hey heb je me net nog langs zien fietsen? haha....hoe i het met jou.....was je nou al aangenomen bij een nachtbaantje ofzo?
Haha nee niet gezien helaaass haha Was ff aan het eten me mannetje moet overwerken denk ik zal zo wel bellen Ja nachtdienste en avond diensten maar..heb morgen een gesprek voor receptioniste/telefoniste dus dat is natuurlijk leuker dan elke nacht 8 uur staan ongeveer en pijne voeten blablabla dus we zullen het zien!
ik hoop voor je dat de receptie wat word.....ik ga ff koken zo....misschien tot vanaaf en succes bij je solli gesprek!
Zo.. eindelijk klaar met werken. Was weer een k*tdag :x Blij dat ik thuis ben! Minder blij dat het zo lang duurt tot het maart is en me NOD dichterbij komt! Jammer dat natas weg is. Was net zo gezellig. ik twijfel ook een beetje aan de 'gezelligheid' nu eigenlijk. Maar ja hoe is het met jullie?
Heee ! Hoezo twijfel je aan de gezelligheid? En k*t ja maart klinkt ook nog zo ver weg he maar hoop het voor je !
hey meiden, lekker gegeten, ik heb een heerlijke, gezonde salade op! Enne het is nu toch zeker ook nog wel gezellig, wij zijn heel gezellig hoor Desiree!
Haha ja hier ook lekker gegeten! Pff k*t Essent! Mijn kachel doet het nog steeds niet en ik heb het zo koud he heb al een truitje, dikke trui, pantoffels,broek aan en een deken om pfff
Oh vreselijk om het koud te hebben, ik heb zo'n hekel aan kou, ik moet de verwarming echt gewoon lekker warm kunnen zetten hoor, heerlijk gewoon! Hoop voor je dat je snel weer warmte zult krijgen!
Ja word hier ook heel boos van elke keer want mijn cv ketel is al een keer ontploft En toen hebben ze een nieuwe geplaatst en die is nu dus al 2 x kapot geweest en dan zeggen ze ook nog rustig of u vanavond thuis bent? whaaaaaaat Ik hou daar ook van fijn lekker warm hmm haha
Als ik moet kiezen tussen heel warm en heel koud gaat mijn voorkeur raar maar waar naar heel koud! Tegen kou kan je nog wat doen, maar tegen hitte... Nee ik trek liever een extra trui aan dan dat ik drijfnat ben van het zweten
Wat vervelend allemaal zeg, toch maar gezellig met je mannetje in bed kruipen dan! En het is lekker warm, en wie weet schiet je er ook nog iets mee op, je hebt in ieder geval een hele fijne aaf
o ja ff vraagje ik ben vandaag pas echt ongesteld geworden en de afgelopen week alleen maar rommel. Moet ik dan vandaag als dag 1 beschouwen of vorige week? Ik heb mijn banner op vorige week namelijk
Alleen maar rommel een heel klein beetje steeds of wel een beetje normaal? want als het een klein beetje steeds is zou ik vandaag als dag 1 zien en was het gewoon normaal dan zou ik vorige week doen