jaja. Ben nu zin om te snaaien. Voel me k*t. Rot dag op het werk en nog steeds niet ongi, ik word er niet gezelliger op
oh suhe...rottig dat je je zo voelt.... Hou de moed erin! En natasss...lekker he...uitgezakt op de bank...hihi!
Ik woon in Rotterdam.. maar als het naar de Efteling wordt dan kan ik makkelijk me vriend meenemen die is gek daarop Utrecht is ook goed, maakt niet zoveel uit maar ben geen dierentuin persoon. Wat klote dat je ongi maar niet komt suhe. Ik zet me hyves wel ff in me profiel hier. je kan me gewoon toevoegen hoor dan accepteer ik wel Ik heb om half 7 een lekker pizzaatje op OK.. ff kijken welke weekenden ik kan! Ik PB zo ff. gezellig
Ik ga nu slapen maar meld ff dat Lynn wat problemen heeft met haar account en dat ze hopelijk morgen er weet is....! De moderartors weten ervan .....dus! Tot morgen meiden! Slaap lekker en droom de mooiste dromen!
Goedeavond.. Eindelijk weer thuis. De hele avond op een koude tribune gezeten. Oke oke en ook een behoorlijke poos in een warm spelershome maar goed, het was toch errrrrg koud! Vriendlief had een inhaalwedstrijd, voetbal. Ga nu even de pagina's lezen, jullie hebben weer wat afgekletst
Goeiemorgen! Ben ook weer wakker..straks na de stad En verder niet zoveel bijzonders eigenlijk Liefs LL