons in, we hopen wel zo snel mogelijk een eigen huisje te krijgen alleen schiet t niet echt op!
    Ja als je al getrouwd bent, samenwoond en al 6 jaar samen ben!!! wat komen ze dan praten!?!?!?!?!
    Ik wou ook alltijd jong kinderen hoor! mischien 1 jaartje later als we ons huisie al hadden! maar wel graag jong..!! Ik heb zelf geen jonge ouders.. en zou dat wel graag willen zijn voor mijn kinderen :)
    En vind dat je dingen niet moet vergelijken.. wat maakt t uit of je jong bent..?? als je het haalt! als mensen er geen vertrouwen in hebbe.. Hun probleem! des te beter gevoel geeft het als het wel lukt! tuurlijk is/word het zwaar..!! maar dat word het over 5 jaar ook nog wel!

6. smyltje

smyltje Fanatiek lid

Apr 17, 2010
    3,727
    0
    0
    Noord-Holland
    woon zelf in Zwaag maar heb wel in Grootebroek gewoond. ben bijna 27 jaar, dus niet heeeel jong ;)

7. kellzs

kellzs Lid

Nov 23, 2011
    11
    0
    0
    Noord Holland
    27 is tog nog steeds jong :p
    Gefeliciteerd met je kleine nog! wat een sgatje:)

8. Beertje13

Beertje13 Niet meer actief

Ik ben 21 en woon in bovenkarspel;)

Dichtbij dus!

9. kellzs

kellzs Lid

Nov 23, 2011
    11
    0
    0
    Noord Holland
    Dat is idd erg dichtbij! wat leuk =D mischien komen we elkaar nog is tegen in t parkie!:)

10. Beertje13

Welk parkie?

11. tricia82

tricia82 Niet meer actief

hi hier ook iemand uit bovenkarspel woon tegenover de molen.
    ben 29 jaar.

12. kellzs

kellzs Lid

Nov 23, 2011
    11
    0
    0
    Noord Holland
    Niet die bij de skatebaan ( of mischien ook wel) maar denk zelf dat als de boeboe der is meer in dat park ernaast loop. vanaf de BP richting het martinus zegmaar :p

13. kellzs

kellzs Lid

Nov 23, 2011
    11
    0
    0
    Noord Holland

das ook niet ver uit de buurt! zelf woon ik in grootebroek.. vlakbij de Deka! :D

14. Beertje13

De molen bij station flora?

Share This Page