ok..ja het doet niet zeer...wante echte pijn aan me boobs dat ken ik nu wel... maar ehm...gewoon ze zijn aanwezig zeg maar heb ik pas sinds gister.....dus wie weet,....ik hoop het zo! dan heb ik vette goeie kans namelijk...hihi En dames....en vooral lynn aan de klus he....en veel fruit groente ed eten.....foliumzuur en tarwekiemoliecapsules.....en visolie en dus die mutivitamine.....ik hoop dat het werkt!
oja die schoolkrijtjes.. ohhh lekkkkkkker! haha Nee ik wacht tot zaterdag! (Hoor mij nou vastbesloten) hoe moeilijk het ook is haha..
We nemen heel de pillen bende, en hopen dat het echt zo veel geluk brengt! Gaan allemaal hard ons best doen, of niet dan meiden?
ja en dan ben ik net vertrokken naar france....en dan zit ik een week in spanning of het een posi test was of niet!
haha uiteraard laat ik het weten zodra ik iets weet! En goed dat jullie het zeggen, ik ga nu ff vitaminepillen kopen.. en mn foliumzuur is ook bijna op.. En nog ff opruimen hier thuis (pff) .. Tot vanmiddag denk ik .. Liefs liefs!
Oh ja je ging lekker naar France toe,, heerlijk meis! Ga er lekker van genieten he! maar heb je geen internet daar dan? Dat word wel spannend voor je dan, moet je maar flink duimen in france voor ons allemaal! Waar ga je eingelijk precies heen? Ja lieve in slaan moet je, ik ga straks ook voor het eerst proberen weer naar buiten te gaan en wat nieuwe pillen halen! Maar eerst nu ff aan de schoonmaak, en straks ff een tukkie doen, en dan later ben ik er wel weer denk! Tot strakkies meiden!
ik ga naar Picardie Le soullier....dat ligt een uurtje schuin boven Parijs richting Luxembourgh! Heeeeeeeeeeerlijk en ik heb daar geen internet of telefoon bereik oid.....dus.....helemaal in de middle of nix! En ik ga zeker weten voor jullie duimen meiden...heeeeeeeeeeelhard zodat jullie me vingers horen kraken in nl! haha duimen jullie dan ook terug voor mij....?
kweet niet.....ben bang van wel....wel erg jammer eigenlijk! Hoe is het me tjou lynn...al begonnen met testen..? Zo nee wanneer begin je..?