Jonge moeders

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ryanne, 14 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    zijn we niet meer goed zat natas?ppp

En nee heb parels ook al een tijdje niet meer gezien...

2. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    haha jullis zijn zooooo stil :p
    hoe meer zielen hoe meer vreugd snap je ;)

3. Lievelief

Lievelief Bekend lid

2 nov 2007
    686
    1
    0
    Vannacht wéér gedroomd dat ik een zwangerschapstest deed en dat die positief was!
    Ik droom nu al bijna 5 dagen achter elkaar dat ik zwanger ben.

En dames, na mijn MK heb ik op 7 februari mijn eisprong gevoeld (denk ik..). Ik voel mijn eisprong altijd duidelijk(en ook ovu-testen gaven op deze dag positief aan..) en nu voelde het weer zo.
    De vorige keren werd ik netjes na 14 dagen ongesteld, wanneer is dan nu mijn NOD? Tel ik 7 feb. mee of is dag 1 dan op 8 febr? (Kunnen jullie mij nog volgen? hihi)

4. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    volgens mij moet je 7 feb dan gewoon meetellen :)
    spannend zeg lievelief! heb jij trouwens hyves of msn? wil je hem mij anders pben ? en wanneer wil je gaan testen ? hoop zo op een positieve test! dan zitten wij niet ver uit elkaar zal leuk zijn :)

5. Lievelief

Lievelief Bekend lid

2 nov 2007
    686
    1
    0
    Heey ja vind het nu ook wel een beetje spannend!
    Had eerst steeds het gevoel dat het toch niets kon zijn, zo kort na de MK. Ook omdat we niet echt goed/veel gevreeen hebben. Maar het gaat nu toch wel een klein beetje kriebelen!
    Als het niet raak is, dan begin ik volgende maand voor de zekerheid nog een keer met ovu-testen. Vond het wel fijn om zeker te weten dat ik een eisprong had gehad. (en op welke dag dat was..)

Hoe gaat het met jou zwangerschap? Al last van kwaaltjes?

6. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    haha nee nergens last van.. ja beetje bandenpijn maar dat hoort erbij ;) :) ben benieuwd :) wanneer wil je gaan testen?

7. Lievelief

Lievelief Bekend lid

2 nov 2007
    686
    1
    0
    Wil over een paar dagen gaan testen, als ik dus niet ongesteld word. Dus ik denk a.s. zaterdag ofzo.

Ga nu écht even met de hond lopen,
    tot straks!

8. Parels

Parels Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.337
    0
    0
    Zuid Holland
    hey lieverds!

Sorry dat ik er zolang niet was!

Ben nog steeds ziek, en voelde me echt niet lekker de afgelopen dagen! Kon het niet opbrengen om op het forum te komen.

Sorry!

@Natas, ik zie dat je zwanger bent, geweldig meis, super joh! Ben heel blij voor je!

@lievelief, gezellie dat je ook hier bent, ga je vandaag een pb sturen hoor! Ik duim voor je dat het deze maand gelijk raak is!

Zo vertel, wat het ik allemaal gemist de afgelopen dagen, want dit is toch echt teveel om allemaal bij te lezen :D

9. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    heey parels heb jij ook msn of hyves? wil je die mij ook in een pb bercht sturen
    zo maakt me al zorgen om je gelukkig ben jer er weer en hopelijk voel je je alweer een stuk beter :)

xxx

10. Parels

Parels Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.337
    0
    0
    Zuid Holland
    Ja gelukkig wel zeg!

Maar hoe is het met jou? wanneer heb je positief getest? Hoe voel je je?

Vind het oz leuk voor je, heerlijk dat je zo snel weer zwanger bent joh!

11. Parels

Parels Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.337
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik heb je al op hyves hoor, msn heb ik niet.

12. Lievelief

Lievelief Bekend lid

2 nov 2007
    686
    1
    0
    Daar ben ik weer!
    De buurvrouw ging met de hond lopen en neemt die van mij lekker mee, weer goed geregeld haha!

Parels! Your back, gezellig. Nog steeds ziekjes, das wel erg vervelend. Al wel ietsjes beter?

Hier wel wat kleine symptomen, ondanks dat het eigenlijk toch bijna niet kan. Heb dus wel weer een klein beetje hoop. Morgen of overmorgen is mn NOD.. spannend dus!

13. Parels

Parels Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.337
    0
    0
    Zuid Holland
    Heb je net een pb gestuurd Lieve! Spannend meis, ik ga heel hard voor je duimen!

14. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    heey :)

haha sorry beetje vergeetachtig dat je hyves al hebt klopt :)
    maar heb 5 testen gedaan wou ik het echt geloven elke dag werd de streep iets donkerder :) heb vanaf 13 feb elke dag getest dus ja nu geloof ik het pas echt ;) ook al voel ik me nog niet echt zwanger hoor :) eerlijk gezegd bijna nergens last van alleen lage rugpijn maar dat heb ikv aker is een kwaal die helaas bij me hoort en af ent oe bandenpijn maarjah ;) heb er alles vor over :)

zo hoop zo dat jij en lievelief nu als eerste lekker positief testen! en de rest natuurlijk ook maar volgens mij zijn jullie nu de eerste 2 :) zal wel leuk zijn zeg ;) en dan deze maand gelijk iedereen dan zal het helemaal geweldig zijn ben zo benieuwd whooeehhh zit gewoon in spanning voor jullie super gaaf :)

net zelf de VK gebeld 12 maart als ik precies 8 weken ben al 1ste afsraapk heb er zin in :) hopelijk dan ook snel echo ;) haha

15. Parels

Parels Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.337
    0
    0
    Zuid Holland
    Echt ben heel blij voor je natas, op naar 12 maart en je eerste afspraak bij de vk!

Hier ook nog wel goed nieuws, was zo bang dat ik geen eisprong had, maar ben er achter gekomen dat ik die dus wel heb!

Had vrijdag en zaterdag een positieve test, dus dat is al een hele zorg minder.

Helaas was ik zo ziek dat ik geen puf had voor klussen, dus helaas is deze kans wel verkeken ben ik bang...

16. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    parels what's your real name... kan ik je ff zoeken op hyves ppp

17. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    ja dat is inderdaad klote dat je ziek was...
    volgende keer wat invriezen en dan zelf inspuiten ;) haha nee sorry flauw van me :)

hopelijk is het dan snel raak !

18. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    OOOOOOOOOOOH parels....super een ei.....een ei...geweldig...!
    Ik was heel bang dat je geen ei had gevonden en daarom niet meer online kwam!

En natas...de dag voor mijn verjaardag een echo...gaaf man.....zet hem dan de 13 de in je album dan kan ik op mijn birthday je kindje zien ;)
    Leuk kadootje!

En lieve......ik heb ook me eisprong gehad of nu volgens mij.....zou wel gaaf zijn als we allebei in maart posi testen of ga je eerder testen?

xx

19. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    ow laat maar ik heb jou ook al op hyves

20. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008