Zo ben een partij moe... De afgelopen 2 weken slaap ik alleen maar... Eten, slapen, hoofdpijn, buikpijn! Denk dat dat virus nog niet helemaal uitgewerkt is of het komt doordat ik een cyclus heb over geslagen. Zo dat moest er ff uit Natass blij je weer te zien hier!
@sam kon jullie niet missen en heb alles nog terug gelezen en ja heb fout gerageerd ! maar is het laatste wat ik erover zeg voordat er weer een discussie ontstaat dus nogmaals sorry voor iedereen! zo en dan nu een goed idee als iedereen dat goed vind iedereen vind het hier anders enz! weten jullie wat we beginnen weer lekker opnieuw ene vergeten alles dusss ik ben natasja haha nee sorry flauw maar dames waar is verder iedereen mis jullie hoor komt niet voor niks terug @sam hopelijk word je niet weer ziekjes en voel je, je snel weer beter
NOD Februari: 23 feb: Sandra (ronde 15) 27 feb: Parels (ronde 13) ** feb: Kika (ronde 1) ** feb: Suhe (ronde 3) NOD Maart: 03 maart: Desiree1986 (ronde 3) 04 maart: Jessica (ronde 16) 08 maart: Evamariah (ronde 5) 12 maart: sam (ronde 12) 15 maart: Lynn1986 (ronde 2) Zwanger en uitgerekend Lindaa: 06 September 2008 rohsi: 27 September 2008 Natasssie: 22 oktober 2008 Zoo natasssieee! hihi weet je nog steeds niet hoe het plaatje moet?
uh je moet in het begin die url= weg halen en dan neerzetten op het einde zie je .jpg staan daachter zet je maar als je goed kijkt zie je dat de link er dubbel staat.. en 1 zin (link) moet je verwijderen anders doet ie het niet! weet ook niet hoe dat kan
Maar meiden, Ik ga lekker op bedje want ik word morgen om 9 uur opgehaald! Ik ga morgen naar Groningen .. ff met broertje aan de shop! gezllig! Spreek jullie morgen wel weer even! Fijne avond nog! En oeeehh meiden morgen 12 weken
haha okee hopelijk lukt het de volgende keer dan en bijhouden he dames heb net zoveel paginas terug voor ons/jullie gebladerd hijs otnd aardig ver weg
okee dan gaat ik ook maar want hier alleen overblijven heeft ook niet veel nut haha trusten alvast xxx en knuffels
Hee dames! (Natassssie, ook weer terug!? Leuk leuk leuk!) Hier nog steeds geen bloed, ben helemaal in de war! Zou het dan toch...?
jeeeeeejj natassie is terug hoe gaat het met je? ik zit hier echt mn tijd uit te zitten tot me NOD. wil het gewoon weten. :x
Zo ben er zojuist achter gekomen waarom ik toch zo moe ben overdag... Mijn lieve, lieve, lieve verloofde snurkt zo hard dat ik er net gewoon wakker van ben geworden. Lig dus maar op de bank met m'n laptopje. Jemig spannend! nog steeds geen bloed!
Aaah arme Sam, hoop dat je wel wat geslapen hebt? Hihi.. Hier een hele onrustige nacht gehad, en vanochtend om 6 uur klaarwakker en getest maar helaas weer negatief. Van 6 tot 8 even geslapen en nu kotsmisselijk, koud.. helemaal niet lekker dus. Ik snap er niets van, heb ook constant krampjes in mn buik enz maar geen bloed te bekennen..
ahrg wat vervelend...hier ook rot nacht..maar dit komt door verkoudheid...ben echt super moe en ga vanmiddag lekker op de bank slapen met een dekentje....mijn lief is aan het klussen in ons huis en ik heb alle afspraken voor het weekend afgezegt ivm ziek zijn....nou ik kom vandaag wel af etn toe een keer kijken xoxox
ook al ziek.. ik ook hoor. Heb net samen met een kruidvat ZWtest ook maar een hoestdrankje opgehaald, mn keel doet pijn. Vriendlief is aan het werk en ik wacht af tot ik weer nodig moet plassen hihi! Ben nu 2 dagen overtijd, als ik niet zwanger ben dan smeek ik de ongesteldheid om gewoon te komen want dit is niet leuk zo!
Hey meiden, wat vervelend al die zieken zeg... Iedereen lijkt er door gepakt te worden... Balen dat je nog steeds negatief test lievelief, maar misselijk is een geod teken, misschien test je later nog positief! Ik duim verder! Hopelijk voel je je na een rustig weekendje wat beter lynn! En ook voor jou Sam. Ziek zijn is niet leuk, ik ben gelukkig weer beter! Ga zo naar me zus toe, lekker met me neefje knuffelen!
en parels heb je al verschijnselen op eventueel een zwangerschap? lieve...hoop dat je een positieve test krijgt.. en bedankt voor de beterschapjes