Ja tikt snel aan ja wij hebben hier de super de boer recht tegen over nah dat is ook niet normaal wat je kwijt bent aan boodschappen
Heee Aah leuk foto boekies maken! ga dat binnenkort ook maar weer is doen heb nog een mooi album hier liggen maar is nog helemaal empty het is toch wat haha
Super de Boer is idioot duur. Ik heb de C1000 onder mij en die is aardig goedkoop. Volgende week maar een keer naar de Lidle voor ijsthee enz en maar naar de turkse groenteboer voor groente, want daar koop je tenminste nog een kilo paprika's voor 1 euro ipv 1 paprika 1,09 !
haha nou ik schaam me ook want ben er aan begonnen maar bij alysia haar 1ste maand gestopt maar heb nu alle fotos per maand gesorteerd dus kan het wat makkelijk met inplakken vind het super leuk alijd en lekker een kunstwerk ervan maken maar heb ik wel tijd voor nodig dus ja
O nee ik doe gemiddeld met zo'n 50 euro boodschappen per week! Alleen we waren door onze voorraad heen en dan moet je wel grote boodschappen doen.
Ja lidl hebben wij hier ook ongeveer 10 minuten vandaan dat vind ik ook wel een fijne winkel en de aldi zit hier ook heel dichtbij c1000 een stukkie verder. Ja niet normaal wat ze vragen voor groente enzo bah
haha okee... wij hebben zo rond de 35 a 60 eurp boodschappen per week... en reken ik niet luiers enzo mee hoor en wasmiddel heb ik nog een voorraad van dus hoeft ook niet
en dan lopen ze te zeuren over mensen met overgewicht. Die moeten maar gezonder eten... maak dan het snackvoer duurder en het gezonde eten goedkoper!
wij gaan altijd naar de lidl.. en als ze daar ietts niet hebben of de bas van der heijden of de nettorama waar ik gewerkt heb
Haha ach je gaat het nu toch doen dan is het toch goed Ja fotoboekies zijn echt leuk niet alleen foto's inplakken maar beetje mooi maken enzo ja dat gaat je een hoop tijd kosten hah
haha nu niet zoveel zin me versalvng hier ook op peil houden haha nee hoor kleine word zo denk ik wakker en dan gaan we nog wat leuks doen wat weten we nog niet? iemand tips
Wij gingen altijd naar de Lidl en aldi omdat we thuis bijna geen geld hadden. Toen ik een goeie baan kreeg heb ik die winkel dus verbannen uit mijn boodschappen schema... Onzin natuurlijk, maar het voelde zo rot altijd. Nu ga ik er dus vrolijk naartoe voor boodschappen
hahaahhaha en waar gaat het overr boodschappen ladies het is helaas niet anders het leven word helaas alleen maar duurder wacht maar tot er een kleine komt ga je nog meer schrikken maar aghh dan is het leuk