Jonge moeders

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ryanne, 14 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    haha ja dat is stomme, wij zijn er de hele maand niet mee bezig geweest. Tot dat mijn nod in zicht kwam. Dan is het toch wel spannend.

Ik heb momenteel helemaal geen testen in huis. Heeft voorlopig toch geen nut. Ja die van matcare zijn wel goed.

2. nou dames jullie maken het wel weer spannend hoor.. ben erg benieuwd :D

3. Sammiej20

Sammiej20 Actief lid

8 jan 2008
    101
    0
    0
    nou gelukkig dan haha. En ja we zijn er ook niet echt hele maand mee bezig maar ook inderdaad een week voordat je ongesteld moet worden wel.. Toen heb ik ook die van matcare besteld zodat ik meteen zou kunnen testen haha. Eigenlijk stom omdat ik wist dat ik door het ontpillen wel eens niet ongi kon worden of later maar goed :p

4. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    haha ja we houden de spanning er in hr!

Ja maar ik ben de eerste keer ook zwanger geraakt de eerste ronde na het stoppen van de pil.
    haha zit nu in ronde 2 en daarom vind ik het al te lang duren, pieperd ben ik ook he?

5. nou ja kan me wel voorstellen dat je graag snel een kind wilt. hier ook één. ik bid en wens dat het deze maand raak is. maar ja, helaas heb je het niet voor het zeggen.
    ik duim wel voor jullie dat het raak is. en anders dat de ongi snel komt sammiej want dat wachten is ook niks.. en dan weet je tenminste hoe lang de cyclus is (tenminste.. de eerste dan).
    en Rachje kan me ook voorstellen na Jaylie dat je nu helemaal graag opnieuw zwanger zou willen zijn. ik hoop echt dat je snel zwanger bent, dat jullie opnieuw een mooi wondertje krijgen en dat deze keer de baby goed gezond is en dat jullie ervan kunnen genieten! Dat hebben jullie echt wel verdiend! (ik vind die foto's van Jaylie ook zo mooi! en de website)

6. Sammiej20

Sammiej20 Actief lid

8 jan 2008
    101
    0
    0
    Nou even een update. Gewoon gaan werken vanmorgen en oeps onder het werken ongi geworden.. Nou ja echt teleurgesteld ben ik niet hoor, want ik had natuurlijk geen hoge verwachtingen. Nu hopen dat me cyclus zo blijft of dat er misschien een goede volgende ronde komt ;) haha.
    Wel erge buikpijn:(

7. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Lieve meiden!

Wat leven jullie toch lekker mee met iedereen! Ik heb nog niet getest haha kan me nog aanrdig inhouden. Dit eigenlijk omdat ik deze week 3 hele belangirjke dagen heb op het werk, waarbij ik 3 avonden tot 22:00 uur moet werken. Ik wil deze dagen een beetje relaxt kunnen werken haha....

Tot op heden nog geen ongi te bekennen hier, maar zoals er meer meiden hebben bewezen mijn cyclus kan ook ineens 7 dagen langer duren.....pfff ik laat even aan mijn lichaam over en mijn toenemende ongeduld ;) wanneer we zullen testen!

Ook mijn vriend vind het super spannend hij wil zo graag een kleintje! Maar ook hij wil graag even wachten met teste.

Liefs Wendy

8. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    hallo allemaal.. ik ben ook een jonge moeder in spé en voel me heerlijk. Hoe leuk is het als je straks van alles kan doen met je kinderen, en je kleinkinderen. Mijn moeder was zelf ook 22 toen ze mijn broer kreeg en is straks 48 als ze oma is...heerlijk toch? zij vind het trouwen echt geweldig om jong oma te zijn. (mijn vader ook hoor) Mijn ouders zijn 48 en 50 en de kinderen zijn de deur uit..dat lijkt me ook geweldig die zijn nu volop aan het genieten lekker op vakantie etc. en wie zegt dat je met kinderen niet kan genieten? ik kijk nu al uit op later met mijn dochter te gaan shoppen..ik wil niet zeggen dat oudere moeders dat niet kunnen maar ik heb het altijd als zeer positief ervaren dat ik een jonge moeder heb. Zo nu genoeg hiihih.. Iedereen die zwanger is van harte gefeliciteerd! en geniet ervan! en iedereen die nog aan het proberen is heel veel succes ! gr linda

9. Mama van Dean

17 jan 2008
    60
    0
    0
    Hey,

Ik kom even inbreken.

Ook ik ben een jonge moeder. Ik was 22 jaar toen ik (bewust) zwanger raakte van mijn zoontje en 23 jaar toen hij geboren werd. Nu zijn we "bezig" voor een tweede en ik word in juni 25 jaar.

We zitten nu op dag 18 van ronde 4. Nog even afwachten dus.

Spannend hoor voor jullie allemaal. Thumbs up!

Groetjes,
    Mama van Dean

10. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    heejj

ik kom ook inbreken hier als dat mag.

ik en me vriend zijn nu ook bezig voor ons eerste kindje.
    ik ben 19 ( word ik feb 20) en me vriend is 22.

we zitten nu in de eerste ronde.
    dus het is allemaal spannend!

ik ben al een tijdje niet meer aan de anti conseptie want kan er niet echt goed tegen maar wel is me cylus nog verschillend tussen de 30 en 33 dagen.
    vermoedelijk heb ik afgelopen vrijdag of zaterdag me eisprong gehad dus zit nu in de afwacht fase.

heb wel al 3 dagen pijnlijke tepels terwijl dat anders maar 1 dag was.
    maarja elke cyclus is weer anders!

iedereen heel veel succes deze maand!
    ik hoop voor de gene die nog niet zwanger zijn dat het snel raak is.

en de gene die al zwanger zijn hoop ik dat ze een goede en mooie zwangerschap hebben en straks een mooi wondertje in hun armen mogen houden!

Liefs marije

11. suhe

suhe Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.049
    0
    0
    Nog niet ongesteld.... Hopen dat dit ook niet gaat gebeuren..

12. didi1988

didi1988 Actief lid

23 feb 2007
    369
    1
    0
    Hallo allemaal,

Ik ben op mijn 18de bewust zwanger geraakt, mijn vriend was toen 20, inmiddels ben ik getrouwd, en trotse mamma van een dochter, ik was net een maand 19 toen ze kwam ;) En voel mij prima :D

Groetjes Diana

13. jessica507

jessica507 Actief lid

11 jan 2008
    421
    0
    0
    receptioniste
    omgeving roosendaal
    Hoi!

ik heb deze week mijn NOD.
    mijn cyclus na het stoppen van de pil is 32 dagen
    ik ben pas in de 2e ronde bezig. ik heb mijn NOD uitgerekent op basis van 28 en 32 dagen. mijn eisprong was 11 januari ( morgen 2 weken geleden dus) ik vind het wel spannend! morgen of zaterdag ga ik test kopen. ik heb wel last van een rommelige buik en steken in mijn zij sinds dinsdag morgen, ik hoop natuurlijk dat dat een goed teken is! maar voor nu zit ik nog op het wachtbankje :) !
    succes allemaal

14. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.027
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Hallo allemaal!

Mijn vriend en ik willen dolgraag kinderen. En dus hebben we besloten om in oktober te stoppen met de pil.
    Ik heb nu al 2 vriendinnen verteld dat ik hoop binnenkort zwanger te zijn.
    1 reageerde heel positief (komt misschien ook omdat ze zelf kinderen heeft)
    En de andere zei, wil je niet eerst meer carriere maken, nog wat genieten, vind je jezelf nog niet te jong etc.

Ik ben 23, ik ben geen 16 meer!
    We kiezen hier allebei erg bewust voor.
    Sommige mensen denken dat je met kinderen niet van het leven kunt genieten zoals voorheen.

Ervaren jullie dit ook?

15. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Hey meiden,

Mijn leeftijd is 24 ben ik dan ook nog jong moeder :)

Maar wij zijn sinds eind augustus bezig.

16. Parels

Parels Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.337
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik heb het eigenlijk nog aan niemand vertelt dat we zwanger proberen te raken, alleen één vriendin, die reageerde heel positief.
    DEnk dat de meningen bij onze vrienden verdeeld zijn. Sommige vinden carriere en eerst nog allerlei andere dingen doen die straks met kinderen niet meer zo gemakkelijk kunnen nog zo heel belangrijk en anderen vinden dat juist niet zo.

Ik zelf zie ook helemaal niet het gevaar, van niet meer te kunne genieten zoals nu, tuurlijk het word wel anders, maar vvoor veel dingen is een oplossing hoor!

Liefs parels

17. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.027
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Inderdaad zijn er mensen die 23/24 nog jong vinden. Maar dat zijn meestal denk ik toch de mensen die een carriere willen.
    En die zullen waarschijnlijk ook op latere leeftijd kinderen krijgen

18. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Ik vind dat wel meevallen. Maar ja meningen verschillen nog al. En je hebt meiden die ook nog heel jong van geest zijn.

19. suhe

suhe Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.049
    0
    0
    van die opmerking, je moet eerst nog even genieten word ik ook een betje ziek. Net of je leven ophoudt als je een kind krijgt. Het voordeel van jong moedre zijn is ook dat je nog jong bent als de kinderen volwassen zijn. Mijn vriend en ik hebben al een paar reizen gemaakt dat zal wel op een laag pitje komen te staan, maar daarna kan het kind (kinderen) gewoon mee.

Heb vandaag een test gedaan, natuurlijk negatief :cry: is toch wel even goed balen hoor. De eerste keer dat ik ongesteld werd zonder pil was na 45 dagen, daarna na 35 dagen en nu...

20. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    mn vriend is 24 geworden in okt en ik word in maart 26, niemand weet waar we mee bezig zijn... eerst maar eens kijken of het lukt

Deel Deze Pagina