Jonge moeders

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ryanne, 14 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Nou dit is toch niet normaal! Ik bel net na de gyn...is er niemand meer aanwezig ! ! ! ! ! :x :x :x :x :x ik heb heel de dag gewacht met me jeuk en vlekken en dan bellen ze gewoon niet :x :x :x :x

2. wat een vieze stinkende etterbakken :x :x :evil:

3. Niet meer actief

Ja is toch echt asociaal of niet pff ik ben zo boos en ga nu een poging doen de receptie te bellen

4. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    hahahaha...ja idd heel erg stom dat ze je niet bellen LL....je schrijft het wel erg grappig...ik zag je al stampvoetend achter de comp... ;)

En lieve ik dacht dat het aan de testen lag ;) nee hoor ik heb elke keer een vaag streepje gehad...dus lag aan mij hoor...maar wel super dat je een dikke streep h eb gehad (ondanks de mk)want daar snak ik echt naar.....

5. Niet meer actief

nouuuuuuuuuuuuu dit kan echt niet hoor R$$%$%^@%^%^#^& :x :x er is gewoon niemand meer ! ! ! ik moet maar wachten tot morgen jaaaaaaa flikker toch ff fijn op ik zeg mevrouw ik krap mezelf in me slaap helemaal kapot ik kan er echt niet van slapen, nou dan zal ik kijken of de arts assistent je straks terug kan bellen maar kan je niks beloven en anders moet je toch echt morgen de poli weer bellen :x :x :x

6. suhe

suhe Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.049
    0
    0
    Hoe kom jij erachter dat je PCOS hebt? Alleen doordat je niet ongesteld werd, of was er nog meer?

7. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    hey meis anders moet je ff voor de jeuk menthol poeder gebruiken tot je die lui hebt gesproken...dat verzacht al heel snel meestal!

8. Niet meer actief

Nou daar ben ik niet zelf achter gekomen ;)

dr zijn best veel dingen oa. overbehaaring en nog een paar dingen maar weet het zo allemaal niet

9. Lievelief

Lievelief Bekend lid

2 nov 2007
    686
    1
    0
    Ja indd.. menthol poeder helpt tegen de jeuk..

Trouwens.. de krampen zijn gelukkig weer weg!

10. Niet meer actief

Heb ik niet in huis stuur manlief straks wel na de winkel

mijn enkels/voeten houde zoveel; vocht vast pff

11. suhe

suhe Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.049
    0
    0
    Ik zt nu ook naar allemaal ziektes te speuren op internet omdat de ongi zo lang weg blijft. En ok de doker zou er vast achter gekomen zijn...

12. Lievelief

Lievelief Bekend lid

2 nov 2007
    686
    1
    0
    Lovely.. wanneer is je NOD?

13. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    komt dat puur en alleen door die stomme pilletjes LL?

Fijn dat de krampen weg zijn lieve...dat hebben trwns ook veel vrouwen rond de tijd van hun NOD als ze zwanger zijn!

14. Niet meer actief

heb ik niet pcos is verminderde vruchtbaarhied mijn ei springt wanneer die wil..dus door deze kuur zou ik ongi worden en dan door middel van medicijnen een ei krijgen

15. Niet meer actief

niet op internet kijken dan maak je jezelf gek..

vraag verwijzing voor dde gyn

16. Lievelief

Lievelief Bekend lid

2 nov 2007
    686
    1
    0
    Aha oke,
    wat ontzettend vervelend lijkt me dat?
    Ik hoop voor je dat het snel raak mag zijn! Duim voor je!

Nou, ik ga nu ff eten koken :)

Liefs

17. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
  18. Niet meer actief

ja stomme rotdingen :x maar manlief is er ik ga koken tot vanavnd dan rrageer ik op iedereen!

Liefs

19. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    hello iedereen.
    BEn ziek heb maar multivitamine gekocht, Eveliene 2 en zakdoeken... en ga zo plat op de bank... alles zit dicht...Ik zie dat Lieve zich zorgen maakt....meis komt allemaal goed... LL ik krab je nu ff lekker op je rug...eva KLETS niet zo VEEL en parels leuk dat je er weer bent beetje beter... Je jebt gewoon mij ziek gemaakt...p

20. Lievelief

Lievelief Bekend lid

2 nov 2007
    686
    1
    0
    Ahh.. arme Lynn.. snel weer beter worden hoor!
    Ik vraag me af he.. als je om de 30 minuten moet plassen is dat dan vaak? (Ik drink niet veel..)
    haha
    Ach weetje, ik was heel erg"Para" maar ben nu lekker rustig en zie het allemaal wel!
    Als het niet raak is, dan klussen we er volgende maand lekker op los!

Deel Deze Pagina