"jonge" moeders

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door tifa, 5 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavanBentley

9 apr 2013
    5
    0
    0
    Ik zeg doen ... zo te lezen wil je het heel graag en heb je er goed over nagedacht.. mijn kindje kreeg ik ook toen ik 20 was, de reacties waren heel positief! Sommige mensen kunnen het niet begrijpen omdat ze op die leeftijd nog niet zo volwassen waren. Het is trouwens wetenschappelijk bewezen dat jonge moeders het makkelijker hebben met oppas enzo regelen voor kinderen, omdat je jonger meer vrienden hebt zonder kinderen en deze willen ook graag altijd veel kadootjes halen ... het front waarop je kan terug vallen is veel groter

2. famke89

famke89 Fanatiek lid

9 okt 2013
    1.495
    375
    83
    Vrouw

Helemaal mee eens! Wij zijn 7 jr bij elkaar, en wonen daarvan iets meer als 5 jr samen.. en hebben daarvan heerlijk genoten.. en veel spontane dingen gedaan.. maar kunnen nu niet wachten tot ons kleintje er is! :) weer hele andere dimensie! :)

3. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Ik had graag jong moeder willen worden, zeker voor mijn 30ste ben 29) Al 8 jaar samen maar ik studeerde nog, woonden allebei nog thuis. Sinds 3 jaar wonen we samen maar in een appartement. Inmiddels al 2 jaar van de pil af maar het gaat allemaal niet van harte. Al 1,5 jaar aan het dokteren en sinds een jaar met behandelingen bezig.

Ik zeg vaak..waren we er maar eerder mee begonnen. Maar we waren er gewoon nog niet klaar voor. We wilden eerst een koophuis en alles op de rit hebben. Helaas..maar het is verdomde moeilijk.

Dus als jullie er klaar voor zijn, hoe jong jullie nog zijn, waarom niet. Laat anderen lekker lullen, jullie weten het beste.

4. Sieza03

Sieza03 Bekend lid

19 feb 2014
    548
    0
    0
    Groningen
    Heel veel mensen zeggen altijd dat je leven stil komt te staan als je een kindje krijgt op een jongere leeftijd. Je leven staat niet stil, hij wordt alleen anders! ;)

5. Dawnn

Dawnn Actief lid

13 sep 2011
    101
    0
    0
    Hialeah-Miami Fl.USA
    Ik was 17 toen ik zwanger raakte en 18 toen ik bevallen ben van ons eerste kindje. Was niet helemaal de bedoeling toen, maar vanaf het moment dat we het wisten meer dan gewenst!

Mijn man en ik waren toen wel al een jaar samen en dolgelukkig. Hij is 5 jaar ouder. We zijn toen ik 18 was en ons dochtertje 8 maanden was getrouwd.

Kort daarna zwanger geraakt van ons 2e kindje. Helaas hebben we na 26 weken zwangerschap afscheid van haar moeten nemen. Heftige periode gehad.

En daarna zwanger geraakt van ons 3e kindje. Een heerlijke zoon.

Ik ben nu 23 jaar en mama van 3 kindjes waarvan dus 1 engeltje. We hebben al een hele boel mee gemaakt met elkaar. Onze oudste dochter is namelijk al bijna 2 jaar aan het vechten tegen leukemie.

De leeftijd waarop je je kindje krijgt zegt niets. Je moet samen een stabiele relatie hebben want het is niet niks. Vooral niet als je voor heftige problemen komt te staan.
    Wij zijn samen echt een team en hebben echt veel steun aan elkaar. Zonder mijn man had ik het echt niet gered allemaal.

We hebben nu wel kriebels voor nog een kindje, maar wachten waarschijnlijk tot onze dochter klaar is met de behandeling. En er meer rust in ons gezin komt. :D

6. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Hier (net) 20 bij de eerste, 21 bij de 2e en 27 bij de derde XD

Deel Deze Pagina