Jonge moeders

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ryanne, 14 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    is goed...

2. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    tis wel heel stil hier val bijna in slaap....

3. Sam86

Sam86 Fanatiek lid

16 aug 2007
    1.610
    89
    48
    Vrouw
    Mama
    Amersfoort
    hoi hoi,

Even weer een berichtje uit Amersfoort :D

Na een hoop kwakkelen ben ik eindelijk ongesteld geworden dus ik kan weer gewoon proberen zwanger te worden :D
    Het blijft leuk om mee te lezen met jullie, maar ik ben zo druk met werk vinden dat ik bijna geen tijd heb om mee te kletsen.

Groetjes,

Sam

4. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    tis toch wat ik lijk nog steeds de laatste te zijn die elke keer oni moet worden...he sam nou kan je weer flink gaan klussen....wat fijn trouwens dat je een cyclus hebt van 28 dagen..? of zit ik ernaast? ik vind die van mij veel te lang grr...
    Verder alles goed..maakt toch niet uit.. wij hebben tijd over en als je afentoe iets van je laat horen dan is het toch goed?

5. Sam86

Sam86 Fanatiek lid

16 aug 2007
    1.610
    89
    48
    Vrouw
    Mama
    Amersfoort
    Ik heb PCO dus ik kan niet echt zeggen ja 28 dagen, maar de afgelopen maanden was het precies 28 dagen.
    Dit keer was ik bijna 3 weken overtijd voordat het vandaag pas echt goed doorzette...

Ik weet hoe rot die lange cyclussen zijn! en hoe langer ze duren hoe meer verschijnselen je lijkt te hebben. Tenminste ik dan :D

Ach dat klussen gaat vanzelf, maar we zijn zo druk met werk vinden dat het er de laatste tijd een beetje bij inschiet...
    Maar het komt wel goed!

Zijn er hier nog meer meiden met PCOS?

6. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    ikke niet...heb weer wat anders...maar weet niet of er meer meidden zijn die da hebben hier...das wel heel verveelend... hoop dat je snel zwanger betn..

7. Sam86

Sam86 Fanatiek lid

16 aug 2007
    1.610
    89
    48
    Vrouw
    Mama
    Amersfoort
    De kans dat ik zwanger word is vrij klein. Na ja ik kan wel zwanger worden maar het eindigd telkens in een miskraam. Mag ik vragen wat jij hebt?

En dank je! Ik hoop ook dat jij snel zwanger wordt!

8. lyn jij had toch het zelfde als ik ?

9. Sam86

Sam86 Fanatiek lid

16 aug 2007
    1.610
    89
    48
    Vrouw
    Mama
    Amersfoort
    o ik zeg het verkeerd. De kans dat ik op een natuurlijke wijze zwanger word is vrij klein. De gyn in het UMC wil mij nog geen colmid geven, maar die wilt dat ik eerst een maagbandje neem.
    Ik kan namelijke heel moeilijk afvallen, omdat ik weinig eet en mijn lichaam het eten verkeerd verteerd. Dus ik ben een probleem gevalletje. Daarbij komt dat ik pas net 22 ben en hij mij nog heel erg jong vindt voor kinderen :S

Ik dacht altijd dat het een eigen keuze was, maar keer op keer wordt het tegendeel bewezen hier...

10. ik was 19 toen ik zwnager raakte vn danischa dtatgaat die gyn geen fl*kker aan wat jullie willen

zou om een andere gyn vragen

11. Sam86

Sam86 Fanatiek lid

16 aug 2007
    1.610
    89
    48
    Vrouw
    Mama
    Amersfoort
    Ik heb al meerdere gyn's versleten en geen 1 wil mij helpen!

1 zei zelfs dat ik eerst maar eens moest afvallen want een dikke moeder heeft het kind niks aan! Nou m'n dunkt! Mijn moeder heeft ook overgewicht en heeft 2 kinderen op de wereld gezet waarvan 1 een pracht jeugd heeft gehad en 1 nu een pracht jeugd heeft!

Ik weet dat PCOS bij vrouwen voorkomt met overgewicht. FAT FOURTHY FEMALE, maar ik ben pas 22 en geen 40 dus :D en er zijn zat slanke vrouwen die ook PCOS hebben.

Ik ben er nog steeds zo kwaad over! Dit is mij namelijk ook gebeurd toen ik baarmoederhals kanker had. Toen zei de Oncoloog ook dat ik dik was en dat als ik niet snel wat zou doen ik dood op de tafel zou eindigen. Toen woog ik 100 kilo...

Medisch nederland bah!

12. Sam86

Sam86 Fanatiek lid

16 aug 2007
    1.610
    89
    48
    Vrouw
    Mama
    Amersfoort
    Ik ben even mijn vriend wegbrengen en daarna snel naar het ziekenhuis. Mijn zusje heeft der armpje gebroken. Ik ben er vanavond weer.

Groetjes,

Sam

13. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    ow fijn allemaal..ja jesske heb het zelfde als jou denk ik... had jij nou ook maar 1 nier?

14. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    jongens ik ben zo weg..voel me niet zo lekker maar moet toch echt gaan werken... ik kom vanaaf ook niet online ben er morgen vroeg wel weer een keertje en moet dan ook om 12 uur werken... tot morgen lieve meiden

15. nee dat weer niet

sam veel sterkte met je zussie

16. Ranjeewha18

Ranjeewha18 Niet meer actief

Hallo ik kom me ook aanmelden en zou ook graag mee willen kletsen met jullie als het mag?

Me vriend en ik hebben besloten om in dit jaar nog zwanger te worden.. en misschien ook om dit jaar te bevallen.. maar dat weten we nog niet helemaal cker..

succes met het zwanger worden, en het zwanger zijn
    groetjes amber

17. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    heeey is je vriend toch zover :)
    dus toch super gaaf meid :)
    wanneer stop je met de pil of iets?

18. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    jesske...ik zie dat de pendel ons allebei op juni heeft....

@ amber...tuurlijk mag je mee kletsen...vertel vertel

19. Ranjeewha18

Ranjeewha18 Niet meer actief

ben nooit meer begonnen naar de zwangerschap van Sam :)
    Omdat ik daar niet goed tegen kan

20. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    bye bye

Deel Deze Pagina