eisprong zonder cervixslijm

Discussion in 'Zwanger worden' started by ano1, Mar 8, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ano1

ano1 Niet meer actief

Ik heb even een vraag,

ik heb 21 februari een vroege miskraam gehad, ging mis op mijn NOD dag.
    dat is nu twee weken geleden.

mijn cyclus is heel onregelmatig door dat ik nog maar kort ben gestopt met de pil.

ik gebruik geen temp kaarten of ovu testen, we willen er niet teveel mee bezig zijn en gewoon oefenen en zien wat het word.

de vorige maand merkte ik een langere tijd continu cervix slijm op, wat op een gegeven moment ook helemaal weg was, maar verder geen steken onderin mijn buik.

nu heb ik sinds eergisteren rechts onderin meerdere malen per dag steekjes, en sinds vanmiddag een zeurend gevoel onderin mijn buik.

ik had gisteren een keer bij het afvegen een heel klein kloddertje rekbaar slijm, ( sorry voor de details )

vorige week had ik af en toe wat waterige afscheiding.

zou dit mijn eisprong kunnen zijn ? ik ging er namelijk van uit pas over een week of twee weken mijn eisprong te hebben omdat mijn vorige cyclussen best lang waren.

ik heb gisteren wel geklust met mijn vriend, zou dit dan genoeg zijn geweest ?

en kan het door de miskraam dat ik dit keer geen cervixslijm heb ? terwijl ik dat voorheen wel had ?

ben benieuwd wat jullie denken of iemand met de dezelfde ervaring ??

2. ano1

ano1 Niet meer actief

trouwens als ik nu op de plek druk waar ik steekjes heb vol ik duidelijk pijn, aan de andere kant voel ik niks als ik er op druk , herkent iemand dit ? ben heel benieuwd !

Share This Page