Ha ha dat kan natuurlijk ook, maar ik heb eigenlijk helemaal geen klachten heb het alleen vaak benauwd maar dat is volgens mj geen kwaaltje haha! xxx
Ik vermoed dat ik gewoon ongesteld ga worden binnen een paar dagen. Jammer Nog even wachten en mocht ik ongesteld worden gaan we vol goede moed naar de volgende ronde! Ryanne; gefeliciteerd!
dat is niet te hopen.. en wel spannend nu misschien heb je straks toch el een positieve test in je handen!
Ha dames Ook ik kom me even melden hier. Ik ben 23 en mijn man 24, zijn 3,5 jaar samen waarvan bijna 1 maand getrouwd hihi. Bij ons was het de tweede ronde raak, helemaal blij dus! Ik vond het vertellen ook heel eng maar wij hebben echt alleen maar positieve reacties gehad Helaas merk ik wel dat sommige "vrienden" gelijk niks meer van zich laten horen maar ach, dan zijn het ook geen vrienden he! Dinsdag voor het eerst naar de verloskundige, ik heb er zin in! Ga dit forum blijven volgen en duim voor de meiden die nog aan het klussen zijn Oh en ik kon het ook niet geloven, heb ook 6 testen gedaan hihi
Gefeliciteerd Tinkerbel, geniet lekker van alles! Wat stom dat sommige mensen na je zwangerschap niets meer van zich laten horen, die kun je maar beter niet als vrienden hebben dan! Al bij naar de vk, met heoveel weken heb je je echo? Spannend he! Liefs parels
Hee lieve meiden! Wilde ff zeggen dat er hier nog geen ongi is op dag 31 en dat ik nu lekker ga slapen want ik ben kapot! Tot morgen! xxxxx
Hoi Ryanne. Al naar de huisarts geweest? Wendy misschien wordt je vandaag wel ongesteld, misschien ook niet... Ik zal in ieder geval voor je duimen.
wat duurt het wachten toch lang he.. Hier ook nog niks van me ongi te zien.. Testje wel al gedaan voor me NOD ( negatief natuurlijk ) maar denk dat ik nu beter nog even kan wachten op weer te testen.. Aangezien het pas de eerste ronde is en het denk ik wel ontpillen zal zijn.. Jammer genoeg
Hoi sammie De eerste keer nadat ik echt ongesteld was nadat ik was gestopt met de pil was na 45 dagen. Die keer daarna na 35 dagen, dus heb geduld het kan nog wel even duren.
ik had na het stoppen van de pil gewoon keurig elke maand een cyclus van 27 dagen. had ik ook tijdens de pil. nu nog steeds. zijn alweer bezig voor ronde 5..
Fijn dat je zo regelmatig ongesteld bent geworden gelijk just the 2 of us! Dan kon je gelijk goed aan de slag, ik moest er 2 rondes op wachten. Ik heb waarschijnlijk 2 dagen geleden mijn ei gehad, dsu het wachten en duimen draaien gaat ook hier weer beginnen... Hoe is het verder met jullie dames? Al positieve testen ipv negatieve? Liefs Parels
Hee meiden hier nog geen ongi. pfffff hou het wachten niet lang meer vol maar durf nog niet te testen haha! xxx
Tuurlijk laat ik jullie wat weten! Maar ben bang dat mijn lichaam mijn cyclus gewoon iedere maand langer maakt.....zit nu op dat 32 xxxx