Goedemorgen meisjes Hier nog steeds geen bloed, whoehoe! + dat ik al deze hele cyclus mn baarmoeder voel (en hij nogsteeds hard is en dicht zit..) Hij hoort voor een onge. zacht te worden en open maar dat is nog niet het geval (maar misschien gebeurt dat vandaag nog wel..) Heb gisteren bij matcare de testen besteld, voor 17:00 uur dus ga er vanuit dat ik ze vanmiddag wel in huis heb? Hoe is het verder bij jullie met de kwaaltjes? P.s. ik kon echt niet meer slapen hihi
zodra dit bericht geplaatst is ga ik terug lezen dus dat is....Nu vind het echt asociaal..ben gebeld door een gyn maar moest hem uitleggen wat provera was en ik moest stoppen met de pillen (DUH!) en dan zou ik wel een ontrekkingsbloeding krijgen..en ja die jeuk nou wacht dat nog maar even af..maar meneer ik heb gehoord dat er een medicijn voor de jeuk is en ik word echt gek ervan..ja nou wacht eerst maar ff af want als je nu niks meer inneemt moet het vanacht al minder zijn..ik heb die van vanmorgen niet eens ingenomen en het word alleen maar erger..nou stop eerst maar met de provera dan komt het allemaal wel goed.. Oja en als klap op de vuurpijl.. Ik zie dat u een telefonische afspraak had.. Ja maar ben niet gebeld..:x O wat vreemd, was u wel gewoon thuis.. Ja vreemd he vind dat eigenlijk niet kunnen.. Ja was gewoon heel de dag thuis aangezien ik blijf krabben.. Nou ja het is natuurlijk ook niet heel ernstig.. :x :x :x :x :x ! Nee ik lig hier niet half dood te gaan dus ja wat is ernstig he! Uhh Ja mevrouw.. Nou ik stop wel met die pillen en zoek het zelf verder wel uit.. Oke mevrouw uhm wat was uw geboorte datum.. :x :x %$^&#$#%^#$&^$% :x :x Oke bedankt nou dág Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa wat een kl**tzak bah bah bah Resultaat : Ik heb me doodgekrapt! ! amper geslapen en ben heeel chaggerijnig. Dus ga zo maar weer bellen he want hou ook vocht vast en niet zo'n klein beetje ook en in de bijsluiter staat als u bla bla of bla of blabla of astma heeft ( en dat heb ik dus ) moet u onder strenge controle blijven van uw arts of zoiets in die richting..dus voordat ik hier straks wel half over de bank hangend op de grond lig he is fijn dat ze ervan af weten natuurlijk.. Nou ik ga zo maar ff bellen Liefs
@Lynn beterschap meid! Hoop dat je je snel weer wat fitter voelt! Veel in bed liggen en thee drinken! Heb het nu ookal meer dan een week maar het is nog steeds niet weg bah. @Sam Wat een kl**tzakken zeg! Ik vind dat echt niet normaal :x ze horen jou gewoon verder te helpen punt uit ookal woog je 100000 kilo dan nog dan zouden ze niet met 1 ding aan moeten komen en doe je dat niet ja jammer dan.. vind het echt heel erg meid. Hoop voor je dat het snel beter met je gaat en dat je lekker zwanger word en blijft! @Lieve Oeee wat spannend! Ben benieuwd! Ja die testjes komen vandaag binnen @ All! FF vraagje he als je nu gaat staan en gewoon ontspant en je gaat ongeveer 5/6 cm onder je navel en je drukt is het dan hard of zacht? Kom kom allemaal van die stoel af en ff voelen
Pff.. Toch nog even kunnen slapen! Lovelylove, wat een rotvent! Mooi erachter aan blijven gaan hoor, want dit is echt niet goed zo. En vooral wat in de bijsluiter staat i.v.m. je astma, dat is jou nooit gevraagd/verteld? Dat is toch abnormaal!?
Gelukkig dat je ff hebt geslapen! Ja heb net al gebeld maar is bezet wist niet eens dat dat kon maar oke meestal word je tocvh in de wacht gezet ? Nee ze hebben helemaal niks gezegd of gevraagd over me astma en dat heb ik al me hele leven dus dat zal toch wel in me dossiers staan neem ik aan. Wat zijn de risico's dan met de astma? ik heb werkelijk geen idee namelijk. Ben er een beetje zat van vind het echt gewoon geen service gewoon asociaal ik zei gister tegen me moeder ze hebben het wel over een menselijk lichaam ja! Ik bedoel voor hun gaat de tijd mischien supersnel voorbij en kunnen zo zwanger worden maar voor mij vlieg de tijd nog sneller voorbij en kan niet makkelijk zwanger worden! Ik ben nu alweer een half jaar na me mk en ben ik al een stapje verder nee ja die pillen maarja daar moet ik nu mee stoppen dus heb ik ook niks aan. Hun moeten mij helpen! bah wat een asociale mensen niet normaal en mijn eigen gyn heb nachtdienst dus die is er niet :x :x :x :x Zo dat moest echt ff
Tja over bezet en wacht weet ik niet.. Mijn dokter is wel altijd bezet, dus volgens mij kan het wel.. Ik weet van iemand uit mijn familie dat je (wanneer je astma hebt) altijd goed uit moet kijken met het slikken van medicijnen omdat dat soms hartstikke gevaarlijk is/vervelende bijwerkingen kan hebben, en het moet inderdaad in jou dossier staan! Daarom is het wel heeeel raar dat daar niets over gezegd is. Ik snap het dat je hier hartstikke gefrustreerd van raakt, logisch.. Gewoon goed erachter aan zitten hoor, laat ze maar eens hun best gaan doen!
Nou dat vind ik dan echt heel slecht ja bah wat een rot ziekenhuis! Ja heb bel zometeen weer heen misschien krijg ik dan wat zinnigs te horen de huistel is leeg altijd op die momenten dathet juist niet moet! Maar zal zo wel weer een beetje vol zitten Verder nog nieuws hier!?
Maar dames luuster Normaal gesproken moest ik nu nog 6 dagen provera slikken..dan moest ik op dag 3 van mijn ongesteldheid bloedprikken en mocht dan op 14 maart weer komen. Maar nu ben ik dus op de helpt gestopt met die pillen word dus over een paar dagen ongesteld en kan dus dan bloedprikken en dus kan ik dan toch ook eerder terug na de gyn of heb ik dat verkeerd? Ik bedoel hoe eerder hoe beter ja toch Maar er is vast en zeker geen plek Najaaa wat denken jullie ervan!?
Oh wat een gedoe zeg LL...ik hoop dat ze je snel gaan helpen en wel op en fatsoenlijke manier! Lieve...ik ben erg benieuwd! Lynn...beterschap meis! en op de vraag over je baarmoeder....kheb geen idee...ga straks wel ff voelen voor je!
Heey dames! Helaas negatief getest, jammer.. Maaaar, we gaan er volgende ronde weer keihard tegenaan Weet wel dat ik nooit meer de matcare dipsticks koop wat een kleine rotdingen! Liefs
Hee lieve, jammer dat die nega was maaar... het is nog voor je nod dus alles is nog mogelijk Kijk naar mij ik teste 21 dagen na mijn nod pas posi ja had waarschijnlijk wel met mijn eigenwijse ei te maken maar toch
Hey meis, wat vervelend dat je negatief hebt getest, maar wie weet, er kan nog van alles genbeuren, zolang je nog niet onig bent, is alles nog mogelijk, zeker omdat je van die geode berichten had over je bmm! Ik duim nog steedsv oor je hoor! Liefs Parels
Zo hier vandaag weer voor het eerst gewerkt, moet wel zeggen dat het toch wel tegen viel, ondanks dat we weining kids hadden gelukkig. Ben behoorlijk moe Mijn gezicht is gelukkig wat afgekoeld nu, maar nog wel rood en voelt ook nog steeds droog aan... Maar denk dat dit toch gewoon van mijn ziekte is geweest hoor! Hee jesske, wat vervelend dat jij nu ziek bent, heb je toch neit besmet he
@ lieve geen bloed geeft moed! ik duim voor je! @ sam86 ik ken juist weer een aantal mensen met goede (blijvende) resultaten van een maagbandje.. maar als je zegt dat het komt doordat je eten niet goed verteerd dan lijkt het mij dat een maagbandje niet helpt. ikzelf ben ook de slankste niet maar bij mij komt het wel echt door "verkeerd" eten, ook wel andere redenen hoor maar ik merk nu ik zwanger ben en alleen maar gezond lust dat ik al 3 kilo ben afgevallen... vraag het anders eens na bij een andere arts. Helaas kan een reden van een miskraam wel overgewicht zijn. Eind vorig jaar twijfelde ik ook aan alles, het resultaat is een zwangerschap omdat ik er helemaal niet meer mee bezig ben geweest, misschien gaat het bij jou ook wel zo ik hoop het voor je. succes ermee! Voor alle andere DIKKE KNUF
meis waar lees je dat ik ziek ben hahah jah geloof best dat het weer even tegen viel je hebt er toch even uit gelegen
Oh, verkeerd gezien dan denk ik... Ja je verkijkt je er echt op wat koorts met je doet... Hoe si tie verder met jou?
Hee dames, lieve reacties.. Ook mn vriendje was zonet super lief.. Nou zei ie: wanneer kunnen we weer proberen? haha.. Nee maar hij was echt heel lief, en ben ondanks deze negatieve test zo ontzettend gelukkig! Wij gaan er lekker voor! Nou, ga nu ff lekker eten en vanavond lekker tv kijken. Liefs, en een dikke kus!