Ik werd vannacht weer wakker van een rotgevoel in mijn buik, natuurlijk moest ik eerst plassen want die blaas zit zomaar vol. Het voelde alsof ik in mijn onderbuik kramp kreeg, met name links, die op kwam en weer weg ging. Prettig voelde het zeker niet en ik kon er niet van slapen. Uiteindelijk wel in slaap gevallen, Zijn dit weeën? of is dit normaal? Ik herken of herinner het me niet van mijn eerste zwangerschap. Ben met de eerste met 36,4 bevallen en pas met 7 cm ontsluiting had ik en iedereen door dat ik aan het bevallen was. Ik had geen 'pijn' en het werd toen niet herkend, dus ja ik ben best een beetje angstig. Ik heb ook heel snel een keiharde buik als ik veel loop of stress heb oid.
Klinkt als voorweeën, hier ook last van gehad en trok de liezen in bij mij. Ikzou wel voor de zekerheid even je vk bellen en haar advies vragen gezien jou geschiedenis..
heb het ook... volgens mijn vk heel normaal..allemaal voorwerk.. bij een 2e / 3e etc.. heb je het nog eerder.. wel vervelend..
Ja heb ik ook gehad rond 33 weken. Het was echt naar s nachts maar voelde idd echt als kramp en niet als echte regelmatige weeën. Verloskundige gaf aan dat het normaal is en het met indalen heeft te maken....
Hier ook sinds enkele nachten last van.. Menstruatieachtige krampen, maar ze trekken snel weg (Denk ik) want ik val er toch terug van in slaap..