Wel grappig, ik weet nu dat ik op mijn 25ste moeder ga worden Mijn vriend is dan 30. Mooie leeftijd toch?
Ik heb al getest. Maar dat was weer niets. Ik moet eigenlijk niet zeuren want ik ben in oktober pas gestopt met de pil en in het begin waren er niet echt serieus mee bezig. Als ik volgende week nog niet ongesteld ben ga ik maar eens naar de HA.
Ik was 20 toen ik zwanger werd en 21 toen ik beviel van Julian*. Nou was het destijds niet gepland (wel gewenst), maar heb wel altijd jong kinderen gewild. Ben nu 27 jaar en weer mama sinds april 2007 en vind mezelf nog jong als ik in mijn kennissenkring kijk, zijn ze al halverwege de 30!
ik denk dat vooral mensen op oudere leeftijd kinderen willen vanwege hun carriere! Ik wil zelf heel graag jong moeder worden, mede omdat mijn moedergevoelens heel erg sterk zijn! Mijn moeder is super blij dat ze oma worden gaat, en om eerlijk te zijn kan het me weinig schelen wat "anderen" daar van vinden! Mijn schoonouders bijv. kunnen erg zeuren van ja je bent jong blabla je moet je leven niet zo vergooien.. dan kan ik erg boos worden want ten 1e het is ONS kind en WIJ voeden dat op! Niet hun! Ten tweede heb ik zoiets van, het is ons leven, en we zijn oud en wijs genoeg om goede beslissingen te kunnen nemen, en als wij dit willen, wat hebben we dan nog met anderen te maken Mede hierom heb ik ook besloten met mijn vriend om het mijn schoonouders nog maar ff niet te vertellen! (1e x wel gdaan met 6wkn, maar kreeg toen een mk!)
Hoi meiden, Ik herken dit heel erg....Ik vind het zelfs eng om te gaan vertellen aan mijn moeder en mijn schoonouders.... Nu helemaal omdat ik vanmorgen een heel licht streepje roze als testlijntje had.... Straks is het wel zo en dan echt gaan vertellen....hoe heb jij het eigenlijk gebracht Lindaa? Groetjes Eva
Het was voor mij eigenlijk best wel gemakkelijk! Ik wist dat mijn moeder het zo en zo geweldig zou vinden om oma te worden! Dus zij was ook superblij toen ze het te horen kreeg! Ik vertelde haar gewoon dat ze oma ging worden!Nou je had er moeten zien! daarentegen bij mijn schoonouders de vorige x: Mijn vriend belde zijn moeder op om dus te vertellen dat ook zij oma zou gaan worden.. in eerste instantie klonk ze wel blij! maar haar vriend is een erge bemoeial, en voordat we het wisten stonden ze bij ons voor de deur met hun "bemoederlijke" praatjes! We kregen te horen dat we ons leven gingen verpesten om zo jong al een kleine te nemen etc. Als je zelf super blij bent en dan zulke praatjes erbij krijgt dan wekt dat bij mij hele boze gevoelens naar boven! Ik deed dan ook gelijk mijn mond open en vertelde dat het ONZE keuze is, en dat WIJ het opvoeden! Dit namen ze me niet in dank af!Maar dat kon me weing schelen! Ik denk maar zo meis, jij wil dit hel graag en dan makt het niet uit wat een ander ervan vind! Als ze het mooi vinden en blij zijn, isdat super meegenomen maar als ze je negatieve praat geven moet je gewoon voor jezelf opkomen en zeggen dat JULLIE die beslising hebben genomen!en dat jullie heus wel weten waar jullie aan beginnen! Het is toch wel onbegrijpelijk, bedoel als er een baby voortkomt uit veel liefde vind ik dat leeftijd er niet toe doet (als je alles op orde hebt dan he, niet als je een jaar of 16 bent) en dan is het toch jammer dat sommige mensen die blijdschap er niet van kunne zien!
Ja inderdaad...helemaal met je eens.....ik laat alleen vaak over me heen lopen maar ik denk dat als het echt zo is dat mijn hormonen een duuveltje van me maken als ze me boos maken...ofzo! Het is een hele bewuste keuze en waar we heel erg goe dover hebben nagedacht....we hebben een huisje en een auto en allebei een goede baan...een poesje(chanelly) en dol gelukkig met elkaar.....dan kan toch niet iemand boos gaan reageren.... nou ja...we zien eht wel...eerst nog een tweede posi test in handen.... Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap trwns! xxx Eva
Heey meiden, ik heb alle berichtjes van jullie zo'n beetje zitten lezen! Ik vind dat jong kinderen krijgen juist het ideale idee, als je al een eigen huis hebt, auto en carriere. Zelf heb ik al 4 jaar een relatie, me vriend en ik proberen al een jaar een kindje te krijgen, ik ben zelf 19 en hij 21.. we zijn verloofd, wonen al een jaar samen en hebben alletwee een goeie baan en een auto. Dit is onze droom! Schijnt ook beter te zijn om jong kinderen te krijgen he.. dusja.. duimen maar voor ons allemaal met deze wens! greetzzz van moesje
jaa je moet idd gewoon voor jezelf opkomen! en als je alles goed voorelkaar hebt dan hebben anderen er toch weinig mee te maken! Dankje wel trouwens! Hoop dat jou lichtroze streepje heel gauw donker word!
ben 25 jaar en wil dolgraag samen met mn vriend een kindje... niemand weet er van en ik denk dat het wel ff vele verbaasde gezichten gaat geven als het zover is omdat niemand het van mij verwacht want ik ben altijd bezig met mijn honden
zouden ze ook niet in hun achterhoofd denken van wanneer zou iggylovr een kleintje krijgen? vast wel toch is toch hartstikke leuk meis! denk aan jezelf, niet aan wat anderen denken!
jaaaaaaaaaa linda doe ik zeker... alleen moeilijkste voor mij is dat ik niet een moeder heb waar ik mee kan kletsen! weet je de meeste mensen zien mij als het meisje die haar honden een prachtig leven geeft en alles voor honden doet! mijn schoonma zei laatst jij wil zeker geen kids? ikke wel hoor maar verder ging ze er niet op 9n haahha
HIHI je kan het ook anders zien, dat je schoonma je dat vraagt! misschien zou ze juist wel graag oma willen worden! Sorry meis, wist niet dat je geen moeder meer had! Tuurlijk zijn je honden je alles! maar dat wil niet zeggen dat er geen plaats is voor een hummeltje En als ze daar anders over denken dan zijn ze niet super slim
hmmm heb wel een ma maar ze vond het niet waard mn moeder te zijn... weet zowiezo dat ik het zo anders ga doen mijn schoonma is echt een lieverd en wil dolgraag oma worden! hahaha maar ze durfde er gewoon niet op te hopen omdat ik altijd druk met de honden ben hahaha en der is zeker plaats voor een klein wolkje in huis hoor mijn honden zijn gek op kindjes dus daar hoef ik ook niet over in te zitten
nou meis, dan komt het toch hartstikke goed met jou, je hondjes en mannetje! ga er lkkr voor meis! Laat ze maar zien dat je wel plek hebt voor iemand anders! nl je hummel! ik snap wat je bdoelt met je moeder, ik heb ditzelfde met mijn vader! en hij weet nu via via dat ik zw ben, en nu wil hij opa spelen... je kan wel raden wat ik daarop zei.,.. JAAA DAAAG!HIHI
ik ben 25 jaar en vanaf mijn 15e is het vreselijk, kleinerend en me de grond in trappen niets wat ik doe is goed!
heb net 5 dagen voorgoed gebroken toen ik weer voor heel veel dingen werd uitgescholden en ze me wenste nooit gehad te hebben en der grootste fout was mijn geboorte