13 maart ben ik jarig.... ...wel een leuk kadootje om ook aan de visite te geven toch? en mijn periode tussen eie n ongi is denk ik ook 18 dgn....dus ik reken er gewoon heeeeeeeeeel wat bij op! Maar ik denk dat ik het ook wel herken als ik ongi word of juist niet...dus!
nou spannend, ik hoop dat je het vol kan houden! Ik vind dat best wel moeilijk, maar moet zeggen dat het me steeds beter lukt. Zou erg leuk zijn op je verjaardag een positieve test! Hoop het voor je! En ik duim ook voor jou, hoop echt dat we allemaal in maart zwanger zijn. Ik ga nu ff naar de winkels. Tot vanavond
He eef, dat zou pas een leuk verjaardagscadeau zijn zeg! Zou het knap vinden als je het zo lang uit kunt houden met testen... Ik zou allang getest hebben, krijg nu al weer de kriebels en ik moet nog een week(of langer omdat mijn ei later was) Heb je voorheen het altijd uit kunnen houden met testen tot na je NOD?
kom ff snel binnenvallen ben aan de poets maar ik moet zovaaaaaak plassen! als ik niet beter zou weten zou ik denken dat iuk toch echt zwanger ben..maar of ik nou echt beter weet begin ik te bewtijfelen
Hallo daar ben ik weer ben tot conclusie dat ik inderdaad wat duidelijker moet zijn in mijn zinnen ( heeft ook met mijn dislectie te maken dat ik zinnen in mijn hoofd maak, maar die niet goed op papier kan zetten) Sorry Dus Ik hoop dat jullie mij weer willen in het topic jonge moeders.... Gisteren zijn mijn vriend naar bed geweest zonder condoom.. Hij vond het erg spannend hihih
Heee tuurlijk ben je welkom! iedereen maakt fouten is menselijk toch Oo spannend ja lijkt me ook wel voor de eerste keer Weet nog wel toen ik stopte met de pil vonden we de 1e x ook heel spannend Hoop voor jullie dat het snel pieuwww raak is
De eerste keer is altijd spannend denk ik! Ll, succes met peotsen heb ik net ook gedaan, vreemd hoor dat je zo vaak moet plassen, erg lastig ook...
pff.. mijn poetsaanval is over.. en het meeste is keurig netjes en schoon.. Had alleen écht geen zin om de was op te vouwen, dus dat heb ik mooi niet gedaan Weten jullie misschien hoe het zit, als je bijvoorbeeld van je eerste kindje na 1 jaar zwanger was betekent dat dan ook iets voor de 2e? Kun je dan gewoon in 1x zwanger zijn? Of is de kans dan groot dat je weer wat langer bezig bent? Dit vroeg ik mij af
Hey meiden en natuurlijk ben je welkom! @ parels....ik denk dat ik het wel kan volhouden tot dicht bij mijn verjaardag want de vorige keer heb ik pas 8 dagen na mijn NOD posi getest en dat zou deze keer beteken dat ik dan 4 of 8 maart en dan 8 dagen erbij 12 of 16 maart kan testen...dan ligt de 13de er mooi tussen in toch? Als ik dan nog niet ongi ben...hihi En jij heb je al last van bepaalde dingen...op je hoofdhuid na
ik weet dat het geen drol uitmaakt......tenminste niet bij iedereen...want een vriendin van mij was na 1x sex zwanger en bij de 2de ook...en een andere voruw die ik ken was ook na 1 maand zwanger van de eerste en is nu al 2 jaar bijna bezig voor een 2de en heeft nu ook 2x al een mk gehad!
Nou echt super dat je dat kan, word je niet helemaal nieuwsgierig dan? Ik heb nergens last van hoor, de vorige keren verbeelde ik me denk allemal dingen, dus misschien is het maar goed ook dan dat ik nu niets voel Maar kunnen jullie me nog eens vertellen hoe het nu met dat uitje zit, gaat dat nog door, wie gaan er allemaal mee?
Oh dat is niet echt heel veel dan nee... Nou ik vind het eigenlijk wel een heel gezellig idee hoor, maar is natuurlijk wel leuk als iedereen dan gewoon mee gaat!
ooooh pleaseeeee help.. ik weet echt niet meer wat ik moet doen.. Het spookt constant door mn hoofd: "Zwanger, niet zwanger, zwanger, niet zwanger".. Steeds die stomme dagen af te tellen.. etc etc.. Word helemaal gek van mezelf!
Meis als je zo gek er van doet, waarom verlos je jezelf dan niet... Je nod is vandaag of morgen dus close enough.. Test gewoon dan weet je het zeker! Kan me voorstellen dat je helemaal para word, dus ik zou zelf gewoon testen, vandaar dat ik dat jou ook aanraad, je maakt jezelf helemaal gek zo!