en je huisarts wilt verder niks doen? Neem aan dat dat verteringsprobleem wel is vastgesteld door een arts. Negeren ze dat dan echt? Want dan zou ik echt twijfelen of ik wel bij die huisarts patient zou willen zijn. Misschien helpt een andere huisarts je beter! Zou toch nog verder kijken, misschien is er toch ergens een dokter die je wel wilt helpen.. zou wel moeten!
By een dipstick moet je toch ook in een potje plasse? of heb ik het fout haha ja heb geen idee hoor maar volgens mij staat dat in de bijsluiter, ze zijn wel heeeeel dun om overheen te plassen haha heb er wel bewondering voor dat het je is gelukt haha
Ja ik ben zo onderhand door alle opties heen. Dus ik wacht nou nog 6 maanden af en werkt dat niet dat ga ik naar een ander ziekenhuis waar ze mij wel aan de Clomid kunnen helpen en mijn verder kunnen onderzoeken voor mijn baarmoeder slijmvlies.... Weet wel dat de mmm heel frustrerend is...
weet niet.. heb het een hele tijd terug een keer geprobeerd. het overheen plassen ging wel maar verder lukte de test toch niet goed. Hoe is het verder ondanks de jeuk en die stomme gyn? En Sam, goed idee om dan naar een ander ziekenhuis te gaan. MMM is frustrerend, maar ik denk dat dit ook wel frustrerend is! En uiteindelijk gaat het er natuurlijk om dat je een babytje krijgt.. dat is je echt gegund!
dank je desiree! Ben nu allang blij dat alles weer goed is met m'n vriendje Heb nu aan Hummel gevraagd of ze een keer voor mij wilt pendelen. Kijken wat daar uit komt hihi
Ik vond die sticks ook niets heb die andere besteld. 9 voor 15.00 euro. Zijn volgens mij wel goed. geven heel duidelijk een streep aan of je goed hebt getest of niet.
Dat krabben is lastig. In ieder geval niet onder een te warme douche gaan staan, wat dan wordt het vaak erger. Goed insmeren moet aftersun verkoeld vaak wel iets
soetje moet je pb sturen naar hummel Naam en geboortedatum en je vragen. Heb ik ook gedaan, maar nog niets gehoord. Nu even verloskundige praktijk kijken.
wat is het hier stil.... Lieve lief wat jammer maar geen rood is nog steeds kans... Ik zelf ben ziek heb griep heb 's nachts 39.9 koorts en kan ik niet slapen overdag voel ik me eigenlijk wel redelijk...maar ik zie eruit....heb zelf een ader gesprongen in mijn oog..en altijd als ik ziek ben is mijn haar zo vet...nou ik vraag me eigenlijk af waar iedereen is.,.. dikke o x o x
jah wel goed hoor zit niet echt lekker in me vel want ah de wacht dagen zijn weer begonnen danischa is erg moeilijk op het moment ze wil veel aandacht niet erg maar jah dan ben ik ook niet zo veel achter de pc maar kijk zo af en te eens even hier
ooooooo goedemorgen! Hier nog steeds geen bloed! En had het echt al wel verwacht want wordt het eigenlijk ALTIJD 's ochtends vroeg dus ben nu echt echt echt al even overtijd? Dus misschien heb ik dan toch later mn eisprong gehad? (Ik meende hem wel écht te voelen op 7 feb, weet ik eigenlijk wel zeker..) Vandaag nog een keer testen heeft geen zin he? Naja, anders test ik morgen als ik nog niet ongesteld ben. Maar ga er toch vanuit dat het vandaag wel gaat komen. Hoe is het hier verder? Suhe, ik las dat je ook negatief getest hebt? Balen.. maar geen bloed is moed he!
Goedemorgen, Beterschap Lynn.....hoop dat je opgeknapt bent voor je ei! En Lieve ik hoop dat je toch nog posi test want ik teste pas 8 dagen overtijd posi...dus alles kan he! En voor de rest een hele fijne dag...ik ben me koffers aan het inpakken en heb zo nog een afspraak met de hypotheek adviseur...dus ach ja....misschien nog tot vanaaf en anders tot over een ruime week!
Dat ik gestest heb is al weer even geleden. Weet het nu wel zeker dat ik niet zwanger ben. Laat de rest van de testen lekker liggen voor de vogende keer wannneer dat ok mag zijn. Beterschap Lynn