Jonge moeders

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ryanne, 14 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    bedoel ik trouwens niet lullig naar de mensen die er nu wel zijn maar het is niet meer zo als een week geleden.....het is zo stil...normaal kon ik het niet bij houden

2. Lievelief

Lievelief Bekend lid

2 nov 2007
    686
    1
    0
    Nee klopt, er wordt veel minder gekletst :( helaas..

3. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    is toch wel jammer he?

4. Lievelief

Lievelief Bekend lid

2 nov 2007
    686
    1
    0
    Ja absoluut :(
    Pff, heb net heerlijk gegeten en ga zo lekker ff liggen.
    Hoop zo dat mn ongesteldheid weg blijft..

Veel plezier allemaal en een fijne avond..

Liefs! xx

5. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    Meiden ,
    we maken het hier wel weer gezllig!
    Natassie is samen met LL naar een ander topic gegaan! En ik heb nog wel zo voor haar gewaaarschuwd maar goed!

6. Sam86

Sam86 Fanatiek lid

16 aug 2007
    1.610
    89
    48
    Vrouw
    Mama
    Amersfoort
    wat is er dan met LL?

7. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    zo ff weer weggehaald!

8. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    ow heb nog geen slechte ervaringen met LL hoor en heb d'r ook al een paar dagen niet meer hier gezien....

9. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    sorry hoor.....
    maar ik lees hier nog wel eens bij maar bedankt lindaa dat je iedereen voor mij heb gewaarschuwd.... nou ben dus blij dat ik hier weg ben ik miste het wel maar soorry ik heb nooit in het topic naar miskraam gaan we er weer voor gezeten want ik heb nog nooit een miskraam gehad! weet nu dus wat andere althans JIJ van me denkt! pff zeg zeg het voortaan gelijk dan had ik nooit berichten naar jjou geplaats ook en dacht nog wel leuk jij zwanger iemand om beetje erover mee te kletsen kan je toch weer zien hoe je mensen fout inschat maar bedankt in ieder geval

10. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    Natassie jij leest dus echt vet verkeerd he!
    Heb JIJ andere mensen naar beneden gehaald? Heb JIJ andere mensen gekwetst? NEE DUS HOE KOM JE ER DAN BIJ DAT IK HET OVER JOU HEB MEID? Lees ff goed zeg! LL heeft mensen gekwetst niet JIJ! En ik d8 te hebben gezien dat je daar was.. maar er zijn meer natas... tsjee meis.. staat het er nog zo duidelijk in en nog voel jij je aangesproken terwijl het niet eens over jou gaat! beetje jammer dat JIJ zo snel oordelen velt! Hoe kan ik over jou oordelen, terwijl jij er niks mee te maken hebt..met LL heb ik dingen "gezien"dus kan daar mijn mening wel over geven!

Beetje jammer!

11. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    sorry hoor laat maar ik kan het ook verkeer zien :S ik zag mijn naam steeds samen met haar staan dus ik DACHT dat jij het over ONS had! maar laat maar ga het verder neit voor iedereen hier verpesten sorry maar IK HEB OOK WEL EENS WAT FOUT! is toch echt menselijk maar zoals ik al zeg ik verpest het hier net verder voor de meiden het is goed ja!

SORRY HOOR !

12. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    ow en ik voelde me wel aangesproken omdat ik heir ook 1 persoon heb gekwets namelijk althans wat fouts over had gezet! was over jesske dat ik iemand gelijk had gegeven dat ze triest was! maar was ook niet mijn bedoeling heb ik ook tegen haar gezegd op msn vandaar dat ik me ook aanngesproken voelde maar laat maar verder okee... ik bemoei me er niet meer mee wil het voor de andere gezellig houden

13. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    Geeft niets hoor natas,
    ik wil ook helemaal geen ruzie met jou!
    Wou je zo alleen ff duidelijk maken dat ik het niet over jou had, jij hebt naar mijn weten niemand gekwetst en pijn gedaan.. dus dan zal ik ook nooit zulke dingen over je zeggen!

Dat je naam viel kwam omdat ik d8 dat ik je in het andere topic zag.. maar dat heb ik dan verkeerd gezien.. sorry!

14. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    pff wat kunnen er dan een berg mis verstanden ontstaan zeg!

15. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    maakt niet uit vind jammer dat het allemaal beetje zo gaat snapje en ik heb jesske ook gekwets althans geen leuke opmerking bij gegeven met iemand mee gestem en zag onze namen steeds samen staan dus voelde me ook aangesproken ik las het snel door namelijk en was eerlijk gezegd gelijk boos vadnaar gelijk me reactie..

maar nogmaals sorry dan :)
    ja dat kan ik ook sorry zeggen ;) ben niet zo slecht als ik eruit ziet :p kan ook me sorry en fout toegeven :) nogmaals SORRY

16. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    Hoop dat het nu uit de wereld is en dat we het hier weer ff gezllig kunnen maken met zijn allen!
    Kom op, waarvoor ruzie? :(

We moeten juist elkaar steunen in zwanger worden en zwanger zijn en dat soort dingen!:)

17. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    whahaha nou nattass dan hebben we het er niet over en is het gwoon een misverstand meis!

Kan gebeuren, dat soort dingen gebeurt veel op het internet he! en op msn ook!

Hoe gaat het verder? wel goed ook misselijk?

18. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    ben helemaal niet misselijk ;) eerlijk gezegd niet het idee dat ik zwanger bent alleen heel veel buikpijn maak ik me best wel zorgen om maar had ik met alysia ook dus ik kijk het nog even aan anders bel ik de huisarts hier en kijken wat hij zegt en hoe is het bij jou?

19. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    veel buikpijn? hmz wel ff in de gaten houden ja! zal waarschijnlijk gewoon groei zijn, maar trek aan de bel als je het niet vertrouwt! Heb je ook al een afspraak gemaakt met de VK enzo?
    Ik had de eerste weken ook wel buikpijn, maar geen aanhoudende buikpijn.. dan weer ff wat ongikrampjes en zo waren ze ook weer weg!

Met mij gaat het niet echt goed! Ik heb sinds 2 dagen nu hele erge bandenpijn.. en omdat ik niet zo super dik ben en vrij klein zegt de ha dat het wel eens wat zeer kan doen.. nou dat merk ik! was zo erg gister dat ik mijn rechterbeen op tafel moest houden en als ik op wou staan van de bank dat ik dat deed met een kromme rug! :(
    wel pijnlijk maar ach hoort erbij! Morgen ben ik 12 weekjes dat lucht wel op! En heb donderdag ook een sollicitatie gesprek bij shoeby fashion dus dat is ook goed nieuws!

En ja verder.. begin ik een dikkie te worden he ;)

20. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    haha okee :)
    maar nu al bandenpijn dat is klote...

maar meis praten dan snel beter ga even lamas kijken ;)

fijn weekend

Deel Deze Pagina