Ik ben op zoek naar andere aanstaande mama's in de omgeving van Nijmegen/Arnhem, het liefst ook uitgerekend in juli of augustus. Ik zou het erg leuk vinden om nieuwe mensen te leren kennen en wellicht kunnen we ervaringen delen en misschien eens wat afspreken. Ik zal mezelf meteen kort voorstellen. Morgen wordt ik 30 Ik ben 1,5 jaar geleden getrouwd en sinds twee jaar heb ik samen met mijn man ons eigen huis. We hebben twee poezen en ik ben nu bijna 14 weken zwanger!
Hoi Danielle, Tot nu toe gaat het op zich prima. Wel moe en af en toe misselijk. Voel steeds meer m'n banden. En met jou? Ben jij nu bijna 20 weken?
Ik heb in nijmegen gewoond en we zijn weer opzoek naar een woning in omgeving arnhem/nijmegen hopen dat we die zsm vinden.. Ben eind juni / begin juli uitrekend van onze eerste kindje, maar zou t geweldig vinden om mee te kunnen kletsen.. Verder ben ik 2,5 jaar getrouwd met ml en ben 28. Mijn zwangerschap gaat tot nu toe goed. Heb wel vaak erg last van lage rugpijn en mn bekken, maar mij hoor je nog niet klagen
Succes met het vinden van een woning! Hopelijk vinden jullie snel iets.. wat fijn dat de zwangerschap goed gaat!
Ja die hebben we al gehad en alles zag er perfect uit! We zijn al helemaal dolverliefd hihi Jullie 20 weken echo was goed zie ik? Is dit je eerste kindje?
Hi MisteriousG! Heb je al in Elst gekeken voor een woning. Ideaal precies tussen Arnhem en Nijmegen En wat fijn dat t bij ons allemaal goed gaat!! Ik heb op 11 maart de 20weken-echo
Vrijdag avond gaan we naar de 9mnd beurs! Ik ben benieuwd! Controle vrijdag was trouwens alles OK; groeit goed en hartje gehoord! Vanaf nu echt genieten :-D
Oh mooi lucymila! Altijd weer fijn om te weten dat het goed gaat he?! Ik ga vrijdag de hele dag naar de 9 maandenbeurs en de huishoudbeurs, erg veel zin in ik mag vanavond weer op controle, denk dat alles gewoon goed is
Wat de woning betreft kijken we echt overal in de regio arnhem en nijmegen.. t is een beetje lastig tegenwoordig om een woning te vinden, maar we geven de moed niet op @lucymila wat fijn om te horen dat alles goed gaat met de baby geniet er lkkr van! @daniielle hoe ging je controle meid? @hier: was ff de topic kwijt. Heb me er op geabonneerd voor de zekerheid Verder voel ik mn meisje tegenvoordig vaak volop bewegen. Ze begint vaste tijdstippen te ontwikkelen watvt bewegen betreft! Sommige schopjes zijn sinds paar dagen ook van buiten af zichtbaar!! echt een heeeeerljjk gevoel ♥♡♥
Ohh leuk dat je het zo duidelijk voelt, zo bijzonder! Ik voel jet helaas nog niet overdreven veel, maar komt ook wel Mijn controle ging goed, niks bijzonders weer.. toch altijs fijn om het hartje weer te horen! Over huisjes; in nijmegen heb je echt goedkope, maar ligt er dan wel aan of je in die buurt wilt of niet. Wij willen het geslacht niet weten
@daniielle dat is altijd fijn ja Jaaa t is echt heerlijk heb mijn placenta aan de achterkant, vandaar dat t zo duidelijk is bij mij... Wij zijn opzoek naar huurwoning ivm de omstandigheden... ik heb geen baan en manlief is sindskort ook zonder baan.. dat maakt t vinden van een woning extra lastig. Maar we blijven zoeken en geven de hoop niet op
een huurwoning is inderdaad wat moeilijker.. Wij wonen in een dorpje, ook een huurwoning. Hebben maar 6 maanden ingeschreven gestaan bij de woningbouwstichting. Ging veel sneller dan in nijmegen zelf ofzo, daar is het vrijwel onmogelijk, of je moet echt veel geluk hebben! Succes met het vinden van een huisje, hoop dat jullie snel slagen!
Ja en afhankelijk van je budget zijn er via makelaars ook huurwoningen te vinden... Zou juist in de plaatsten buiten de stad kijken, dat scheelt sowieso al in prijs. Wij wonen nu heel fijn in Elst, maar hadden we van te voren ook niet bedacht Ik heb over twee weken de 20weken echo. Dan weten we ook wat het geslacht is. De negenmaandenbeurs vond ik trouwens niet voor herhaling vatbaar. Niks voor mij, die hysterische drukte. Hihi. Jullie wel een geslaagd uitje gehad? Oh gisteren: ik ga wekelijks naar zwangerschapsyoga. Laatste les van de maand gaat manlief mee. Terwijl hij me stond te masseren voelde ik me ineens licht in m'n hoofd worden. Dat heb ik of nooit gevoeld. Ik zakte zo door m'n benen! Gelukkig ben ik niet helemaal 'out' gegaan! Even rust, twee stroopwafels en een bekertje water en ik kon weer door, hehe. *weet ik ook weer hoe dat voelt*
We zijn nu met zijn 5en en we kletsen in twee (bijna) dezelfde topics. Als jullie willen maak ik een besloten clubje (geen idee hoe dat hier werkt, maar vogel ik wel uit) of een geheime groep op Facebook aan. Laat maar ff weten of je daar voor in bent. Wie weet kunnen we een keer wat afspreken als we elkaar wat beter hebben leren kennen. Danielle MysteriousG Dianevz1983 Mama 2girls En ik (lucymila)
misschien willen jullie je aansluiten bij onze facebook pagina ( gesloten groep) zp vriendschap regio Arnhem we praten daar met meiden die bv al meer kindjes hebben, net zijn bevallen en of zwanger zijn voornamelijk uit regio Arnhem/Nijmegen. als het jullie wat lijkt pb me maar. kort iets over mij. ik ben 32 en moeder van een 9 mnd oud dochtertje. en woon in gemeente Lingewaard ( tussen Arnhem en Nijmegen in)