Insanity workout club

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door muis26, 11 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. muis26

muis26 Fanatiek lid

Haai meiden..

er is al een 30 days shred clubje, maar ik wil graag meiden verzamelen die ook de insanity doen...... zodat we elkaar een beetje kunnen motiveren en stimuleren..... (ook leuk met voor en na foto's)

Zijn er meiden die al bezig zijn?

liefs Muis

2. muis26

muis26 Fanatiek lid

Uppppperdepup

3. Jo85

Jo85 Niet meer actief

Ja ik ben gisteren begonnen...
    De fittest viel op zich nog mee maar niet echt hoge aantallen gehaald.
    Nu vandaag de eerste plyometric cardio erop zitten...

Jemig wat zwaar zeg... ik zweet niet makkelijk maar had nu bij de pushups toch echt een mooi aantal druppels zweet op de vloer liggen... jemig...

4. muis26

muis26 Fanatiek lid

hahaha ja erg he?

leuk trouwens dat je wat schrijft hier.. voelde me al heel alleen :D
    ik ga zo beginnen met dag 5. de 3e dag is al iets makkelijker trouwens :D

5. Jo85

Jo85 Niet meer actief

Gisteren besloten even een dagje over te slaan.
    Mijn spierpijn in mijn benen was echt te erg. (En ik moest nog wat dora figuurtjes maken voor op de taart voor mijn nichtje)

Hoe was dag 5?

6. muis26

muis26 Fanatiek lid

haha ik heb dus ook dag 5 overgeslagen..... ik had zoveel spierpijn in mijn benen van de cardio recover.... nou wat een recover..... kwam amper de trap af vanmorgen hahaha.. vanavond maar weer proberen :D

7. muis26

muis26 Fanatiek lid

gister les 5 gedaan! en voor het eerst niet zoveel spierpijn meer :D

jij nog een gedaan?

8. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.069
    3.862
    113
    Oh, ik zou er mee verder gaan, maar sinds een paar dagen weer teveel last van reuma (soms geen touw aan vast te knopen wanneer dat opspeelt en niet), dus voorlopig even geen Insanity.

Ik had ook alleen de eerste dagen spierpijn, daarna geen last meer van gehad, ja, een enkele keer lichtjes, maar niet dat je er last van had.

9. MoedervanSafia

MoedervanSafia Fanatiek lid

10 mrt 2013
    2.803
    4
    38
    Ik heb Insanity samen met mijn man tot dag 15 gedaan.
    ( Heb een blessure opgelopen met mijn knie waardoor ik even niet mag sporten/trainen)

Eerste 3 dagen DAMNNN kon wel JANKEN en kreeg van die zware hoestbuien. Mijn man zweette zo erg dat zelfs zijn trainingsbroek zeiknat was. Maar naar dag 8 voelde ik mij zo lekker als ik trainde. Mijn conditie ging zo vooruit en begon me echt lekker te voelen.

Ik mis het nu vreselijk en begin meteen weer zodra mijn blessure over is.

(Vanaf morgen begin ik weer even met lichte cardio op de crosstrainer en even buikoefeningen. Was lekker afgevallen naar 74, en weeg nu alweer 75 :( )

By the way, voor het beste resultaat is het toch belangrijk om de kalender te volgen dus elke dag 63 dagen.. Anders krijg je niet het resultaat die Shaun T beloofd.

( Mijn man en ik deden het zelfs soms om 3 uur in de nacht als hij laat thuis kwam van zijn werk :$)

10. muis26

muis26 Fanatiek lid

ohh balen joh die knieblessure.... jakkie

Maar ik hoef ook niet zo super gespierd te worden. elke dag hou ik toch niet vol....... om de dag is voor mij beter haha
    Ik ben 170 en weeg 58 kilo... dus veel afvallen hoef ik niet. Ik heb alleen in vergelijking met de rest van mijn lichaam best een ronde kont en zwembandjes ....... had altijd een sixpack, maar na 2 bevallingen heb ik een klein beetje een rond buikje...

niet heel erg hoor, maar ik wil gewoon weer terug naar hoe ik was.
    en denk dat als ik het om de dag doe dit ook wel lukt :) (hoop ik haha)

11. MoedervanSafia

10 mrt 2013
    2.803
    4
    38

Agh johh je bent totaal niet zwaar voor je lengte.. Voor mijn bevalling was ik ook tevreden over mijn gewicht (ik ben nooit dun geweest altijd wel aan de volle kant).. Maar nu hangt alles een beetje en wil het ook strakker trainen..

Hoe ver ben je al?

P.s er staat cardio recovery, nou ik vond die ook wel pittig hoor, voelde alles branden haha!

12. muis26

muis26 Fanatiek lid

haaaiii
    Heb gister les 6 gegaan ... gaat steeds iets beter vooral het opdrukken :) maar hou niet de hele les non stop vol... Af en toe lig ik even gestrekt op de grond Hihi

Ja die cardio recovery is zwaar he !!! Ik dacht ook aan begin van de les , oh lekker even een rustig programma , nou NOT haha

ga denk ik vanavond de volgende doen . Voel me zo fit nu :)

Krijg echt al spieren nu ... M'n vriend ziet het ook !!! Gaaf hoor dan doe je het ergens voor haha

13. muis26

muis26 Fanatiek lid

2 fototjes van na de 6e les :)

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      29 KB
      Weergaven:
      1.073
  14. muis26

muis26 Fanatiek lid

En 2

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      44,7 KB
      Weergaven:
      205
  15. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

Wauw muis! Wat goed!

Zag zondag Insanity langs komen op tv en dacht laat ik de boel eens downloaden. Heb een stuk gekeken maar durf het toch niet aan haha wat ziet het er heftig uit. Eten jullie ook volgens zijn gids? Schrok van de hoeveelheden wat je moet eten om het vol te kunnen houden.

16. MoedervanSafia

10 mrt 2013
    2.803
    4
    38
    Ahh muisje wat goed zeg!

Toen ik Insanity deed volgde ik het eetschema niet hoor, is wel TE veel vond ik. Ik at toen wel gezond en gewoon voldoende.

Maarja het blijft een intensieve Workout. het heet niet voor niets Insanity!

17. muis26

muis26 Fanatiek lid

haai haai

inmiddels gister dag 7 gedaan. en het gaat steeds beter :D
    en ik volg geen eet schema's nee, daar begin ik niet aan.. dan krijg je het jojo effect geloof ik..

ik blijf gewoon eten zoals ik altijd doe.. ik moet alleen mezelf dwingen om meer te eten. ik heb namelijk nooit echt honger. heel irritant.....

heb ook echt nooooit zin in ontbijt , en als ik nu s avonds wil sporten dwing ik mezelf echt om brood te eten s morgens... gaat nu wel wat beter :)

18. mama079

mama079 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.065
    30
    48
    Ik ben ook met insanity begonnen. Vind het, maar als beginner nog wel te zwaar om het 6 dagen per week te doen. Ik doe het nu om de dag. Ik vond de recovery juist het makkelijkst.

19. MiMully

MiMully Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.405
    5
    38
    Vrouw
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
    Hoi, hier ook een insanity deelnemer. Heb net vandaag les drie gedaan.
    Opdrukken kan ik dus niet. Nooit gekund ook. Hele les houd ik ook nog niet vol. Ook de warm-up nog niet helemaal. Maar we zetten door.
    Gister overgeslagen vanwege vreselijke spierpijn in mijn kuiten. Jeetje, wat een pijn deden die...

Hoe denken jullie trouwens over insanity en zwangerschap? Hier bezig voor de eerste en als het raak is zal ik vast weer moeten stoppen...

20. mama079

mama079 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.065
    30
    48
    Sporten tijdens de zwangerschap is prima, mits je de sporten gewend bent. In dit geval lijkt het me beter om dan te stoppen. Ik had na les twee ook mega last van de kuiten.

Deel Deze Pagina