Heey Eva, heel heel heel heel erg veel plezier! Lekker genieten en uitrusten, ben jaloers op je! Ik ga nu naar college, lekker hard studeren.. Fijne dag allemaal xx
Dank jullie wel.... Ik ga heel erg genieten hoop ik want ik zit met een constante hoofdpijn op het moment al bijna een week....! Mijn hele nek zit vol met knopen dus eerst maar even uitrusten..hihi! Ga wel aan jullie denken....maar alleen maar tijdens momenten da tik me heel erg verveel! En dank je wel lynn...aan jou zal ik dan ook wel niet denken
yeah....nou kan ik dan toch nog steeds voor je duimen,,, en heb je nog verder iets....ik ben aan het w8ten tot mijn ei er is...voel me trouwens al stuk beter alleen mijn neusje zitnog verstopt erg verveelend maar is weer goed voor de lijn want ik proef toch niets....
Nou.. steeds wel rotkrampjes (al de hele dag..) dus het bloed zal toch zo wel komen denk ik.. Normaal heb ik nooit van te voren krampjes maar komt altijd direct de pijn+bloed.. Naja, als het bij deze kleine krampjes blijft vind ik het wel prima!
heey meiden! hoe gaat het hier? Ben ff een poosie niet gweest! maar vertel op! nog nieuw roze gespot?