Jonge moeders

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ryanne, 14 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ranjeewha18

Ranjeewha18 Niet meer actief

sorry dat ik niet zo goed ben ik formuleren van zinnen..!

Succes en duim voor jullie dat het snel raak is voor jullie

groetjes

2. Niet meer actief

Ik deed voor mijn mk altijd als ik slijm had klussen elke dag en zovaak mogelijk haha

3. jah als je met je slijm zeg maar sliertn kan trekken is het bij mij zo dat binnen 48 uur mij ei is

4. kan gebeuren maar dan moet je niet geiriteerd zijn als er op gereageert word dat kun je verwachten

maar meis jij ook veel succes

waneer is je nod ?

5. hoe lang was je zwnager toen je een mk kreeg?

ze zullen je waarscheinlijk ook op de clomid zetten schat ik zo

6. Niet meer actief

Ja denk ik ook naja als het maar helpt!

±10 weken was beetje moeilijk te berekenen was onregelmatig en heb pas 21 dagen overtijd positief getest dus volgens de vk 10 weken

7. suhe

suhe Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.049
    0
    0
    Jesske, ik vind dat je je erg zielig gedraagt. In plaats van alleen in zelfmedelijden blijven steken kan je ook openstaan voor geluksmomenten van anderen. Daarom is eer een forum, om van je af te kletsen met onbekende die allemaal uiteindelijk hetzelfde doel hebben

8. ow meis wat erg zeg das toch al weer een poos maar jah zeggen dat het niet voor niks gebeurt allen dat maakt de verdriet er niet minder op

ik hoop voor je dat je niet de mmm in moet want ik kan je zeggen dat ht er dan niet beter op word hoor

9. suhe

suhe Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.049
    0
    0
    Lovely dat afvallen doe je bij een dietiste of zelf?

10. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    ben ik het helemaal mee eens om nog even als laatste te melden!

11. Niet meer actief

Nee is ook niet voor niks geweest maar het verdriet is echt groot en dat slijt ook niet echt maar alles komt met de tijd :)

Wat is de mmm? heb dat wel vaker hier gelezen maar heb er geen verstand van allemaal ja weet het pas sinds woensdag

12. Niet meer actief

Medische Molen?

13. Niet meer actief

Uit mezelf moet straks weer ff wegen haha

14. sorry waar lees jij dat ik zelf medelijden ehb ik gun het een ander net zo hard hoor dat is het niet

al tuurlijk heb ik wel eens zo iets van was ik het maar maar dat is gezonde jalozie lijkt mij

en ik sprak niet voor me zelf alleen ik sprak voor alle mensen die het moeilijker hebben met zwanger worden

en waar in vind je dat ik me zielig gedraag dat ik zeg wat ik vind een mening moet er zijn hoor

je kan het niet altijd eens zijn met mensen net zo min als jij het nu eens bent met mij

maar daar is een forum toch ook voor

15. mmm betekend Medische malle Molen

maar dan in het kort haha geen idee hoe ze daar ooit aan zijn gekomen maar vind het wel klinken

jah kan me voorstellen dat de verdriet blijft meis

maar idd ze zeggen het verdriet slijt met de jaren hoop dat je het ooit een plekje kan geven

16. Niet meer actief

Haha okee

Ja zou nu bijna moeten bevallen dus word er niet echt makkelijker op..denk vaak hoe was het nu geweest o anders stond hier het bedje o anders zat ik hier nu met een dikke buik nu was ik bijna mama geweest..en dat doet zo verschrikkelijk veel pijn en dan gaat het nu ook nog zo moeilijk met dat lijf van mijn bah

17. Parels

Parels Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.337
    0
    0
    Zuid Holland
    hey meiden, ben er weer!

Gezellig dat je ook met ons mee klets lovelylove!

Goed van je joh dat je al 6 kilo bent afgevallen! Echt knap ik zou het niet kunnen, hoeveel wil je er kwijt uiteindelijk?

18. jah dat zal je dan idd voorlopig nog heel erg hebben of ws nog veel langer

maar meis kop op jou geluk zal er ooit ook komen

19. heej parels hoe gaat het nu met je meis las net je berichtje

20. Niet meer actief

Hee!
    Jaa ben ook heel gezellig ;)
    haha

Ja 6 kilotjes alweer in 2 weekies :D moet zo weer ff wegen dus we zullen zien. Nou ik had 30 in me gedachten maar dat is wel heel overdreven haha maar ik stop wanneer ik het zelf genoeg vind en dat ik het kan zien aan mezelf en dat het mooi is dus geen idee

Deel Deze Pagina