het schijnt wel dat je na een miskraam extra vruchtbaar bent... maar ik blijf erbij sprijt me een streep is toch een streep .... dus afwachten maar en inderdaad als hij maandag negatief is zal ik even de dokter bellen misschien weet die meer dan... wil je niet gek maken ofzo hoor maar hoop het gewoon voor je!
hihi vind het juist hartstikke lief van je hoor. Ik heb net even een beetje gezocht en kwam erachter dat best veel vrouwen pas later positief testen, ben benieuwd dus! (Hier op de site..) Ik ga nu ff lekker bankhangen en uitrusten.. Liefs, en xx
is goed meis goed aan je rust denken en mijn duimen draaien overuren voor je dus hoop het zo! fijne avond verder xxx
NOD Februari: 23 feb: Sandra (ronde 15) 27 feb: Parels (ronde 13) ** feb: Kika (ronde 1) ** feb: Suhe (ronde 3) NOD Maart: 03 maart: Desiree1986 (ronde 3) 04 maart: Jessica (ronde 16) 08 maart: Evamariah (ronde 5) 12 maart: sam (ronde 12) 15 maart: Lynn1986 (ronde 2) Zwanger en uitgerekend Lindaa: 06 September 2008 rohsi: 27 September 2008 Natasssie: 22 oktober 2008 weer ff proberen
ik ga even spelletje doen met me vriend en relaxen en samen de kleine op bed brengen dames fijne avond allemaal morgenechtend ben ik er misschcien nog even maar morgen lekker nu echt wandelen op scheveningen word namelijk hopelijk lekker weer haha dus even afwachten maar als de zon schijnt ben ik weg en lievelief ben zo benieuwd me druimen draaien nog!
Veel plezier morgen! Iemand vroeg waar we naar toe gaan.. we gaan naar Florida, naar Orlando en Miami. Ben even idols aan het kijken met de laptop op schoot. Mijn hond is trouwens loops, nu ik nog...
Zo, net weer wat pagina's bijgelezen... wat een kletskousen toch hier, whaha. Vanmidag heb ik de jurk van me bruidsmeisje opgehaald! Is mooi! Maar niet zo mooi als die van mij . En nog ff een paar dingetjes gekocht, je kent het wel . Hier met iedereen nog goed? Ik ben me toch de hele dag 'vreemd' misselijk. Begrijp er niks van...
Leuk hoor. Hoe zien de jurkjes eruit? Wanneer is de grote dag? Je zou het vast al wel een keer verteld hebben, maar weet het niet meer. Hoe ben je eigenlijk gevraagd?
ben er ook tussendoor even kleine slaapt nu pas dus even de beebiesite bijwerken vriend kijk gerard en joling dus ja haha alles goed hier verder?
Ik had ook al wel verwacht dat je nog even zou kijken, dat je niet tot morgenochtend kon wachten Houd je een site bij voor Alisia (schrijf ik het zo goed?), of voor de nieuwe baby?
haha het is alysia maar maakt niet uit site is nu nog alleen voor alysia hebben we al vanaf 13 weken toen ik zwanger was... en zodra iedereen weet dat ik zwanger bent weer komt de kleine in me buik er ook bij dus 2 in 1 dan hihi en ik en wachten kan inderdaad niet bene cht verslaafd en als ik de tijd heb ervoor en de kleine stil is en slaapt kom ik lekker hier heen
Ik trouw 8 april.. en een jaar terug vroeg ie me ten huwelijk toen. Ik was iets aan het doen toen zei hij schat kom eens zitten hier en ging ie ineens op z'n knieƫn met een ring ik blij natuurlijk en ja gezegd. En mijn jurk is ivoor staat ook in mijn album, misschien standaard maar dat wou ik ook eigenlijk . En er is trouwens 1 bruidsmeisje, en ze is 18 dus een jurkje is het niet haha is me beste vriendin. Ik ken verder ook haast geen kinderen helaas vandaar. Ik wou geen onbekende kinderen als bruidskinderen. dat was me verhaal