nee niet met ovu...ik heb veel slijm en veel zin in klussen.....en tja weet niet is een gevoel dat het nu ongeveer is.....maar volgens me banner klopt het niet....dus ik klus gewoon vrolijk door tot ik ongi word...en anders gooi ik er de 13de een test tegenaan ja toch?
Goed he, ik was helemaal verbaasd dat ik mijn ei had gevonden, durfde er al niet meer aan te denken, dacht echt dat het niet meer ging gebeuren! Het was precies hetzelfde als bij jou, een week hele lichte, 1 dag bijna niets en toen 2 vette! Was zo happy! Helaas alleen niet kunne klussen, maar weet iig dat ik een ei heb!
ja en volgende maand weer ovu testen doen...en dan wel klussen...je kerel mee naar bed of keuken of wasmachine slepen en klusssen met die hap.....en dan hoop ik in maart te horen dat je flink heb geklust voor je ei en op je ei! ik duim me dan een ongeluk!
Wel fijn dat je je ei hebt eva, goed je best doen hoor! Willen van jou ook een positieve test hebben volgende maand!
en je moet ff multi vitamine innemen 2 per dag...de komende paar weken.... dan ben je er zo weer boven op parels! en dan kun je lekker aan de klus....en toch hoop ik dat het wel raak is voor je...deze maand....soms leeft een zaadje wel een week...wie weet meissie!
nog 11 dageb tot ei.... yes het schiet al op vanaf af vandaag gaan wij elke dg klussen... sommige mensen zeggen dat je om de dag moet voor kwaliteit van zaad...heb gelezen dat elke dag ook goed is man heeft genoeg zaad om elke dag te klussen.... en dat vind mijne ventje echt niet erg hoor die wil misschien nog wel vaker.. p
Oh lynn...haha dat je elke dag zin hebt zegt genoeg... je wilt ook heeeeeeeel graag een beebje.,...en het is je gegunt...ga ervoor en zorg dat ie raak schiet! En parels....ik heb niet me ei met ovu testen gevonden maar heb zo het idee dat ik hem heb...hihi! en lieve....rustig aan doen...en blijven denken dat h et alle kanten nog op kan....gewoon hier spuien dat je niet kunt wachten...en over paar daagjes testen! welke kwaaltjes heb je al?
okeee hier komen de kwaaltjes (haha) - Misselijk (vooral 's ochtends.. maar verder ook de hele dag door met vlagen) - Steeds zin in 'hartig' voedsel (haha) en geen zoete troep meer (I loved this before, maar nu niet meer..) - Last van opvliegers (best wel eng.. oja en dit had ik ook tijdens mn vorige ZW) - Krampjes in mn buik, lies en rond mn navel. (Dit begon een paar dagen na mn ei) Spannend!
Ik ga gelijk die multi vit. kopen hoor, zal er alles aan doen, om mijn ei volgende maand te kunnen benutten! Zat net ff te rekenen, heb ong 3 dagen voor mij ei nog wel geklust, dus begin te denken dat er nog wel een kleine hoop is.... Afwachten dus maar! En eva, maakt neit uit toch dat je neit met ovu gedaan hebt, als je echt denkt je ei te voelen, dan zit het wel goed, heb je ook naar je slijm gekeken?
ja...mijn slijm is vollop aanwezig...bleh! draden trekken slijm...jakkie! begon gister....en nu nog steeds...dus ik klus tot het weg is.....heb normaal nooit last van slijm....dus hoop dat het me ei betekend.....iemand hier ervaring mee?
Allen theoretisch dan haha, het klinkt allemaal veel belovend! Ik had vorige maand er weer goed opgelet, maar kon het niet ontdekken toen, vant weeekend eigenlijk niet opgelet, dus kan je helaas niet helpen uit eigen ervaring, maar van verhalen hoe het zou moeten zijn, lijkt dit perfect! Gewoon volop klussen, wie weet!
zo ben er weer... maar lievelief als ik zo die kwalen hoor heb ik er wel een goed gevoel over hoor haha en lynn elke dag klussen kan geen kwaad kijk maar bij mij haha heb het er helemaal voor over gehad niet dat ik het erg vond maar op een gegeven moment waren we het allebei zat erg he en hebben we toch nog 1 a 2 dagen extra geklust haha wat we er wel niet voor over hebben dus gewoon veel klussen en het heeft maby wel effect maaruh evamarieh heb geen echo hoor als ik naar de VK gaat.. hebben daar geen echo apparaat of nu wel maar denk het nog niet waarshcijnliijk word er dan wel een afspraak gemaakt voor echo soms al gelijk die dag als er nog plek is soms een week dus ik wacht af maar laat het jullie weten en uhmm verder jaahhh ik heb weer ff me plicht gedaan afwas gedaan eten klaargezet althans gehakt eruit gehaald voor vanavond mmm vanavond maar eens bij me gekke buurman op kraambezoek ben benieuwd zo weer een verhaal haha ik ben wel van de verhalen zeg
heb altijd wel maar let niet op hoe het eruit ziet want als ik geklust heb is het ook slijm...dus kan er dan geen wijs meer uit.....