pffffff triets hiernaast hebben ze een baby lopen ze alweer knetter ruzie te maken pffff diep en diep triets.. ff in de gaten houde anders ga ik weer bellen.. pff alles goed verder?
ja inderdaad zielig niet normaal als het nu doorgaat ga ik wweer bellen arme baby.. maar ga als het bezig blijf zelf aanbellen zo of alles goed gaat krijg de schijt kleine baby gaat voor alles en hoort niet bij zo ruzie samen elkaar slaan okee maar baby met rust houden
zwaar depremrind word je van de buren hier... zei keihard janken en hij gillen niet normaal en ik dacht nog wel van de week die zijn veranderd door zo kleine baby.. niet dus wat kan je mensen toch fout inschatten...
hij is nu nog nuchter denk ik zoveel geld hebben ze nniet... maar aghh het is weer voor even stil hopelijk voor de hele avond en rest van hun leven... gewoon triest hiernaast! maar waar is iedereen ik ben er en is bijna niemand hahaha zeker allemaal shoppen of iets
Wat een idioten, ze hebben net een heel klein beebje gekregen, dan zul je toch denken dat ze zowiezo weer wat liever voor elkaar zullen zijn, en al helemaal voor dat kleintje! Zo onschuldig beebje...
heey gezelliej ja joh rare apparte buren heb al eerder verhaal over ze neeergezet gewoon ieeell bah en moe word je van zulke mensen dan denk je ze zijn veranderd gisteren nog geweest zo liief en nou nog nooit zo kleine baby gezien en dan nu dit weer bah.... nou hou ze maar weer in de gaten.. maar hoe is het verder met jou? idee van zwanger of iets of niet? want wanneer ga je testen
Nouu heb me sigaretje op dus ik ga de rest van de boodschappies maar is uitpakken en ik ben zoooooo moeeee bah dus ga daarna fijn tv kijken op de bank als er tenminste wat moois op is, zoniet dan zien jullie me snel weer verschijnen Liefs
Hou ze zeker in de gaten hoor, zeker hoe het allemaal gaat daar, vind zo zielig voor dat kleine mensje daar... Hier ging alles prima, nergens last van, maar sinds half uurtje opeens steeds ongi krampen... Ben zo bang dat ik nu dus weer ongi ga worden...
meis hou de moed erin... als je heeeel ver terug kijkt of nog weet ik riep elke dag ik word ongi ik voel het last van me rug krampjes enz elke dag riep ik het en echt waar precies de symptomen die ik altijd heb als ik ongi word had ik... en kijk eens ben toch zwanger dus meis houd de moed erin ik duim knetter harde n veel voor je.. maar als je nou niet ongi word ga je dan testen? en wanneer? en LL ga je nog stoppen met roken of niet? als je zwanger bent? of wil worden? zommaar even nieuwsgierig... zelf toen ik wist dat ik zwanger was ben ik namelijk gelijk gestopt en dat na ruim 5 jaar gerookt te hebben en een pakje per dag en nooit meer 1 aangeraakt ik dacht kleine gaat voor... maar ieder zo zijn eigen
goeiemidag dames @lieverlief een voorzichtige gefeliciteerd idd streep is streep je zult zien dat hij met de dagen duidelijker word @natas fijn dat je er weer bent meis en wat een rare buuren zeg jeetje ik snap dat niet hoor en helemaal niet als ze o hard gillen dat tot zelfs jij het hoort ik heb vandaag lekker me kleding kast uit gedaan was wel weer eens nodig vanavond gaan we lekker naar de bios in antwerpen heerlijk er even tussen uit en vooral de nacho`s daat jammie heb e rnu al zin in haha hier gisteren wat bruinige afscheiding tijdens het afvegen nu niks meer hoop dta het een innesteling is nou jah over 10 dagen zullen we het weer weten haha
meis je heb nog 4 dagen te gaan kop op geen bloed is moed je hoort vaak zat dat ze ongi kwampen hebben en toch zwanger zijn