Jonge moeders

Discussion in 'Zwanger worden' started by Ryanne, Dec 14, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lievelief

Lievelief Bekend lid

Nov 2, 2007
    686
    1
    0
    Haha.. I really love soup.. Uiteraard ook cup-a-soup..

Hey wie weet hier wat een ontrekkingsbloeding nou precies is? Ik lees het overal, maar wat is het?

2. Niet meer actief

Dat vraag ik me dus ook af want mijn gyn zegt dan krijg je een ontrekkingsbloeding na die kuur dus ik dacht dat is gewoon ongesteld maar niet dus..hehe

3. de hele dag door, ik bedenk me de hele dag hoe het zou zijn.. en voel ik me warm van binnen bij de gedachte aan mijn babytje :D hopelijk is het snel raak voor ons allemaal

4. Niet meer actief

Goeiemorgen!

Heb zo sollicitatie gesprek :D
    En mensen ik word helemaal gek ik heb overal jeuk en echt verschrikkelijke jeuk :x komt door die kuur en ik word er echt helemaal gek van ik mag dan eigenlijk niet krabben maarja hallo weetje hoe vervelend! dus straks de gyn maar ff bellen om te vragen hoe of wat want nog 12 pillen zonder dat ik weet wat ik moet doen trek ik niet

Noujaa ik ga nu douchen enzo

Liefs

5. Lievelief

Lievelief Bekend lid

Nov 2, 2007
    686
    1
    0
    Whaaaa vannacht weer gedroomd over een positieve test..
    Ben zo zenuwachtig haha!
    Morgen testen (als dat nodig is..)

Iedereen een hele fijne dag gewenst!

Liefs

6. Niet meer actief

Hahaha nouuuu kan bijna niet missen dan he :D

Liefs

7. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

Jan 9, 2008
    1,874
    0
    0
    overijssel
    Goede morgen meiden,

Ik ben neit de hele dag hiet te vinden want ik moet erg hand werken...mijn laatste dag dat ik alles kan wegruimen met een hulpje..!
    Ook laastste dag voor mijn vakantie...joepie!

succes LL....ik duim voor je solli gesprek! En dat je jeuk minder word!

En lieve ik vind mk ook heel naar staan wat betekend die L voor jou dan?

8. Parels

Parels Fanatiek lid

Nov 29, 2007
    1,337
    0
    0
    Zuid Holland
    Goede morgen dames, wat is het stil geweest hier... Ben ik neit gewend hoor!

Loverlylove, succes met je sollicitatie gesprek hoor!
    Lievelief, wat goed he, nog steeds geen ongi! IK blijf voor je duimen!
    Eva, wel een beetje langskomen vandaag hoor je hebt toch een hulpje, dus dan heb je toch wel een klein beetje tijd voor ons over?

9. Parels

Parels Fanatiek lid

Nov 29, 2007
    1,337
    0
    0
    Zuid Holland
    Ontrekkingsbloed id het bloed wat je krijgt van een onnatuurlijke ongi, zoals als je de pil slikt, dan is het een opgewekte ongi en geen echte...
    Dus van de pil of een andere anticonceptie daar krijg je ontrekkingsbloed van en als je gewoon ongi word dat is dan een gewone ongi.

10. Parels

Parels Fanatiek lid

Nov 29, 2007
    1,337
    0
    0
    Zuid Holland
    Is er nu gewoon helemaal niemand hier? Voel me wel zielig alleen hoor... :cry: :cry: :cry: Dames ik mis jullie!

11. kom net ff binnenhuppelen hier.
    Parels spannend nog geen tekenen van ongi?
    Pff ik ben me ongeduld toch.. wil het weten, nu!

Ontrekkingsbloed is toch ook als je ongesteldheid opgewekt wordt als je maar niet natuurlijk ongesteld wordt?

12. Parels

Parels Fanatiek lid

Nov 29, 2007
    1,337
    0
    0
    Zuid Holland
    Ja dat klopt, als het opgewekt word, onnatuurlijk dus, dan is het ontrekkingsbloed en anders spreek je gewoon van menstruatie...

Ik begin ook een beetje zenuwachtig te worden nu hoor, nog maar een weekje... Zo spannend. Ik voel me verder prima, nergens last van wat op een ongi kan duiden, maar ook niet op een zwangerschap haha...

Heb wel sinds gister een rare huid bij mijn hoofd en bovenlijf, soort kleine pukkeltjes/bultjea allemaal, en het voelt heel droog, en ziet ook best rood...

Misschien heeft het er iets mee te maken?

13. Hoop het voor je Parels. Jullie zijn al zo lang bezig.
    En dat we in maart roze mogen kleuren. :)
    Ik ga nu ff douchen. doei!

14. Parels

Parels Fanatiek lid

Nov 29, 2007
    1,337
    0
    0
    Zuid Holland
    Allemaal roze in maart ja! Daar duimen we dan nu om!

15. goedemorgn dames
    ik heb niet terug gelezen dus als ik wat heb gemist hoor ik het graag :D

ik duim mee hoor parels zou wel leuk zijn haha

hier niet veel te melden eigelijk danischa heeft het weer eens aan vandaag
    doet alles wat mama niet wilt hahah maar ook wel weer leuk moet stiemen wel eens even lachen

ik heb gisteren 100%zeker me ei gehad dat betekend dat mijn nod waarscheinlijk ook later valt

das weer minder hebben wel goed geklust in elk geval

16. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

Jan 9, 2008
    1,874
    0
    0
    overijssel
    hey allemaal,

Hier een berichtje van eva.....hihi!

Jesske ik duim voo rje...we hebben tegelijk ons ei gehad....dus ik hoop dat we allebij een posi test hebben in maart!

En parels...die gekke huid....droog ed?

17. Parels

Parels Fanatiek lid

Nov 29, 2007
    1,337
    0
    0
    Zuid Holland
    Nou in ieder geval heb je er weer alles aan gedaan om het te deon laten slagen deze maand, hopelijk mag ook jij in het roze deze maand!

18. Niet meer actief

Hier een jeukende en onder de rooie vlekken zittende LL

Nu heb ik ook jeuk op me rug en ik kan daar niet bijjjjj :cry: ik heb al tegen de muur staan te schuuren hehe

19. Parels

Parels Fanatiek lid

Nov 29, 2007
    1,337
    0
    0
    Zuid Holland
    Hi eef, fijn dat je er bent!

Jij ook geod je best gedaan voor je eitje? Ik ga voor jo \u ook heel; hard duoimen (mijn duimen vallen er nog eens af met al dat gedraai :oops: )

Mijn huid is heel raar hoor, droog en met mini bultjes, ook gloeit het helemaal... Vooral op mijn wangen en onderkaak. En niet vna de koorts deze keer ;)

20. Niet meer actief

Hee parels!

Nou dat klinkt goed jou huid!:D herrinner is me van de vorige keer ik had dat ook maar dacht er toen niet aan van hee misschien ben ik wel zwanger

Hoop het voor je!

Share This Page