oohhh okee maar lievelief als je er bent en dit leest 1 vraagje wat voor test van de kruidvat had jij?
hmz ben nog wat vergeten nog een keer naar de supermarkt! ik blij dat ik de lift uitstap en de winkels binnen loop hihi
suhe AMerika ben ik verliefd op waar ga je heen. wil er heel graag nog een keer heen maar dat gaat denk ik pas gebeuren als ouder zijn..... Lidle en aldie kom ik niet binnen sorry...vind het derpri winkels.... verder nog iets leuks....rijsttafel...das lekker maakte mijn mama vroeg ook altijd...
tis trouwens wel in een keer weer rustig.....Dames begint wel op tevallen als ik weer kom is in een keer iedereen weg.....Kom maar weer te voorschijn ik heb jullie wel door...p
ik ga nog ff snel koffie bij m'n moeder drinken ( en advies over de rijsttafel vragen) en dan ga ik maar aan het koken. Heb zoveel groente echt niet normaal! Ik heb een kilo rijst dus hij kan de komende 2 dagen eten Alles wat ik overhou gaat naar de rijstexpert mijn opa Ik zal zometeen aan jullie denken als ik de uien snij hihi
hey ladies, Zie dat het gespreks niveau weer wat hoger is hier, gezellie! Iki heb een leuke dag gehad, lekekr met me neefje gespeeld en gekroeld, en de fles gegeven dus helemaal top. Tis zo'n heerlijk mannetje, en lachen dat tie kan... Geweldig! Hoe is jullie dag, nog leuke dingen gedaan of nog gaan doen?
ikke niet ben thuis gebleven, vriend is nu op pad voor boodschappen en hij is ff langs mijn moeder en daarna naar mijn vader....daar gaat ie ff filmpies halen.....
mijn neus is weer open alleen krijg nu wel een hele schrale keel.....hoop dat ik geen hele erge keelpijn krijg want dan heb ik liever een verstopte neus...
Ja je keel is zo vreslijk, daar doe je zoveel mee... Nou doe maar lekker rustig aan hoor, zo knap je het snelste op, moet ook wel want zie dat je ong volg week je ei hebt, dus dan moet je wel op en top fit zijn natuurlijk Maar jjullie maken er een gezellige fim avond van dan dus?
jah...klussen doe ik trouwens nu al elke dag....want je weet maar nooit en ik wil me ei niet voorbij laten lopen zou ook erg zonde zijn...begin maandag met me ei te zoeken...maar droomde vannacht dat ik me ei had en dat het zaadje was aan gekomen...raar he..ik heb een GROTE fantasie....! hihihi.....dromen jullie veel in je slaap? Ikke wel
Haha jij hebt zeker een grote fantasie, maar hopelijk zijn dromen geen bedrog bij jou dan! Ik droom bijna nooit, wel pas geleden een keertje gedroomd dat ik een positieve zwangerschapstest had... Begin nu prompt buikpijn te krijgen.. Hoop niet dat ik ongi ga worden hoor
ja dat doe ik ook, allemaal dingen vertellen, of heel raar brabbelen. Ook ga ik wel eens rechtop in bed zitten in mijn slaap
ow..loop soms uit bed en zeg dan doei tot straks....en dan moet ie echt zeggen schat terug in bed want je droomt
dat heb ik dan weer niet hahaha ik heb wel heel vaak dan slaap ik nog niet heel diep maar dan krijg ik iun 1x het gevoel als ik val en dan maakt me lichaam zo'n rare beweging haha