Jonge moeders

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ryanne, 14 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. soms duurt dat wel even hoor.. denk toch dat je overmorgen nog even moet testen dan als er nog geen ongi is gekomen. dan moet ie al dikker zijn! en helaas is het tot die tijd wachten :(

2. Niet meer actief

En geef de hoop niet op meid!

Misschien kan je proberen een foto in negatief te maken daar zie je dan soms een heel klein beetje kleurverschil maar dan staat die er wel

3. Lievelief

Lievelief Bekend lid

2 nov 2007
    686
    1
    0
    Hey dames, echt lief dat jullie zo meeleven..
    Ik word echt gek van de onwetendheid dus ga vanmiddag ff lekker relaxen en nergens aan denken.
    Ga met mn vriend even gezellig shoppen.

Ik ben vanavond terug en maybe weet ik dan meer (ongestelheid ofzo..)

Liefs..xx

P.s. ben wel opgelucht nu dat de grote boodschap er ook uit is :p

4. dat is een goed idee lievelief, helaas een nieuwe test doen zou nu hetzelfde antwoord geven denk ik, en dat is vaag.. maar ik blijf vandaag duimen hoor. zou leuk zijn als je nu zwanger zou zijn en dat het nu goed gaat natuurlijk! mooi dat die grote boodschap er uit is whaha dat ophouden vind ik altijd zo vreselijk :)

pff.. ik ben hier al dagen misselijk nu.. snap er niets van.. vroeger had ik dat altijd voor me ei maar nu er na :( en eigenlijk verwacht ik ook niets deze maand want zondag was de laatste klus en tussen maandag en dinsdag was het ei dus misschien net te laat :x , tenzij ie sterke zwemmers heeft .. hopelijk.
    ik ga nu even bankhangen en strijken en hopelijk blijft mijn eten binnen :pale: tot vanmiddag denk ik!
    trouwens 1 ding die kruidvat testen waar jullie het over hadden zijn dat diegenen die geen pipetje hebben? want die vind ik zo k*t :x

5. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    jah met pipet dies veverelend

6. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    ben ook weg
    tot vamiddag

7. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    en toen was ik zeker nog maar alleen! :(
    maar lievelied welke test heb jij van de kruidvat?

want ik had die met die pipet en had ook echt een heel vaag lijnntje die was ook niet donkerder na zoveel minuten en pas 4 dagen na mijn NOD had ik een fatsoenlijke 2e lijn echt waar!

en heb vorige maand die ook gebruikt en was er na 1 dag nog geen streep te bekennen maar bij die testen is echt een streep een streep hoe licht die ook is :) dus ik blijf nog duimen

verder hier nog iemand?

8. Sam86

Sam86 Fanatiek lid

16 aug 2007
    1.610
    89
    48
    Vrouw
    Mama
    Amersfoort
    Ja ik ben er weer. Heb net even bij zitten lezen:D

Kom ook pas net m'n bed uit rollen. Heb uit frustratie maar in de logeerkamer geslapen hihi
    Heel Borneo werd vannacht omgezaagd!

Wat trouwens wel heel vaag is is dat ik nog steeds heel licht bloedverlies. Nog geen 1x echt rood. Ga volgende week eens een ander ziekenhuis bellen, want ik heb vannacht eens bijgelezen over Clomid, maar dat heb ik helemaal niet nodig... Ik heb iedere maand een ei en Clomid zorgt ervoor dat je regelmatig een ei hebt...

O ja even over piercings ik heb een tongpiercing en binnekort mijn eerste tattoo :D een zonnetje met dunne lijnen die je kan gebruiken om namen op te laten zetten.

9. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    heb je bloedverlies? dat is raar...
    zal inderdaad ander ziekenhuis bellen kan nooit geen kwaad...

en ga je vandaag nog wat doen

10. Sam86

Sam86 Fanatiek lid

16 aug 2007
    1.610
    89
    48
    Vrouw
    Mama
    Amersfoort
    9 dagen bloedverlies. Roze/bruin alle kleuren behalve rood. Sorry voor de details...

Ik ga even boodschappen doen, want mijn ex werkgever heeft net een leuk bedrag op mijn rekening gestort :D Verder weet ik het nog niet. Zit te denken aan een wandeling ergens met vriendje en het hondje. Woon in amersfoort dus ben omringt met mooie bossen en kleine strandjes.

Als iedereen een keer wilt afspreken kan je het ook op neutraal terrein houden in een bos of bij een strand. Vriendjes/mannen mee hondjes mee en lekker wandelen. Klikt het niet dan kan je de andere kant oplopen.
    Sorry kwam net in me op :D

11. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    haha is inderdaad nog een beter idee denk ik...
    want zat er pas aan te denken stel je voor ik gaat mee ;) haha maar in de efteling wil iedereen toch wat anders qua attractie kijk ik kan en mag nergens in en alysia ja die gaat toch alleen in de draaimolen en het sprookjesbos in zal maar zeggen...

en ja de dierentuin als jesske mee gaat heeft tuurlijk ook een kleine boef (nogmaals sorry jesske voor alles) ..

en iedereen vind wat anders leuk de 1 een tijger de ander een giraf en noem maar op.. de 1 wilt doorlopen en de ander weer niet...

dus denk dat bos het makkelijkst is en scheelt een hoop geld watn dierentuine betaal je tegenwoordig ook al 25 euro voor p persoon...

dus dacht zelf ook aan bos misschien leuker kan je makkelijker kletsen ook en duurt geen hele dag dus als je iemand niet mag zit je er niet de hele dag mee opgescheept ;) hahah

12. Sam86

Sam86 Fanatiek lid

16 aug 2007
    1.610
    89
    48
    Vrouw
    Mama
    Amersfoort
    idd! en er zijn zoveel mooie bossen. Het enige geld wat je kwijt bent is je vervoersmiddel en wat eten en drinken!

Maar ik ga nu echt ff boodschappen doen anders wordt het vriendje boos :D

13. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    haha is goed :)

en toen was ik nog maar alleen :(:(:(

14. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    ben ik weer...ff

15. Niet meer actief

Ben ik weer!

Me huis is weer helemaaaal schoon :D

Haha niet dat het zo'n grote bende was ofzo haha

Nog iemand hier?

16. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    ik ben er altijd :)
    kleine slaap virend zit achter de nintendo en ik lekker achter de laptop :)

17. Niet meer actief

Haha jaa je bent weer terug goedzo! is toch veelste gezellig hier :D

Mijn man had een wedstrijd van de voetbal en is gelijk doorgegaan na de wagen en ik zit ook lekker achter de laptop en me hondje heeft de dolle 5 minuten in de achtertuin haha gek beest.

Mijn vriend heeft ook een nintendo en nog zo'n playstation en nog een nintendo :) achja het is een feit dat vrouwen eerder "volwassen" zijn dan mannen he haha

18. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    haha inderdaad....

19. Niet meer actief

Ik heb me barbies ook nog inde kast liggen :p hahaha nee gekheid

20. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    nou ik slaap nog met een knuffel :p en dat is waar;).... hahaha

okee niet altijd soms met me vriend dan ;) maar als ik die zat ben me knuffel

maaruh hoe zit het nou met jou verder? al ongi of wat dan ook? want wanneer kan je nou beginnen met een kleine of iets?

Deel Deze Pagina