jah ik npou jah leuk danischa kwam net met een vinger onder de poep aan die had even door haar luier aan het roeren geweest
begrijp ik ja heb er zelf ook last van en sommige dingen komen dan net ff verkeerd aan. Maar ze bedoelde het niet zo denk ik maar het is nu klaar want anders blijft het doorgaan ieder heb zn eigen mening
flauw allemaal hoor meiden... maar ik gaat een ander forum zoeken waar er niet zoveel gezeurd word... dus ik wens jullie hier nog veel plezier met zwanger worden en duim veel voor jullie en maar HOPEN dat het snel raak is.. ik ga wel ergens anders mee kletsen dus jullie kunnen mij ookk van de lijst halen daaaggg en succes allemaal
wat is er flauw aan ik zeg alleen maar dat ze moeten stoppen want ieder heb zn eigen mening en dan blijft het toch doorgaan
ow maar ik was niet boos hoor maar melde ook dat ze uit moest kijkenmet wat ze zei en somige weten ook gewoon niet beter zeg maar en dat in de zin van die hebben er nooit zelf voorgestaan maar hoe lang zijn jullie nu bezig
lees goed en dat in de zin van zelf nog nooit voor hebben gestaan meis en nee was geen trap naar je bent niet de enige op een forum die bepaalde uit spraken doet die niet zo bedoelt zijn maar wel gezegt worden en ik kom ook op meer fora!s dan allen hier trek het je zelf niet aan was algemeen gesproken meis
Ja, na mk niet meer uit mezelf ongu geworden kuurtje gehad toen ongi geworden daarna 13 dagen erna nog 1 x uit mezelf en tot nu dus weer niet. gyn heb pco vastgesteld heb nu provera om op te wekken en dan kunnen we eindelijk weer een heel klein stapje verder na een half jaar
ha ha jesske een slijmerig vraagje...hihi! Mijn slijm is nogal actief....hihi ik las alleen net...dat je met dat slijm dan binnen 3 dagen je ei hebt...klopt dat? Weten jullie hier iets over?