tuurlijk hoop je is ook niks geks aan alleen probeer het niet te erg te laten worden want op een gegeven moment gaat het steeds meer pijn doen die nega testen en dan help je jezelf een beetje de put in. Maar idd je hebt zo kans dat je snel zwanger bent hoop het voor je!
Ik heb geloof ik iets gemist meiden praat me even bij, wil natas niet meer hier komen kletsen? Waarom niet? Was juisst zo gezellie
Omdat amber iets zei en jesske vond dat ze er iets meer rekening mee moest houden hoe ze iets neerzette hier. En naja dat werd weer verkeerd opgevat en nouja ieder hebt een eigen mening dus de discussie blijft toch wel doorgaan naja op een gegeven moment zei ik stop blabla en toen zei jesske ik had je wel met een stopbord verwacht ofzo dus toen ik op google een stopbord hier gezet naja en toen kwam natas en die zei flauw hoor meiden en dat ze niet weer wou komen Maarja heb er niks mmee te maken wou het alleen sussen want het had toch geen zin verder erop in te gaan
ja parels was een heel verhaal veel gezeur maar natass heeft daar geen zin in...dus ze is op een ander forum nu! En eigenlijk heeft ze ergens wel een punt...hoop ook dat er heir geen gezeur meer komt want daar heb ik ook niet zoveel zin in eigenlijk!
denk wat is het hier koud ja heb de kachel toich aan zet ik de kachel dus nu op 26! gaat die pas aan! op 22 of 24 blijft die dus uit grrrr
Zo heb het even opgezocht, had toch geloof ik wat gemist Vind het echt heel jammer om dit te moeten lezen ja, ik ga er ook verder niet op in meer om te verkomen dat we het er weer over gaan hebben, we moetne het gewoon gezellig houden meiden, lekker met elkaar kletsen, ervaringen delen, elkaar helpen en gewoon je verhaal kwijt kunnen! Vind het alleen wel heel erg jammer dat natas nu weg is... Ga je erg missen natas!
oh ja...natass is niet op een ander forum maar zit ergens anders op dit forum....!(verbeter ff mijn foutje)
Maar jammer dat je nog zoveel moet blijven werken eva, is je vriend ook wel een dag thuis dan? Of hoe wil je het gaan regelen allemaal als jullie beebje er straks mag zijn?
Wat een druk gebel zeg.... Maar ik ga jou lijn voorschrift helaas toch niet vol houden... Ik zou zelf ook wel een kilo of 8 kwijt kunnen, maar weet gewoon niet hoe... Heb het al vele keren geprobeerd, maar elke keer kan ik het gewoon niet volhouden...
ik ga mijn kindje 2 of 3 dagen mee nemen naar mijn werk....denk ik.... en mijn mannetje wil graag 1 dag in de 2 weken vrij nemen om een papa dag te hebben...dus die dag heb ik al mijn handen vrij zonder beebje.....en dan ehm....misschien mijn schoonmmoeder ook 1 of 2 dagn maar ja dat weet ik allemaal nog niet.....eerst maar weer eens zwanger worden en dan zie ik wel verder...
Ik ben er best bang voor dat als het baby'tje er is, ik helemaal niet meer wil werken. Dat ik mijn kindje niet bij anderen wil laten.
helemaal begrijpelijk suhe...ik ga dat denk ik ook krijgen...daarom ben ik heel erg gezegend met de mogelijkheid om mijn beebje mee te nemen naar me werk! Bij me man achterlaten of me schoonmoeder moet ik maar gewoon leren en doen...want dat is toch ook wel gezond dacht is zo... Hoe ga jij eht doen parels en suhe ?
Daar kan ik helemaal inkomen ja, lijkt me vreselijk, maar geod zoals ik al zei, ik zal wel moeten blijven werken, hebben een hypotheek die betaald moet worden...
Nou ik moet wel zeggen dat ik het nu makkelijker vol kan houden omdat ik heb gehoord dat als je PCO heb en je valt af dat beter is
dat gevoel klopt dnk ik ook wel een beetje de meeste hebben dat ik kon het ook niet ben gestopt met werken omdat ik bij de kleine meid wou zijn geluki hadden wij de keuzen dat het mogelijk was maar er zijn er ook veel die moeten allbij werken anders reden ze het niet maar meestal als je dat gevoel hebt dan is dat ook zo mocht je ooit je kindje hebben
Ik moet voor 2 dagen een oplossign zoeken, weet nog neit helemaal wat we willen gaan doen dan... Denk dat het een kdv gaat worden... Onze ouders moeten allemaal gewoon werken, dus dat is geen optie... Misschien dat mijn schoonzusje wel een dag wil oppassen, maar die weet niet dat we al bezig zijn, dsu weet ook niet of ze eventueel dat nu al zou willen mochten we snel zwanger raken... Het enige wat ik weet is dat ik mijn beebje 2 dagen naar anderen meot gaan brengen dus ik probeer me er gewoon alvast zo veel mogelijk op voor te bereiden, voorlopig heb ik nog alle tijd om daar aan t wennen
jah maar je moet dan nog eens 9 maanden dus je hebt idd alletijd meid je zult zien dat alle sop zijn plek valt is het bij jullie ook weer zo koud gisteren was het zulk lekker weer en nu weer heel koud en grauw