Ik was 22 en mijn man 24 toen we trouwden. We woonden toen net een half jaar samen. Nu bijna 6 jaar bij elkaar.
Ik ben 20 en vl is 26, wij hebben ook een appartement gekocht. Ik ben nooit van het uitgaan en drinken geweest want vanwege mijn diabetes is drinken voor mij niet te doen (vanwege suikerschommelingen). Mijn vriend heeft een rot jeugd meegemaakt waardoor hij al erg snel volwassen is geworden. Hij heeft een goed betaalde baan en ik doe nog een studie. We willen graag voor een kindje gaan. Reacties van een vriendin van mij waren heel positief. Zij is zelf zwanger nu en vind het leuk dat we iets hebben om over te praten. Ik vind dat als je relatie goed is en je er allebei aan toe bent dat het prima kan! En zoals eerder gezegd misschien duurt het nog wel een hele tijd voordat je zwanger bent.. Maar dan weet je wel eerder of er iets mis is of niet..
ik was (en ben nog steeds) 23 toen ik ons eerste kindje kreeg. vriend word dit weekend 26. ik was graag al eerder mama geworden! maar mijn vriend vond het wel belangrijk dat we een stabiele thuissituatie konden bieden. dus toen we weer in NL woonde, koopwoning hadden, allebei vaste baan, zijn we gestopt met anticonceptie. wij zijn samen sinds mijn 16de en op mijn 18de samen gaan wonen. en ik ben nog steeeeeds aan het wachten totdat hij op een knie gaat!! en uit Noord-Holland
Toen ik 23 was voor de eerste keer zwanger werd een mk, de tweede keer was ik 24 (dochter op 25ste verjaardag geboren!) en toen kregen we ook al wel wat reacties van huh? Zo snel al?? Maar wij waren de eerste in de vrienden groep. Inmiddels zijn er een hoop kindjes bij gekomen of onderweg... en ik hoop voor m'n 28ste nog een kindje te krijgen
Pff ik was 20 zwanger en 21 bevallen...ik wou het liefst op me 18e al...maar dat heeft niet zo mogen zijn. En je leven voorbij? Nou dat dacht ik wel hoor toen ik zwanger was...dit was het dan! Maar nee, het is echt alleen maar leuker geworden met een kleine beeb erbij!
Hi meiden! Ik ben 24 en wij gaan voor ons eerste kindje.. Wilde al graag op jongere leeftijd kinderen. Maar wilde echt eerst alles goed op een rijtje hebben.. Dus afstuderen, werken, huis.. We gaan nu van ons koop appartement verhuizen naar een groot koop huis! M'n vriend heeft me afgelopen zomer ten huwelijk gevraag, alleen we zijn nog niet uit over de datum.. Maar een kindje zou ons nu zo compleet maken Ik kom trouwens ook uit Noord Holland.
Ik ben van beiden wat Ik was 19 toen we onze oudste dochter kregen, 22 toen we onze zoon kregen en 24 toen onze jongste dochter geboren was. Nu ben ik 31 en krijgen we in september ons vierde wondertje Bij onze eerste was het vooral een shock van onze ouders en ze vonden het inderdaad zonde van vrije jaartjes. Ik miste het uitgaan absoluut niet, maar ik miste op den duur wel het contact met mijn vriendinnen. Omdat iedereen met hele andere dingen bezig was, verwaterde het contact op den duur. Ik heb me soms best wel eenzaam gevoeld daardoor. Gelukkig had ik wel altijd goed contact met mijn zusje en nichten. Omdat mijn nichten ook allemaal begin 20 waren toen ze moeder werden, was het verder ook heel normaal in mijn familie. Wat ik wel in al die jaren heb geleerd is dat je je eigen leven nooit moet aanpassen aan anderen. Als jullie er klaar voor zijn en voor een kindje willen gaan, moet je dat gewoon doen. Andersom wordt er ook geen rekening met jou gehouden als het er op aan komt. Heel veel succes! Ik hoop dat je straks snel het blijde nieuws hier op de site mag gaan aankondigen!
Hier ik 22 vriend lief 27 en nu alweer 33+2 weken zwanger ik werd zwanger toen ik 21 was, geen rare opmerkingen over gekregen maar dan had ik er ook meteen wat van gezegd, gaat erom wat je zelf wilt, we zijn hier super gelukkig en kan niet wachten tot we onze kleine knul over een paar weekjes vast hebben, we hebben een nieuwbouw huis 3 grote slaapkamers en beide een inkomen,auto en kunnen het veroorloven dus wij zien het probleem niet! Als dit jullie wens is zou ik zeggen lekker doen
Ik ben net 25 en zwanger van de eerste.. onze vrienden ploeg vind het maar raar allemaal.. die zijn indd ook van lang leve vrijheid en feesten.. maar goed, wij woonden veel eerder samen dan wie dan maar van de vriendenploeg en zijn ook als eersten getrouwd..Ons leven, onze keus Verder vind niemand het 'raar'.. en hadden de meesten het wel verwacht.. Ook omdat we al paar jaar roepen dat we graag kinderen willen maar hier nog niet eerder aan zijn begonnen omdat ik nog bezig was met mijn opleiding.. Als het aan ons gelegen had qua situatie waren we er veel eerder aan begonnen.. maar hebben in onze ogen wel verstandige keuze gemaakt door nog even te wachten hebben nu koophuis, getrouwd en financiele zekerheid! En als jullie er beide achter staan, en jullie vinden dat jullie er aan toe zijn is het toch je eigen keuze? Laat anderen maar praten .. En als je later op het schoolplein staat roept het ook niet vragen op of je nou de moeder of de oma bent
Hoe lang zijn jullie al bezig dames? Ik zit in ronde drie maar ben zoooo ongeduldig hahah kijk iedere dag even op het forum... Ik zie opeens ook overal zwanger mensen. Ik ben net afgestudeerd en werk een dag maar wil er nog twee a drie dagen bij gaan werken. Mijn vriend heeft wel een vaste baan. Ik hoop dat ik snel wat vind want als ik zwanger ben wordt het miss toch moeilijker. Maak ik me soms wel zorgen om (maar voor hetzelfde geld duurt het ook lang voor ik zwanger raak) maar de wens is heeel groot en we zouden het ook van alleen mijn vriend zn inkomen kunnen redden maar dat is wel krap. Liefs
Wij zijn in ronde 1 maar ben ba de pil nog niet ongesteld geworden dus deze ronde duurt inmiddels al 4 maanden. Over een maand weer naar de ha voor doorverwijzing
Zelf ben ik 22. We wonen nu bijna 5 jaar samen en hebben 6 jaar een relatie. Op dit moment 27 weken zwanger van de eerste! Ik vind wel dat je een stabiele omgeving moet hebben (moet kunnen creëren) op verschillende vlakken voor een baby. Toch moet ik ook bekennen dat ik ontzettend genoten heb van de tijd dat we eerst lekker met zijn twee hebben samengewoond. Zou het zo niet anders gewild hebben.. Dit is echt een kers op de taart voor ons!
Zoontje was 7 weken toen ik 21 werd op 20 dus zwanger. Krijg nu ook nog vaak blikken en vragen van "ah? Al een kind?" En als ik zeg dat ie 3,5 is dan meteen "dan ben je er ook vroeg aan begonnen!" Trek me er niks van aan jong ouder zijn heeft ook vele voordelen!
Wij zijn 5 jaar samen, waarvan we 3,5 jaar een huis hebben gehuurd van mijn ouders Een halfjaar geleden getrouwd (Enkel voor de wet), iets erna hebben we een huis gevonden dat we hebben gekocht Dus nu is 't tijd voor de volgende stap
Misschien toch proberen om wat meer te gaan werken? Het leven is helaas duur hè meid en met een kindje erbij word 't nog duurder!