Jonge moeders

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ryanne, 14 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linnepinn

Linnepinn Bekend lid

11 okt 2007
    552
    4
    18
    Bij mij duurde de eerste ronde na het stoppen met de pil 77 dagen... Best wel alg dus! En d volgende ronde 47 dagen stuk korter, maar mij nog veel te lang!
    Ben nu dus ook heel benieuwd (als ik ongesteld wordt, Liever niet natuurlijk) hoelang deze ronde weer gaat duren. Zit nu op dag 29...

2. hoe lang heb je de cyclus gerekend sammiej?

3. Sammiej20

Sammiej20 Actief lid

8 jan 2008
    101
    0
    0
    op 28 maar ja ik weet het het kan langer zijn aangezien ik met de pil pas gestopt ben :p

4. ja de eerste cyclus is altijd vervelend moet je maar afwachten hoe lang ie gaat duren. ik ging uit van 40 a 50 dagen de 1e keer omdat ik dat vroeger had, en nu zit ik ook al op 28 dagen.. zelfde is als je ook superonregelmatige cyclussen hebt.
    ga je al testen of wacht je nog even? ik weet het je wilt al gelijk testen maar het is verstandiger om nog even te wachten. al die testen kosten me wat geld haha

5. Sammiej20

Sammiej20 Actief lid

8 jan 2008
    101
    0
    0
    Ik ben nog niet zo lang aan de pil denk ongeveer 4 jaar.. Maar hoe ik daarvoor ongi was weet ik al niet meer :eek: erg he ? Maar goed ik weet dat het nu van het ontpillen komen dus vandaar dat ik ook niet gelijk testen ga.. Misschien dat ik morgen wel eens een testje doe maar goed ik verheug me nergens op..

6. Parels

Parels Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.337
    0
    0
    Zuid Holland
    Nou je hoort ook wel eens verhalen, dat het wel gelijk na het stoppen met de pil raak is, dus er is een kans dat je toch zwanger bent hoor!

Maar goed, houd er zeker rekening mee dat het ook echt ontpillen kan zijn ja!

Spannend hoor, zal voor je duimen dat je zwanger bent!

Liefs Parels

7. Sammiej20

Sammiej20 Actief lid

8 jan 2008
    101
    0
    0
    Ja dat klopt, heb hier ook al vaker mensen gezien die meteen zwanger werden. Maar goed ik ga daar niet vanuit dan is een teleurstelling tenminste niet zo erg toch? ;)
    En toch dankje ik duim ook al voor iedereen mee hier :). Zodra ik morgen iets weet horen jullie het hier wel :)

8. daantje 25

daantje 25 Fanatiek lid

7 jan 2008
    3.402
    0
    0
    werkt in de zorg
    noord-holland
    sammiej20 heel veel suc6 morgen
    hier ook nog niks

9. Sammiej20

Sammiej20 Actief lid

8 jan 2008
    101
    0
    0
    nou nog steeds geen ongi en zoals verwacht de test ook negatief dus we wachten nog maar geduldig af :)

10. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Wat spannend hier allemaal zeg.
    Ik duim voor jullie allemaal dat de NOD wegblijft en de testen snel positief worden.

11. Sammiej20

Sammiej20 Actief lid

8 jan 2008
    101
    0
    0
    nou van mijn mag me NOD wel komen. als de test nu al negatief is dan zal dat ook wel niet veranderen denk ik.. Dan wil ik liever ongi worden en op na de volgende ronde.. Maar goed het blijft afwachten en spannend zeker :p

12. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    @sammiej niet om je 'valse' hoop te geven, maar ik testte van jaylie* pas 3.5 overtijd positief, al die tijd alleen maar negatief getest.
    Wel grappig ik ben nu ook 4 dagen overtijd! Hoop dat je of snel posi test of je :evil: krijgt!
    Succes meissie!

13. Sammiej20

Sammiej20 Actief lid

8 jan 2008
    101
    0
    0
    oei zou er dan toch nog hoop zijn haha. Nee hoor valse hoop geef je me niet ik wacht het gewoon rustig af..
    Heb je zelf wel al getest of ook nog niet? Wacht je liever ook nog even af?

14. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    en vorig jaar ook 1 ronde na de pil zwanger geraakt. Dus geen bloed geeft moed ;)

Ja woensdag negatief getest, maar ja als ik net zo laat al vorig jaar hcg in mijn urine heb kan ik nog wel 3 weken wachten hahaha. Dus wacht voorlopig nog maar eventjes af.

Voel je je trouwens anders? Of is je lichaam anders?

15. Sammiej20

Sammiej20 Actief lid

8 jan 2008
    101
    0
    0
    ja ach we wachten het maar rustig af alles kan nog ;) Wel vervelend lijkt me als je toch nog zo laat dan posi test.. Maar goed het lichaam is nu eenmaal een vreemd iets ;)

Anders voelen doe ik me wel een beetje niet zo heel veel eigenlijk.. Ben wat sneller moe, echt heel veel last van zeurderige buikpijn, meer eetlust, en wat gevoelige borsten maar ook niet echt een pijn..
    Niet echt de symptomen als ik sommige hier wel eens lees maar goed ieder lichaam is anders dus daar hou ik me niet zoveel aan vast..
    Geduldig wachten we af :)

En jij al wat kwaaltjes of niet?

16. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    Ja idd, ieder lichaam reageert heel anders.

Ik heb ook weer zere borsten en tepels. Krijg nu van het groeien zelfs striae op mijn rechterborst :( heel moe, pukkeltjes tussen mijn borsten, haar uitval (dat is puur van hormoonverandering, hoop de goeie;)) en heel opgezette buik.
    Heb wel echt last van mijn botten en rug. Maar dat is meer omdat ik 4 maanden geleden bevallen ben. Denk dat het behoorlijke tol gaat eisen als ik weer opnieuw zwanger mag raken. Maar we doen het met alle liefde! Het is me het allemaal waard!

Wanneer ga jij weer testen?

17. Sammiej20

Sammiej20 Actief lid

8 jan 2008
    101
    0
    0
    hm bij mij lijkt het ook alsof me borsten gegroeid zijn maar ja het kunnen ook allemaal kwaaltjes zijn van het ontpillen en daar word ik zo gek van he :eek: haha. Vind het fijn om te lezen dat je ondanks alles toch zo vol goede moed in het leven staat. Ik hoop dan ook voor jouw dat het zo snel mogelijk raak mag zijn.

Ik denk dat mocht ik volgende week nog niet ongesteld zijn dat ik het dan nog eens probeer maar zonder al teveel verwachtingen natuurlijk.. En jij wanneer ga jij weer testen?

18. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    oh dankjewel voor je compliment vind ik lief van je.
    Ja ik weet het nog dat hele ontpillen verhaal. Alle kwaaltjes die je hebt kunnen of zwanger zijn betekenen of ontpillen zoooo iriitant!

Ik denk dat ik woensdag weer test en dan eens de dokter op bel. Heb namelijk na de bevalling best wel een regelmatige natuurlijke cyclus gehad van 30 dagen. Dus wil hem dan toch eens vragen.

Moet je geen cb-digital test doen, die heeft mee hcg nodig om positief te geven. Spannend he?

19. Sammiej20

Sammiej20 Actief lid

8 jan 2008
    101
    0
    0
    ja dat is ook irritant.. Maar daarom dat ik me ook niet gek maak of ik nu zwanger zou zijn of niet. Ik zie het allemaal wel.. Zeker is het spannend en word je gek van dat wachten.. Komt de :evil: nou of komt die niet dat is wel vervelend maar goed.. Misschien dat je doktor je wat meer duidelijkheid kan geven..

Ik heb de testen van matcare gedaan want deze site die dunne stripjes denk wel dat die goed waren. En mocht ik het niet vertrouwen heb ik nog 1 van predictor hier liggen.. Gek eigenlijk toch he haha ben pas bezig maar had wel al 4 testen hier liggen :p haha

20. suhe

suhe Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.049
    0
    0
    Ik hoorde van mijn moeder dat het bij haar heel lang heeft geduurd voordat zij positief testte. Dit is natuurlijk al een hele tijd geleden en de testen zullen beter geworden zijn, maar toch. De dokter wilde haar pillen geven om de ongesteldheid op gang te laten komen. Die heeft ze toen geweigerd omdat ze zeker wist dat ze zwanger was. Pas na 12 weke werd de test positief.

Dus hoop moet je houden, maar wees niet te teleurgesteld als het niet zo is.

Deel Deze Pagina