kom op iedereen maakt wel eens fouten.... tuurliijk hoopt ze dat! en ja kan het hard aankomen maar gewoon even rustug melden dan van joh je kan mensen hiermee kwetsen dus laten we het gezellig houden ze heeft haar later gecoriccerd toch? dus meiden einde duscussie mama natasja komt er wel even tussen
ik snap het ook wel dat het voor haar en andere vrouwen kwetsend is om te horen, dat ik krijg een kindje wil en het liefst nog dit jaar beval..! maar ik bedoel er geen kut mee..! als dat als aanvallen word gezien..! sorry..
nou dan kan ik ook beter hier weggaan want ik ben zwanger nu en dan is dat ook neit leuk! dan voel je, je ook klote omdat het bij mij zo snel gaat en bij jullie/jou niet? pfff wat een gedoe om 1 klein dingetje wat fout g ezegd word later toch weer goed gezegd dus ja maarjah zal wel
lees even terug ik melden ook dat ze uit moest kijken met hoe ze dingen verwoorden en ik ben niet boos allen het doet veel pijn om het zo te lezen
snap ik wel maar dan kan je beter helemaal niet op een forum zitten want zullen wel meerdere harden dingen dan hier tussen staan! dan is het toch ook hard dat ik al zwanger bent?
doe niet zo raar natas daar gaat het niet om het gaat er om hoe je dingen vermeld wij zijn dol gelukiug voor jou dat je al zo snel zwanger bent en we kunnen hier niet zonder je hahaha maar het gaat er om hoe je dingen verwoord en daar geen rekening houd met de gevoelend van andere mensen
Laten we gewoon proberen met bepaalde manier van zinnen typen er rekening mee te houden dat er meiden zijn waarbij het een stuk langer duurt.... niemand is boos op niemand en hou het gezellig...en we gunnen (ook Jesske) iedereen een kindje...........soms doet het alleen pijn dat iemand eerder is.....laten we het hierbij houden...we zijn blij dat je met ons mee komt kletsen en probeer rekening te houden met dames die iets moeilijker zwanger raken...ok? Verder is er niets aan de hand en gaan we over op de vraag van vandaag....?
tuurlijk snap ik dat allemaal maar ik denk dat zij dat in een opwelling heb gezet ze willen/hopen nog graag een kindje te krijgen zei wil het leiver dan haar vriend dus hopen voor de tijd december en de vriend wil nu ook dus in een opwelling zet ze neer hoop! of wil.... maar aghhh gebeurt is gebuert kortom we hebben het gelezen en ze bedoelde het niet zo ... dan is er toch geen probleem meer kunnen blijven zeuren met zijn allen? maar wat hebben we daar aan.. niks?
hier heb ik totaal geen zin meer in,! Om afgebekt te worden omdat ik mijn zin niet goed heb geformuleerd
Maar amber...je word toch niet afgebekt...? Niet door mij toch...is in iedergeval neit zo bedoeld....ik snap jesske heel goed dat het rottig kan voelen als iemand zo iets neer zet...maar het is mijn wens ook om dit jaar zwanger te worden en te bevallen...maar ook die van jesske die al anderhalf jaar bijna bezig is......laten we het gezellig houden en verder geen ruzie maken hierom.....ok?
Okeee stop dit heeft helemaal geen zin ik spreek uit ervaring. Het is gezegd er is uitgelegd dat het kwetsend was er is sorry gezegd en dan is het klaar