Ja maar is zo balen, wilde liever niets voelen, automatisch bij krampjes denk je er toch aan... En vorige maand was ik ook 2 dagen eerder ongi, al op dag 25 dus misschien kan het deze keer ook wel eerder zijn... Maar goed, ik probeer het natuurlijk positief te bekijken, misschien is het wel een goed teken, want net wat je zegt natas, jij had het ook, en kijk helemaal zwanger! Wanneer ik ga testen weet ik nog neit, had afgesproken met me zelf om nog neit op me nod te testen, maar nog ff te wachten, maar weet neit of ik dat volhoud haha... Anders denk ik donderdag of vrijdag...
Maar jesske, gezellig vanavond naar de bios, lekekr ff weg heerlijk, welke film ga je, of kijk je gewoon waar nog plek is?
okee spannend ik hoop het zo wil iedereen deze maand of volgende maand zwanger hebben haha ging het maar zo makkelijk en ik wil zo veel.. maar meiden ik duim voordeurend hoor!
Ging het zeker maar zo gemakkelijk, dan mocht je je gave op mij uitproberen hoor! Heb je al contact met andere meiden die ong gelijk met jou uitgerekend zijn? Welke maand mama ga je worden?
ik zit soms wel eens bij het forum van iedereen die in oktober is uitgerekend maar erg druk daar dus houd het allemaal niet zo bij en verder geen contact verder heb jullie toch maar naar antwerpen heerlijk.. lekkere broodjes smos hebben ze daar mmmm haha alleen mag ik nie meer en super mooie bioscoop daar vind gaaf want ze lopen daar voor met de films was een keer naar film daar geweest en een klein jaartje daarna hier in nederland pas hahaah
@parels meis kan het me voorstellen hoor ik duim voor je we hebben nog niet echt een idee waar we naar toe willen we zien daar idd wel en plek is er altijd wel daar hoor haha
jah klopt idd is een rijke bios dus kunnen duure films perimenteren wij gaan altijd naar antwerpen is 15 minuten rijden hooguit dus jah we staan er zo
Dat is wel gaaf dat je daar zo dicht bij woont, wij moeten er wel ruim 2 uur voor rijden, dus gaan er alleen heen als we lekker eens een weekendje een hotel boeken in antwerpen, super als je er zo dicht bij woont!
haha wij wonen er denk ik anderhalf uur vandaan weet niet precies maar mijn moeder en vader weten het al maar schoonfamilie houden we nog even stiil voor tot de eerst echo heb een me vader en me moeder met man dan een fotoliljst gegevene met een bewerkte foto an de test en daarnaast de teskt pas 4 weken in mamas buik, nog heel pril en klein maar als alles nu naar wens verloopt zullen jullie rond 22 oktbober weer opa en oma zijn en bij me vader dan weer opa zijn en zo willen we het ook aan mijn schoonfamilie gaan vertellen maar wachten we nog even mee en mij zus 1 van de 5 weet het ook dan en me zusje van 5 maar verder houden we het nog stil
WEl heel gaaf om het zo te vertellen hoor, iedereen helemaal blij zeker? Ga je bij je schoonfamilie de echo in het lijstje doen?
echt weet niet wanneer ik die heb heb bij de 8 weken afspraak bij de VK maar ide hebben geen echo apparaat meestal eerste echo ornd de 11 weken dacht ik maar hoor ik dan wel en bij schoonfamilie gewoon hetzelfde want met alysia hadden we een fotoalbum van turkije van toen en toen al een foto van de echo gedaan dus weer wat anders nu en me ma wist al dat ik zwanger was haha en mijn vader zei vuile floepert en was helemaal happy