haha...jah ik zie nou echt zo'n vrouwke voor me die helemaal vol zit en geen eigen plek meer heeft voor een nieuwe....neej jho makt me niet uit hoor ken genoeg mensen die nog veel meer hebben..ze zeggen dat je er verslaafd aan raakt aan de tatoo's
Ik zit hier in een waas een beetje jullie maffe geklets te volgen Ik moet nog steeheeeds niet plassen verdorie!
Hahahah ja dat dacht ik al nee die kleine zit goed verstopt dat ziet niemand en naja op me onderrug is best groot en op me schouderblad is gewoon middelmaatje 6 bij 6 cm ofso dus dat valt wel mee haha Wil ook nog 1 op me voet maar wil ook de namen van me kindjes dus met de volgende wacht ik mooi nog ff hehe anders zit ik straks wel helemaal vol en dat vind ik niet mooi. Het is zeker verslavend soms loop ik in de stad en dan denk ik hmm zal ik nieuwe tattoo zetten? net alsof je een nieuw truitje gaat kopen ofzo haha.
ik had een wenkbrauw en labret maar heb ze eruit gehaald.. vroeger haalde ik ze er 's ochtends uit voor werk en na werk deed ik ze weer terug. vond het zo'n gedoe. op een gegeven moment dacht ik, ach vind het wel best zo eigenlijk, ik laat ze er wel uit. maar een monroe piercing kan leuk zijn, moet wel echt bij je gezicht staan! ik wil ook tattoo's maar neem pas op het moment dat ik zeker weet wat ik wil en nu weet ik dat nog niet dus wacht nog ff. hee lievelief wat spannend hoor, en wel een rot situatie hopelijk komt er op een nieuwe test wel een tweede streep.
Helemaal mee eens! Ja lijkt me wel een gedoe ja pff dan zou ik er op een moment ook zat van zijn ja. Ja dan moet je zeker nog wachten want jaja iets wat ik vaak heb gehoord "het staat er voor de rest van je leven"
Haha Ja vervelend is het ja normaal moet je gewoon normaal plassen en nu juist als je wil moet je niet
Nee indd.. En JA die andere boodschap wringt zich ook door allerlei bochten om eruit te kunnen komen maar ik zeg HO! zitten blijven jij!
jawel...kletsen....anders word het weer zo stil hier...ik lees liever veel dan dat er helemal niets staat p...hihi....p
OEEEEEEHHHHH EEEEEEN HEEEEEEEEEEEEEEEEEEL LICHT STREEPJE OP DE KRUIDVAT TEST! MAAR WEL ÉCHT HEEEEEEL LICHT?!?!?!? Hij verscheen wel binnen 1 minuut, maar hij is echt heeeel moeilijk te zien, wat nu!?!?!