Nou geweldig toch, ook je vriend zijn ouders zullen wel door het dolle heen zijn denk ik! Geloof dat ze tegenwoordig de echo wel eerder doen, tussen de 8 en 12 weken, maar kan ook gerust gewoon die 12 weken dan zijn omdat je met 8 weken al een afspraak bij de vk hebt, afwachten maar!
bijna heel de tijd... zoals ik het altijd heb... pijn in me rug... had me pukkel naast me neus ook die altijd komt en die buikpijn bijna de hele dag... alleen als ik er niet aan dacht had ik het niet en gewon bezig was... maar of me schoonfamilie dol is haha dnek ik niet maar verwacht ik ook helemaal niet kan het er totaal niet mee vinden namelijk
he dat is vervelend zeg, zullen ze ook neit blij zijn met een kleinkind dan? Hoe vonden ze ht toen je zwanger van je dochter was?
Hey meis, sorry maar ik ga er vandoor, me mannetje komt zo uit zijn werk, moet het eten maar eens gaan doen. Een heel fijn weekend nog verder, morgen lekker weer, dus geniet er lekker van! Dikke knuffel
haha toen ik zwanger was... pff hou daar maar over op dramas gehad me schoonvader dan met zijn vrouw nou hebben ruzie gezocht met mij en mijn vriend want ik zal hem bedondert hebben om hem bij me te houden en blablabla omdat iedereen dat daar doet dus ik ook maar... en we zouden het met geld niet gaan redden hij is geldgeil om het zo maar te zeggen enz enz en zo bleef hij maar door gaan me vriend heeft flinke ruzie gehad met hem! en ik ook maar aghhh haha kijk eens wat we hebben een huis alles gaan op vakantie nieuwe auto pas gekocht en ik werk geen eens want ik moest ook maar gaan werken van hem NOU mooi niet want niemand bepaald wat ik moet doen en vooral hij niet... hij vind alleen de kids van me schoonbroer leuk maar aghh haha hij zoekt het maar uit en me schoonmoeder en man die zeiden ow nou had het wel verwacht en een felicitatie kwam er pas heeeeeel laat uit en begon ook geliijk over geld en me schoonzus en broer konden alleen maar zeiekn dat bevallen zeer doet en het duur is blablabla dus een heerliijke schoonfamilie heb ik aghh helaas niet voor het uitkiezen en heb ik me eigen familie nog dus ben benieuwd hoe ze nu weer gaan reageren maar verwacht er niks van... maar heb ik niet nodig we hebben voor een kleine gekozen niet voor de aandacht enz maar voor ons zelf dus of ze het leuk viinden of niet wij krijgen een 2e
Hoi dames, ben weer terug.. heerlijk geshopt! Nog steeds geen bloed! En ook alle krampjes etc zijn verdwenen, echt heel gek! De misselijkheid is er echter nog wel, bleh! Hoe gaat het verder hier?
lievelief nog een keer me vraag haha denk dat je niet alles terug leest maar welke test had je van de kruidvat?
haha ohh.. sorry wilde je vraag nog beantwoorden maar was het helemaal vergeten.. ik had die andere van de kruidvat.. die per 1 verpakt zit.. Ik snap er écht helemaal niets van.. Wat kan een andere reden zijn voor het uitblijven van mn menstruatie? Naast het zwanger zijn :S want dat ben ik dus blijkbaar niet neem ik aan.. snap dr echt niets van Zwaaaaaaait terug naar Sam
pff balen die onzekerheid! Hoop dat je snel meer zekerheid krijgt! Ik ga nu een poging wagen met het eten! Was een beetje laat thuis dus mag wel opschieten
haha eetsmakelijk.. Ja maar de streep was zó licht je ziet hem eigenlijk bijna niet.. Mn vriend ziet er zelfs geen streep in, dus het zal wel aan mij liggen
oww okee.... maar ik had die andere testen en die gaven ook en heeeeeeeeeeeel liecht streepje aan me moeder zag hem niet alleen ik en 4 dagen na mijn NOD pas een streep die je kon zien een beetje... dus meis ik ben zo benieuw weet hoe vervelend het is ik was ook helemaal onzeker dus morgen of overmorgen nog een keer testen maar ik denk als hij er echt zit binnen de tijd dat je zwanger bent hoor
oh ik hoop het zo.. Ik voel me nu zo rot.. ik wil gewoon weten waar ik aan toe ben! Ik heb nog 1 test hier thuis liggen dus ik test a.s. maandag nog eens als ik nog niet ongesteld ben geworden. Dan ben ik iets van 4 dagen overtijd
lieve lief....wil niet een spel breeker zijn...maar ben je al een keer na je mk ongi geworden...want bij veel vrouwen kan dit langer duren...ik hoop echt voor je dat je zw bent maar is zo verveelend als je dadelijk te leur word gesteld....hoop dat je me snapt