lynn86 Omdat het dan de drukste dagen van zijn school zijn.. Ik heb ook verteld tegen hem.. dat het zomaar kan gebueren dat het eerder wil komen, en dat een kind niet te plannen is Omdat ik al veder ben met zwanger en tweede kind ben, dan hem ben ik de laatste dagen behoorlijk depri
jah tuurlijk zulke dingen gebeuren waneer jijj het zegt jullie nemen een kind dus als ik het goed begrijp ?
kijk voortaan uit hoe je zo iets in een bericht zegt want kan kwetsend zijn ik ben al 16 maanden bezig voor een kindje en ons is het nog steeds niet gegunt geweest en jij verkondigt daar net in je bericht dat je dit jaar nog zwanger wil zijn en bevallen eeen kindje moet je gegunt worden die neem je niet
een kindje moet je gegunt worden? klopt ook niet helemaal! want waarom heb jij er dan nog geen 1? waarom zal het jou dan niet gegunt zijn? denk dat je haar bericht beetjje fout opvat het liefst zou ze dat willen! iedereen wil hier toch het liefst snel een kleine of niet?
dat snap ik..! en ik heb ook in mijn vorrige bericht gezet.. dat ik het natuurlijk nooit zeker weet dat ik een kindje kan krijgen..!
laat ook maar hoe lang heb je er over moeten doen voor je eerste en ben je verder ketn gezond geen afwijkingen of oid
ik niet en meerderen hier ook niet die hebben afwijkingen aan hun lichaam waardoor ze heel moeilijk zwnger raken en voor die gene is het een wondertje als het ooit zo ver zou mogen komen ik slik bijvbeeld hormoonen om zwnager te worden en ga zeer binnen kort verder naar de volgende stap om zwanger te raken daarom is het zo belangrijk dat mensen die gezond zijn niet zeggen we nemen een kind maar we gaan proberen voor een kindje want mensen zo als ik en zo veel anderen die weten hoe moeilijk het kan zijn om die droom ooit te verwezelijken
maar ze zei ook niet we nemen een kind we hopen een kind te krijgen toch? en dan over dat gunnen snap ik niet echt?
jah was er naar maar in eerste opicht was het dat bericht en dat klapt er best wel als je weet dat een kindje niet zo makelijk gaat zo als zij het vermeld
wat is er mis met We hebben besloten om een nog een kindje te nemen? mnoet het altijd ongelukjes zijn?
nee ongelukjes bestaan niet je was er zelf bij maar het gata om het gene dat jullie zo als jij zei besloten hebben dit jaar zwanger te zijn
Jesske ik begrijp je hoor meiss.... Ik denk dat het zo is dat je een kindje graag wilt...bijna alle vrouwen hier op het forum...en als je zwanger bent dat het je dan gegunt is om zwanger te raken...althans..zo voelt dat! En voor de dames/vrouwen waarbij het niet lukt en zoals bijv. Jesske al 16 rondes verder is met Clomid ed....dan kan het zijn dat je het gevoel ook hebt dat het je nog niet gegunt is..... Het word iederen gegunt een kindje maar wanneer en of het zo makkelijk gaat dat is de vraag...en sommige mensen hebben gewoon heel weinig geluk en kunnen helemaal geen kindje krijgen.....(neem van babyboom olof en fanny) Het kan heel kwetsend overkomen als je heel makkelijk zegt dat je besloten hebt dit jaar zwanger te worden en ook als het lukt dit jaar te bevallen....want dat wil iedereen wel... Is niet als aanval bedoeld naar jou hoor amber....maar soms kun je kleine dingen zeggen die dan toch soms kwetsend over komen! Liefs eva (of leg ik eht verkeerd uit Jesske?)