ik heb een lijstje....met de mensen die mee gaan tot dus ver en de data zet ik erbij welke ze kunnen en waar ze wonen....maar is nog lang niet compleet...dus als je dit leest en mee wilt....stuur me dan een pb dan zet ik je erbij!
ja heb niks meer te melden eerlijk gezegd haha word tijd dat er nog meer meiden komen meekletsen hier waar zijn ze toch allemaal? en iemand ng wat te melden voordat ik zo aan me eten begint
nee maar volgens mij heb ik vandaag mn ei als ik let op mn cervixslijm..... dus ik ga vandaag maar weer klussen...gister ook...dus tja!
Even over het uitstapje van de jonge moeders!! Stuur allemaal een pb naar mij als jullie mee willen.....zet daarin je naam en woonplaats en ook de data die je kunt!!! Zodra we een datum hebben gaan we beslissen welke plek het word! ik hoor en merk het wel! Kusssss
wel grappig zo'n meeting, maar ik weet nog niet of ik ga dan. wij hebben gewoon een auto. als ik zwanger ben dan ga ik in ieder geval nee maar het moet niet in limburg of groningen helemaal zijn dat voelt zo als de middle of nowhere . hoe is het met alle kletskousen hier hebben jullie ook allemaal hyves?
Jaa leuk he! Ik ga ook en al helemaal als ik zwanger ben hahaha showen die handel! haha Jaa ik heb ook hyves vriendjes worden?
we hebben allemaal hyves...volgens mij iig En we willen afspreken in utrecht of in kaatsheuvel (efteling)...mail me de weekenden dat je kunt op zaterdag van maart april en mei even in een pb....dan kan ik het bij houden...! en waar woon je desiree?
Hee Dan stuur je een pb na iemand wie ken pendelen en dan gaat die voor je kijken wanneer je zwanger word en van wat alleen het is natuurlijk niet zeker dat dat zo is maar vind het leuk om te weten en te kijken of het klopt.
iedereen is zeker aan het eten en lekker na tafelen.... hmmmm....is nu wel erg saai zonder jullie allemaal zeg....ik ga ff douchen ed..spreek jullie straks misschien nog wel ff!
ik ben er weer zo heb heerlijk gegeten altijd erg moe als ik heb gegeten haha en nu even lekker met zijn allen op de bank en ik weer ff laptop erbij en hoe ist hier? lekker gegeten allemaal?