pril zwanger helse pijn na plassen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Bekkiiee, 13 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bekkiiee

Bekkiiee Lid

7 okt 2014
    78
    16
    8
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik weet sinds 6 dagen dat ik zwanger ben. Helemaal gelukkig natuurlijk. Als het goed is vandaag 4+3 weken. Nu heb ik alleen al 3 dagen na het plassen helse krampen helemaal onder bij me schaamstreek. Het is alleen na het plassen max een half uurtje en dan is het weg. Het doet zon pijn dat ik janken heen en weer rol. Het is geen blaasontsteking dat is al nagekeken. Iemand die dit herkend of enig idee heeft wat het zou kunnen zijn?

2. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Hebben ze het ook op kweek gezet?

Anders mss iets beklemd door je groeiende bm?
    Heen en weer rollen van de pijn lijkt me niet normaal.

Anders even de VK bellen.

3. Linky

Linky Fanatiek lid

12 jun 2014
    3.487
    172
    63
    Vrouw
    Niet een andere ontsteking? Het kan pijn doen als je blaas leeg is en er daardoor ruimte komt, waardoor de boel weer een beetje zakt. Maar zo'n pijn dat je wel over de grond kunt rollen lijkt me niet normaal. Ik zou bellen.

4. daantjenvt

daantjenvt Actief lid

19 nov 2009
    144
    0
    0
    NULL
    NULL
    daar heb ik ook last van gehad in het begin, en nu met 30 weken komt de pijn weer terug. Ook als de baby beweegt doet het echt zo'n pijn. in het begin bijna 3 keer in de week urine ingeleverd bij de huisarts, kwam niks uit ook niet na dat het op kweek is gezet. de gyn zegt dat het komt omdat ik in het verleden veel blaasontsekingen heb gehad dus mijn blaas is snel geirriteerd.
    succes

Deel Deze Pagina