Ik zoek overal gelijk wat achter denk ik.. Maar vond het gewoon typisch, zo'n huid heb ik nooit gehad en ik heb ook niets nieuws of anders gegeten of gedronken... Nou ja afwachten maar gewoon! Hoe is je sollicitatiegesprek verlopen?
Hoooi, daar was ik weer! Nog steeds geen bloed, wel steeds wat lichte krampjes maar niets roods te bekennen Parels, een vriendin van mij merkte ook aan haar huid dat ze zwanger was, ze kreeg allemaal rode vlekjes en pukkeltjes.. dus wie weet! Ik zit zo te twijfelen of ik morgen (als het nodig is..) nou moet testen of niet? Stel je voor ik test 's ochtends en het is negatief en ik word 2uur later ongi dan vind ik het zo zonde om getest te hebben haha!
oja en dat (L) heb ik gedaan omdat als je dit op msn typt er een hartje tevoorschijn komt.. Oftewel.. gewoon een lief symbooltje..
Lichte krampjes zijn geen slecht teken, veel vrouwen hebben een ongi gevoel maar zijn toch zwanger! Ik kan me voorstellen dat je niet weet wanneer je moet testen, maar hje bent gewoon wel uit de onzekerheid, anders ben je nog heel de dag nerveus erover.. Morgen is echt je NOD... Ben net even wezen douchen, maar die huid die blijft zo, echt heel raar, heb dit nog nooit gehad. Wel wat pukkels voor dat ik ongi word een paar dagen, maar nooit dit... En ook nooit op mijn wangen haha
Ja inderdaad, anders keek ik steeds tegen die 2 letters aan: MK .. Gaf me gewoon een naar gevoel. Ben zoooooooooooo zenuwachtig whaha, ga zo maar een lekker lachfilm huren en heb net maar een impuls aankoop gedaan (nieuwe surfplank) whaha
Een nieuwe surfplank! Wow! Bne je zo sportief dan? NOu als je het vaak doet, dan is het toch een geode aankoop? Ik moet zo gaan stofzuigen... Ben nog ff moed aan t verzamelen... Heb het zo warm, en daar krijg ik het nog warmer van..
Ja ben nogal sportief (op het moment iets minder..) dus een surfplank maakt me blij haha. Stofzuigen.. aaaarhhh.. vervelend! Moet hier ook nog gebeuren, en het aanrecht is ook nog een troep.. pff.. Maar ik ga eerst maar even een broodje eten, heb hartstikke honger! Wij gaan trouwens volgende maand (indien het deze keer niet raak is ) SMEP-pen.. Moet me er nog even over inlezen hoe en wat precies.. maar ik wil het wel eens proberen!
ha ha ha..en nieuwe surfplank....surf je dan wel...anders is het wel een hele vreemde inpuls aankoop geweest... En parels...ik had ook een beetje gek voorhoofdhuid...maar onthoud dat het ook door de koorts van afgelopen tijd kan kopen he!
Ja daar had ik ook over gelezen.. lijkt mij ook wel een idee... Als jij nou ff uitzoekt hoe het allemaal werkt en dat hier vertelt...
Ja lieve ik wil ook wel ff mee doen met dat smeppen...heb gehoord dat het heel snel raak kan zijn met smep...maar ik ga ook ovu testen gebruiken als het deze maand niet raak is!
Doe ik meis, vond eht gewoon zo vreemd, heb het nooit mee gemaakt, en heb ook geen koorts meer nu... Maar goed ga er niet van uit hoor, dat ik dit moet zien als een symptoom dat ik zwanger ben, kan het altijd nog meevallen!
een methode om zo snel mogelijk zwanger te kunnen worden, maar lievelief gaat het ons uit leggen toch
Dit is de uitleg meiden, even gepikt vna het smep forum.... SMEPpen (Sperm Meets Egg Programm) The Plan Short Version: * "Try" every other night starting Day 8 * Buy 10 ovulation predictor kit sticks * Begin ovulation testing on Day 10 * When test is positive, "try" that night, plus two additional nights in a row * Skip one night, then do one last "try" * Take a home pregnancy test 15 days after your ovulation test was positive, if your period has not begun * If your ovulation test never goes positive, continue "trying" every other night until Day 35, then do a pregnancy test if your period has not begun. Statistics coming in from the bulletin board show that about 40% of post-miscarriage women will get pregnant on the first try if they are faithful to the plan, about double the number of the normal population who are not on the plan. This assumes, of course, that you waited for a normal cycle to begin after your loss, and did not begin trying before having a period after a miscarriage. Many women do not ovulate in that first cycle.
Nou dames.. hier staat wat info over SMEPPEN: SMEPpen (Sperm Meets Egg Programm) The Plan Short Version: * "Try" every other night starting Day 8 * Buy 10 ovulation predictor kit sticks * Begin ovulation testing on Day 10 * When test is positive, "try" that night, plus two additional nights in a row * Skip one night, then do one last "try" * Take a home pregnancy test 15 days after your ovulation test was positive, if your period has not begun * If your ovulation test never goes positive, continue "trying" every other night until Day 35, then do a pregnancy test if your period has not begun. Statistics coming in from the bulletin board show that about 40% of post-miscarriage women will get pregnant on the first try if they are faithful to the plan, about double the number of the normal population who are not on the plan. This assumes, of course, that you waited for a normal cycle to begin after your loss, and did not begin trying before having a period after a miscarriage. Many women do not ovulate in that first cycle.