Mijn mannetje is er voorlopig ook nog even neit hoor, dus zijnw e samen zielig! En sam als het vandaag pas echt geod doorgebroken is zou ik vandaag als de eerste dag rekenen.
Aaahh ben ik gelukkig niet de enige! Volgende probleem ik kan dus niet na buiten en me sigaretten zijn op naja op heb er nog 2 heb me "lekkere sigaretje na het eten" al bijna 2 uur uitgesteld want 1 klinkt zo weinig he dan moet ik echt nadenken wanneer zal ik gaan roken en dan later heb ik "spijt" haha hoezo verslaafd
Ik zit hiet achter mijn pc weer eens weg te dromen over allemaal mooie dromen, met beebje... Ik kan er gewoon niet over uit, hoe geweldig het wel niet zou zijn... Hebben jullie dat ook, steeds over wegdromen, al veel dingen uitgedacht hoe het allemaal zou zijn, wat jullie zouden gaan doen enzo?
Ik krijg helemaal kriebels in mijn buik ervan als ik er aan denk.. Misschien een tip voor jounom het warm te krijgen lovelylove! Ik voel gelijk mijn bloed stijgen en krijg het warm... Het lijkt me zo heerlijk om je beeje voor het eerst te kunnen vasthouden!
haha ja praat bme dr niet van dan word ik weer een beetje depri omdat ik al zolang "vast" zit..maar lijkt me zo super geweldig mooi! Anders moest ik nu bijna bevallen
jeetje ik kijk ff een dagje niet en jullie zijn 40! pagina's verder.... als je het niet erg vind lees ik ze niet allemaal hoor hahahaha hoe is het hier? met mij alles goed! kijk een onderaan mijn tekst...IK BEN ZO BLIJ! @ LovelyLove ow meissie moeilijk tijd he.. het komt echt wel goed! zoals de pendel al zegt word jij in maart zwanger! en gaan we lekker samen op de roze wolk zitten! Liefs Shir
Hee zo binnekort de echo spannend! ben benieuwd maar het zit vast allemaal wel goed i promiss! Ja heb ff een dip maar probeer zo "vrolijk" mogelijk te zijn en dan komt het allemaal wel goed. Nou maart word het denk ik niet loop bij de gyn moetr 14 maart pas terug voor wat ze verder gaan doen heb pco dus lijkt me sterk maar natuuurlijk hoop ik het wel! opzich zou het ook wel weer kunnen heb nu die kuur moet nog een week geloofik nou dan ongeveer op dag 8 ongesteld dat is 5 maart en 9 dagen later moet ik na de gyn nee dat kan dus niet hehe dan heb ik nog geen ei als ik die uberhaubt wel heb jammer had ff goeie hoop Geniet lekker van je zwangerschap! Liefs
de wonderen zijn de wereld nog niet uit en ik duim gewoon HEEEEEEEEEEL hard voor je! en stuur HCG-tjes je kant op VANGEN ****************************************
Ghehe.. Die stumpers zijn inderdaad altijd vreselijk in 'timing'.. Ik heb steeds steekjes in mn lies/buik.. Denk direct dat het dus over is, en ik ongesteld word.. Of kan dit ook een teken van zwangerschap zijn? Nou ik ga ff gouden k. kijken xx
Kan nog steeds een goed teken zijn, er zijn zat vrouwen voor jou geweest, die steekjes en krampjes hadden en die toen zwanger waren. Al besloten wanneer je gaat testen? Of heb je dat al gedaan
goedenavond allemaal.....zijn we nog aanwezig? Lekker gegeten....en gouden kooi kijken....allemaal zeker? Hahah nou ik merk het wel als er weer gekletst word!
Daar moet jij wel aan mee helpen hoor! We missen jou bijdrage al... Ik ga geen gouden kooi kijken hoor, vind er eerlijk gezegd niets aan Ben meer in voor GTST... Lekker gegeten enzo?